Ohja, enorm herkenbaar hoor! Toen hiero een zooitje ongeregeld over de vloer was (P.S.: Lijnloos, heb jij hier een Bumba, boekje laten liggen toevallig? Had het gisteren meegenomen, maar de aanwezige dames wisten van niks

) heb ik nauwelijks foto's gemaakt en had ik gewoon niet eens elk kindje op de foto

Had me voor gisteren dus voorgenomen het nu beter te doen en dat wél voor elkaar te krijgen, maar niks hoor

En ik heb zo mijn best gedaan! Minidraak is toch echt niet weggerend voor me, maar staat er niet op, tegen de tijd dat ik aan Ravi toekwam was hij al in slaap gevallen in de doek, Selene heb ik alleen bewogen (op zich niet heel verwonderlijk, die leek wel te vliegen

), de kinders van Mrien heb ik ook compleet overgeslagen, Lena heb ik mooi op de foto, maar die is onscherp en Evie holde ook de hele tijd weg..

Maar moet stiekum ook wel weer lachen om die bewogen foto's en vooral veel foto's van kindjes die zich nét omdraaien, of dat je dan nog net één wegrennend beentje in een hoekje hebt, of dat er alweer een ander kind voorlangs gestuiterd is

Lekkere chaos was het

Vanwege mijn zelfopgelegde missie heb ik trouwens ook enorm het gevoel dat ik te weinig mensen heb gesproken, terwijl ik in de luxe positie was dat ik een privé-oppas voor mijn ongeleid projectiel meehad

Maar toch vond ik het gezellig

(foto's aan het verkleinen)
Mrien, ik vind het altijd zo grappig dat wij elkaar een soort van spreken op twitter altijd, ik vond het leuk om je in het echt te ontmoeten! Wat is je ventje lief, maar wel jammer dat de bv even niet zo lekker van de grond kwam. Ik vond het enórm herkenbaar eigenlijk, in een drukke situatie voeden liep ik ook altijd enórm mee te klooien

Niet eens dat je je ongemakkelijk voelt ofzo, maar er is teveel afleiding, de stoel zit niet lekker, je kind glipt net even een stukje weg.. Dat soort dingen. Toch leuk om je te zien

Draakje, wat leuk dat jullie er waren!! Minidraakje is echt zó mooi en leuk en lief, en ik heb heel stiekum zitten gluren terwijl je lief met haar in de ballenbak was, het was zo schattig

Leuk om je lief te ontmoeten ook, wat zijn jullie een leuk stel

En jij moest voortaan maar niet meer nerveus zijn, je bent een superleuk mens!
Nijna, jou heb ik niet eens gesproken

Vond het wel leuk om jou en je meiden te zien, je oudste was lekker op dreef en je jongste bleef lekker bij je in de buurt, zeg maar

Hoe sta jij tegenover foto's hiero? Heb één leuke voor je

Als je dat niet wil pm je maar, dan stuur ik 'm wel op een andere manier door..
Simmu, wat is Ravi een dótje

En zo leuk en lief aan het spelen al, echt superleuk om te zien! Sangdrax, vond het ook leuk om jou te ontmoeten, en ik moest zo lachen om Selene, die ging los joh!

Sorbo, geen mens kan een rothumeur houden met jouw meiske in de buurt, volgens mij. Wát een enorm lekker wijffie is het toch

Echt een clowntje! Die statische haartjes ook de hele tijd, whehe! Stond haar mooi

Karin, wat is Lars een knáp jochie! Heel zacht ook, volgens mij, net als zijn lieve mama

Ik vind het leuk te merken (of misschien was het alleen maar in mijn hoofd

In mijn hoofd heb ik altijd hééél veel vrienden, haha

) dat de klik die ik wel eens merk op het forum met jou, er in het echt ook was

Heb ik wel met meer mensen hier, vind ik echt wel iets bijzonders

En Lars was overduidelijk moe, maar heeft toch echt zó lief gespeeld..
Vlindur (bij jou heb ik de hele tijd de neiging je echte naam te gebruiken, jij bent allang niet meer Vlindur voor mij

), ik ben gewoon zwaar fan van Rienk. Als hij in de buurt was dan tenminste. Hij is echt een soort van kruising tussen Houdini en Roadrunner volgens mij, haha! Je knippert twee keer met je ogen en hij is weg, en dan zit hij ook echt helemaal aan de andere kant van de ruimte

Of misschien kan hij gewoon teleporten ofzo
Evie en BJ, ik vond het echt heel geweldig jullie in het echt te ontmoeten! Evie is echt een schatje en nog belangrijker: Stef was echt wel van haar onder de indruk

Echt lief, hoe ze samen elkaars eten naar binnen zaten te proppen inderdaad

En nouja, Stef kan over een aantal jaartjes tenminste gerust het café in met haar, hij weet in elk geval hoe hij haar een drankje aan moet bieden

Poppedein, wat ben je mooi, wat is je buik mooi, wat is je Lena mooi

En inderdaad, wat ben je actief, wat heerlijk om zo zwanger te zijn!! Jammer dat ik je niet heb gesproken, heb wel even met Lena gespeeld
Octo, ik wam net nog foto's tegen van Hannah met je koffiekopje, haha! Erg grappig.. En wat heeft Hannah toch een fijn gezichtje, echt mooi

Kaatjejannie, wat ben jij een leuk en gezellig mens en wat heb jij een lekker meissie

Heb je te weinig gesproken, that's for sure.. Maar ik vond (vind) jullie leuk

Chan! Het was zó leuk jou en Timo weer te zien! Je jochie is echt een blijerd

En wat is hij lang geworden ook joh! Hoe lang is hij nu precies? Ik vond het echt een end

McLaura, het is altijd ezeggel met jou en Thijs

Je komt binnenkort maar hiero hoor, zodra de kraamvisite klaar is (of nog aan moet vangen)

Kunnen Thijs en Stef lekker ravotten samen

Miss, ik wil gewoon ook een Senna. Altijd als ik haar zie word ik zo blij van haar! Ik vind haar niet alleen in uiterlijk op jou lijken, ze heeft iets over zich dat jij ook hebt. Mooi vind ik dat, en heel bijzonder. Twee bijzondere dames

Oh, en lief vertelde nog in de auto dat jij op een bepaald moment kwam vragen waar Senna was, maar hij wist even niet meer welk kindje bij jou hoorde, maar toen hij om zich heenkeek zag hij meteen wie Senna was, omdat ze een soort van mini-you is

Ze lijkt vreselijk op jou, want zelfs P. ziet het

Ben ik nu nog mensen vergeten? Hoop het niet

Zou wel beschamend zijn, want ik vond iedereen echt leuk! Grappig, hoe je elkaar, als je elkaar op een forum spreekt, toch echt wel 'kent', ookal zie je elkaar niet

Dan ga ik nu weer verder met de foto's, er zit wel wat leuks tussen zo hier en daar
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 28-03-2011 11:59:44 ]