quote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef jstrike het volgende:
ik denk dat je serieus moet nadenken f je nog wel verder met hem wil. Jullie hebben duidelijk andere verwachtingen. Straks ben jij zwanger en gaat hij naar een hardhouse feest, zul je net zien!
dus je bedoelt dat ze totaal verschillen, niet grotendeels. Je vriend werkt in een kantine?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Lyriella het volgende:
Oh sorry nee xD k beschreef t verkeerd, snap de verwarring. K bedoelde dat onze verwachtingen niet grotendeels verschillen hahahaha
Op deze manier snap ik dat het botst in je relaties in het algemeenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Lyriella het volgende:
Oh sorry nee xD k beschreef t verkeerd, snap de verwarring. K bedoelde dat onze verwachtingen niet grotendeels verschillen hahahaha
ok, en die vriend van je, werkt die toevallig ergens in een kantine?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Lyriella het volgende:
*Onze verwachtingen verschillen niet veel* bedoel ik. Mn Nederlands hapert soms omdat ik t nauwelijks spreek.
Tis al goed meidjequote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Lyriella het volgende:
*Onze verwachtingen verschillen niet veel* bedoel ik. Mn Nederlands hapert soms omdat ik t nauwelijks spreek.
Leek me toepasselijk in deze context afijn over tot de orde van de dag, ik denk dat je een lover on de side nodig hebt. Hij van dat gezeik af en jij je nodige aandacht.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef Lyriella het volgende:
Lol =)
Mn vriend werkt niet in een kantine, why?
Het is niet echt nieuw materie hoor. Dit is al duizenden jaren aan de gang.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen. zo veel dingen zijn echt herkenbaar.
Gezien het een serieus gesprek was, vind ik dit persoonlijk wel een beetje onbeschoftquote:Maar de Formule 1 begon, waarop hij vroeg of we (midden in het gesprek) een andere keer verder konden spreken.
Je vriend is een woessiebids. Vrouwen en hun keuze voor zogenaamde mannenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:14 schreef Lyriella het volgende:
Ik heb een paar keer nu een beetje onenigheid gehad met mn vriend om hetzelfde onderwerp. We wonen tijdelijk vrij ver uit elkaar, waardoor het niet mogelijk is om elkaar strict elke week te zien. Daarom houden we veel contact per skype, vaak 's avonds omdat we overdag allebei erg druk zijn met werk en opleiding. Het gebeurt alleen steeds regelmatiger dat hij met andere dingen bezig is en zodra hij wel tijd voor me heeft gaat hij al snel een film kijken of dergelijke dingen. Gisteren weer onenigheid erover. Vanmorgen begonnen we het gesprek vrij serieus over het probleem van aandacht besteden aan elkaar en dat ik het idee heb dat ie niet geïnteresseerd naar mij toe is. Maar de Formule 1 begon, waarop hij vroeg of we (midden in het gesprek) een andere keer verder konden spreken.
Ik ben er nogal opgefokt over, maar wil graag insight hebben in vooral het laatste event. Overdrijf ik en is dit typisch mannelijk of is t een geval dat ie gewoon niet meer geïnteresseerd is?
Jij kan niet met vrouwen praten, dat trekken ze zich nogal aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je vriend is een woessiebids. Vrouwen en hun keuze voor zogenaamde mannen
Waarom ga je als gozer moielijk lopen doen als je vriendin het gewoon druk heeft wtf
Waarom hebben zulke kinderachtige gasten wel te neuken en ik weer niet
Op een dag dan kom je er wel achter en schaar je je achter het mannelijk collectief. Tezamen zullen we de feminisering van de samenleving, en daarmee haar ondergang, vervloeken.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je vriend is een woessiebids. Vrouwen en hun keuze voor zogenaamde mannen
Waarom ga je als gozer moielijk lopen doen als je vriendin het gewoon druk heeft wtf
Waarom hebben zulke kinderachtige gasten wel te neuken en ik weer niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |