zijn er leukere dan? ik heb geen idee. dit was onze ballorigontmaagdingquote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
Een zomermeet in midden nederland dan graag
Julianapark ofzo!![]()
En wat een leuke foto's (en lijkt me ook een leuke ballorig trouwens)
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef McLaura het volgende:
Oh.... en de quote van de dag is toch wel die van Sangdrax.
Vlindur, BJ en ik stonden te kletsen, en vooral over hoe klein het buikje van BJ is. Sangdrax kijkt opzij, en zegt met een oprecht verbaasd gezicht 'Is ZIJ zwanger?'
Uhm ja, Sang, al 18 wekenDus BJ : je hebt zo'n bescheiden buikje dat Sang niet eens gezien had dat je zwanger bent!
Liefquote:Miss, ik wil gewoon ook een Senna. Altijd als ik haar zie word ik zo blij van haar! Ik vind haar niet alleen in uiterlijk op jou lijken, ze heeft iets over zich dat jij ook hebt. Mooi vind ik dat, en heel bijzonder. Twee bijzondere dames Oh, en lief vertelde nog in de auto dat jij op een bepaald moment kwam vragen waar Senna was, maar hij wist even niet meer welk kindje bij jou hoorde, maar toen hij om zich heenkeek zag hij meteen wie Senna was, omdat ze een soort van mini-you is Ze lijkt vreselijk op jou, want zelfs P. ziet het
Count me in!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Lijnloos het volgende:
Jaaa, zomermeet in het park! Welk park maakt me niet uit, al is het in diep donker limburg, dan nog kom ik denk ik...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zelf een paar foto's gemaakt, maar vrijwel allemaal bewogen/niet mooi belicht/etc.. ik zal vanavond/morgenmiddag nog even kijken of ik er nog wat leuks tussen heb zitten dat wel redelijk gelukt is, hoor nu eigenlijk aan het werk te zijn![]()
haha en ik vond mijn buik al heeeel enorm vergeleken met toen bij Eviequote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef McLaura het volgende:
Oh.... en de quote van de dag is toch wel die van Sangdrax.
Vlindur, BJ en ik stonden te kletsen, en vooral over hoe klein het buikje van BJ is. Sangdrax kijkt opzij, en zegt met een oprecht verbaasd gezicht 'Is ZIJ zwanger?'
Uhm ja, Sang, al 18 wekenDus BJ : je hebt zo'n bescheiden buikje dat Sang niet eens gezien had dat je zwanger bent!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |