quote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef davako het volgende:
[..]
En wat als de een even moet schijten? "Ja zet de film even bij 34.12 op pauze ik moet ff schijten"
internet is leuk , maar sommige mensen moeten ook beseffen dat je een leven hebt naast internet en niet altijd tegelijk kan reageren, of niet elke dag zin hebt om te chatten ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef n8n het volgende:
Vind het zelf fijner als er af en toe 'gewoon' even gebeld wordt, ook dan kan het slecht uitkomen maar dan vraag ik tot hoe laat ik terug kan bellen. Heb zelf de ervaring met WhatsApp waar de ander kon zien of het bericht gelezen was en ging janken dat k niet meteen reageerde
dat was mn punt jaquote:Op maandag 28 maart 2011 10:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
internet is leuk , maar sommige mensen moeten ook beseffen dat je een leven hebt naast internet en niet altijd tegelijk kan reageren, of niet elke dag zin hebt om te chatten ofzo.
Valt op dat er van mannen meer aanpassend vermogen gevraagd wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
http://www.newstart.nl/bl(...)erschil-naar-begrip/
lol hihiquote:Op maandag 28 maart 2011 12:10 schreef Lyriella het volgende:
Lol, vrouwen passen zich gewoon al aan waardoor het niet gevraagd meer hoeft te worden![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef Shispeed het volgende:
Waarschijnlijk vind hij het gewoon enorm saai om me je te skypen en gaat hij daarom liever andere dingen doen. Dat betekent niet dat hij je niet leuk vind, alleen het (idee van) skypen trekt hem waarschijnlijk niet zo aan
Wel leuk om te lezen. zo veel dingen zijn echt herkenbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
http://www.newstart.nl/bl(...)erschil-naar-begrip/
Tja, wij waren de patatgeneratie. Dit is de internetgeneratie. Of zo.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef formerjellybean het volgende:
Overigens vind ik het wel raar dat je tijdens skype tijd , je relatieproblemen gaat bespreken, ik zou dan ook zeggen goh ga even een film kijken, want dat soort dingen doe je persoonlijk face to face, niet door de telefoon, of via skype of msn.
Doe dat dan als je elkaar in het echie ziet.
Ik denk het . Maar dan slaat internetgebruik gewoon door, door dat gedoe krijg je miscommunicaties gezeik van waarom reageer je niet meteen , of men gaat zich druk maken over wat er in een gesprek op chat is gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, wij waren de patatgeneratie. Dit is de internetgeneratie. Of zo.
Wat een BSquote:Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef deelnemer2 het volgende:
Ja, het is wel typisch mannelijk. Het hangt er ook vanaf hoeveel je contact je (per skype) hebt. Iedere avond is volgens mij al teveel. Tenzij je over je oren verliefd bent. Ik denk meer aan een paar keer per week een uurtje.
Ja maar heel erg eerlijk elke dag skypen is dat niet te veel van het goede ??? En dan ook skype gebruiken om over je relatie te praten ?? Ik ben geen kerel en ik had dit toch ook niet elke dag gewild en helemaal niet voor serieuze gesprekken.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Lyriella het volgende:
ie programma's kijk ik niet ^^ K kijk momenteel helemaal geen tv want die 's er niet meer, maar ik kijk sowieso al zeer weinig tv, dus ik zet skype niet uit (of niet niet aan =P) om die reden. Als ik al tv kijk is het een film, en die kan k ook op inet vinden ^^ Dus als ik een serieus gesprek aan zou gaan op t moment van de film vind ik het geen probleem om me aan te passen (proves my point =P). Je moet ook je eigen leven hebben, graag zelfs, maar ik vind dat er een grens zit tussen je eigen leven hebben en teveel een single bestaan leven in relaties =) Dan moet je geen relatie aan gaan. Alleen wilde ik met dit topic te weten komen waar die grens ligt =)
maak het dan gewoon uitquote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Lyriella het volgende:
Ja elke dag skypen is inderdaad teveel van t goede. Doen we vaak, maar niet elke dag, en dat ga ik ook reduceren na dit topic =) En t "serieuze' gesprek was niet zo zeer gepland, maar vloeide voort uit eerder. Soms kun je daar niet om heen, was spontaan zeg maar..
Wat betreft de opmerking van of we andere verwachtingen hebben en dat k maar moet nadenken of ik verder met hem wil... dat denk ik niet. Niet in grote lijnen in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |