abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94704887
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
Een zomermeet in midden nederland dan graag :D
Julianapark ofzo! O+

En wat een leuke foto's (en lijkt me ook een leuke ballorig trouwens :N )
zijn er leukere dan? ik heb geen idee. dit was onze ballorigontmaagding :P
selene vond het megauberultragaaf. het enige wat er nog uitkomt is gemompel over glijbaan, luchtkussen en ballenbak :s)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94704928
Jaaa, zomermeet in het park! Welk park maakt me niet uit, al is het in diep donker limburg, dan nog kom ik denk ik... :@ :+
pi_94704973
Oooh dat moest een :Y zijn..
Ik ben een beetje scheel misschien :+

Het julianapark zit in utrecht dus is heel centraal :D
  maandag 28 maart 2011 @ 10:32:31 #79
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94705001
Fotopost!

Ehm, ik wilde 3 dingen:

1. BJ, die foto van Stef en Evie in dat speelding, die is echt zó lief! Dat moment vond ik ook echt heel schattig, maar ik was te ver weg om er op tijd bij te zijn met mijn camera.. Heb je die verkleind? Maf ik dan misschien de onverkleinde versie opvragen? Welk formulier moet ik daarvoor indienen? ;)

2. Als we het dan over foto's van mama's en papa's posten hebben: mag ik jullie vragen mij alleen te posten als ik er leuk opsta? (Wat eigenlijk ongeveer zoveel betekent als 'mij niet posten svp' want ik kom nooit door de onderkinnen-dichte ogen-scheve bek-check :'))

3. Mijn picca's!

O+ Isabeauty O+

Stef vond de glijbaan de bom! Hij stortte zich er na één keertje hulp van papa ook gewoon zelf af, en láchen dat het kind deed O+ Ik heb een wildebras gekweekt O+

De wereld is heel anders als je haar ondersteboven bekijkt :D

Ergens in die sonic boom op de foto bevind zich een klein meisje genaamd Selene ;)

Rienk heeft óók stilgezeten, het is heus waar..

Thijs O+

Hannah moest nog even wakker worden..

Maar het bleek cafeïnevrij te zijn -O-

Zooitje ongeregeld O+ (Notice het draagconsult op de achtergrond :D)

Deze twee vind ik zó lief! O+

Lars en Thijs O+

Chan en Timo O+

Zelfs de namen-combinatie vind ik leuk :D

Deze foto doet me ergens aan denken :@

Rienk on the move

Toet toet!

En kijk déze twee poppies dan! O+ O+

[/megaspamtothemax]

Zo..

Ohja, toch ook nog een 4.! Wat een leuke foto's heeft iedereen _O_
3!
  maandag 28 maart 2011 @ 10:33:17 #80
95408 Incantrix
pi_94705031
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef McLaura het volgende:
Oh.... en de quote van de dag is toch wel die van Sangdrax.

Vlindur, BJ en ik stonden te kletsen, en vooral over hoe klein het buikje van BJ is. Sangdrax kijkt opzij, en zegt met een oprecht verbaasd gezicht 'Is ZIJ zwanger?'

Uhm ja, Sang, al 18 weken :D Dus BJ : je hebt zo'n bescheiden buikje dat Sang niet eens gezien had dat je zwanger bent!
_O-
3!
pi_94705464
Het Julianapark is voor mij anderhalf uur rijden :P
maar ik kom weer een volgende meet!

Ik vond Hannah echt super tof met haar kopje koffie O+ En wat eet ze toch geweldig brood! Ik zat er echt vol verbazing naar te kijken O+ En je bent leuk Octo! :Y

Een hoop gesproken, maar niet allemaal. Bedacht me pas toen Nijna weg was dat zíj Nijna was :') Sorry :@
Ben blij dat ik ben gegaan. Rienk heeft zich geweldig vermaakt! Was hem gewoon 3 keer kwijt inderdaad. Dat mannetje had mij helemaal niet nodig om zich te vermaken _O-

An, ik het het bij jou ook hoor, jij bent voor mij ook lang geen Incantrix meer O+

Timo lijkt echt zoveel op zijn moeder! En Mini-Draakje is echt een mooi meisje O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 28-03-2011 11:21:34 (Oeps!) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 10:54:07 #82
5428 crew  miss_sly
pi_94705632
Vlindur, het was voor een aantal mensen nu ook anderhalf uur (of meer) rijden :P
Je buikje is idd nog bescheiden :Y

trix, wat een leuke foto's O+ Inderdaad die met Karin, Lars en Stef zijn lief. Karin heeft zo''n lief gezicht O+

quote:
Miss, ik wil gewoon ook een Senna. Altijd als ik haar zie word ik zo blij van haar! Ik vind haar niet alleen in uiterlijk op jou lijken, ze heeft iets over zich dat jij ook hebt. Mooi vind ik dat, en heel bijzonder. Twee bijzondere dames Oh, en lief vertelde nog in de auto dat jij op een bepaald moment kwam vragen waar Senna was, maar hij wist even niet meer welk kindje bij jou hoorde, maar toen hij om zich heenkeek zag hij meteen wie Senna was, omdat ze een soort van mini-you is Ze lijkt vreselijk op jou, want zelfs P. ziet het
Lief O+ :* en leuk om te horen, mijn mini-me! Soms zie ik het zelf ook, dan lijkt ze ineens sprekend op een oude foto van mij fozo. Zal toch eens een gelijkenis foto proberen te zoeken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94705692
Mijn buikje? OMG, dat is mijn eigen vet hoor :o Ik ben nog geen 6 weken en er is nog helemaal niks van een baby te bekennen _O-
Ik lijk gewoon permanent 4 maanden zwanger :')

BJ had wel een mooi buikje :Y Maar Poppedein won. Die wil ik later ook! O+
pi_94705707
Dat zei B. ook nog, dat Senna zo op je lijkt Miss. Nou ja, het moge duidelijk zijn!
pi_94705760
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Lijnloos het volgende:
Jaaa, zomermeet in het park! Welk park maakt me niet uit, al is het in diep donker limburg, dan nog kom ik denk ik... :@ :+
Count me in!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94706067
Wie maakt het topic? :D
pi_94706147
Ik niet :P Maar ik ben (mits ik tijd heb) van de partij. En dan neem ik B. gewoon lekker mee. Utrecht is altijd goed!
pi_94706331
wat een leuke foto's weer!

ps dames behalve als ik de boel heb afgeschermd (twitter enzo) gebruik ik naam van mini niet online ;)
  maandag 28 maart 2011 @ 11:19:36 #89
95408 Incantrix
pi_94706387
Als ik kan kom ik hoor, Utrecht is ook prima!

En Draakje, sorry, ik heb het aangepast :*
3!
pi_94706482
Draakje, aangepast! Vond het ook leuk om jou te ontmoeten!
pi_94706676
Ik vond KaatjeJannie ook zo'n leuk mens! Dat wilde ik ook nog even zeggen. En Simmu, wat heb je een gezellige vent. En en en.., verder geen tijd, maar ik vond nog veel meer.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 11:28:38 #92
5428 crew  miss_sly
pi_94706729
Ja, ik moest even denken wie Kaatjejannie ook alweer was, juist omdat ze de naam niet online gebruikt :D Het is zo gemakkelijk matchen: kindjes bij mama's/papa's!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94707435
even een vervelende mededeling; kan zijn dat wij het rotavirus meehadden en uitgedeeld hebben ;(
bij selene op de psz ligt nu een kindje in het ziekenhuis en vanochtend hadden ze 8 (!) poepbroeken te verschonen. selene heeft tot nu toe nergens last van, maar ff oppassen dus bij plotse diarree. ik hoorde het zonet, en rota heeft een incubatietijd van 1 tot 3 dagen, dus wellicht niks aan de hand (laatste contactdag ermee voor selene was woensdag)

;(

rotavirus

ps: heel erg is het niet. ravi had het vlak voor hij naar huis zou komen en die mocht met rotavirus en al naar huis. maar vervelend is het wel :'(
pi_94708083
Wat een boel geweldig mooie foto's! Oeh en die foto van Timo en mij, inca, mag ik die in origineel formaat? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf een paar foto's gemaakt, maar vrijwel allemaal bewogen/niet mooi belicht/etc.. ik zal vanavond/morgenmiddag nog even kijken of ik er nog wat leuks tussen heb zitten dat wel redelijk gelukt is, hoor nu eigenlijk aan het werk te zijn :+
pi_94708208
:* chan
kan ik me voorstellen! *knufs*
pi_94708268
Trix, kom maar op hoor met die foto ;). Tenzij ik er heel erg raar opsta ofzo...

Dat rotavirus, hoop dat je dat niet hebt rondgedeeld, of selene dan als ze het al bij zich had... we zullen zien.
[offtopic]Hoorde net van mn buuf dat haar oudste de hele nacht heeft gekotst en mijn oudste gaat daar zometeen even heen :{... Op hoop van zegen... [/offtopic]
Fake it till you make it...
pi_94708854
:* chan
pi_94709278
Inca, wat een mooie foto's! Ik vind die foto van Stef en zijn vader op de glijbaan onbetaalbaar. En wat is Stef toch een mannetje! O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:04:11 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94709907
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef McLaura het volgende:
Oh.... en de quote van de dag is toch wel die van Sangdrax.

Vlindur, BJ en ik stonden te kletsen, en vooral over hoe klein het buikje van BJ is. Sangdrax kijkt opzij, en zegt met een oprecht verbaasd gezicht 'Is ZIJ zwanger?'

Uhm ja, Sang, al 18 weken :D Dus BJ : je hebt zo'n bescheiden buikje dat Sang niet eens gezien had dat je zwanger bent!
haha en ik vond mijn buik al heeeel enorm vergeleken met toen bij Evie ;)
echt echt echt!
gelukkig heb ik nog ff de tijd om een enormeeeee toeter te kweken.. :+

@trix; dat was idd eerrrg lief in dat speeltoestel; ze zochten echt contact met mekaar, zo leuk! ik denk dat als ik die foto per mail verstuur hij groter is dan via tinypic;
dus als je je mailadres ff PM-t dan doe ik dat vanavond ff.

en utrechtmeet; count me in! (mits ik kan natuurlijk!).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 28 maart 2011 @ 13:19:18 #100
95408 Incantrix
pi_94710623
Chan, PM me je mailadres even, dan stuur ik je de grote versie :) En een dikke :* voor je spoiler, jeetje zeg..

Nijna, je dochter was even losgekoppeld van het moederschip, dus jij staat er niet op ;) (PM me je mailadres anders even, bij deze kleine versie vind ik haar ogen er minder goed uitkomen als op de grote :))

Claudia, die foto vind ik ook echt súperlief :) Thnx :* O+

Simmu, hoei.. Nouja, ik hoop dat het meevalt allemaal!

BJ, cute was dat he? En ik pm je even :)
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')