quote:Op zondag 27 maart 2011 19:44 schreef Cee het volgende:
En als het wel lukt, hoop ik dat alors morgen een nieuw topic moet starten en ze die dan [3FM #2909] Justin Bieber is uit het land! noemt.
En toen kwam even later in het zelfde topic van dezelfde poster deze tekst:quote:Dit is zo tof dat het op verschillende plaatsen is enzo. En hierbij gebeurt gewoon veel meer, en op een hele hoop plekken. En tenminste ook goede en verschillende dj's, beter dan die egocentrische klootzak Giel Beelen. En ze lopen niet de godganse dag te janken dat ze zo'n honger hebben.
En tot slot is het natuurlijk een hartstikke goed doel
In dit topic te vinden: 538 voor War Childquote:Er gebeurd zeker wel meer. Dat glazen huis is gewoon 1 grote reclame voor de stad waar ze te gast zijn. Verder leeft het niet in heel Nederland, dit juist wel.
Juicyhillquote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Ik moest lachen:
[..]
En toen kwam even later in het zelfde topic van dezelfde poster deze tekst:
[..]
In dit topic te vinden: 538 voor War Child
Heb het zelfs nog nooit geluisterd als ik iets over seks wil weten lees ik wel de sexrubriek in de Hitkrant of de Break Out! (de laatste bestaat niet eens meerquote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef alors het volgende:
Straks PS Radiodat heb ik ook al in geen jaren meer geluisterd.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Ik moest lachen:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gozer links is Juicyhill, neem je toch niet serieus
Ik dacht ook dat het dat niveau zou zijn, maar het is veel leuker, Paul en Sofie hebben ook een leuke chemiequote:Op zondag 27 maart 2011 19:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb het zelfs nog nooit geluisterd als ik iets over seks wil weten lees ik wel de sexrubriek in de Hitkrant of de Break Out! (de laatste bestaat niet eens meer)
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gozer links is Juicyhill, neem je toch niet serieus
Ach, ze doen maar, goed initiatief maar ik luister er geen minuut naar. Het is 538. Al zouden ze voor het Nationale Cee Fonds inzamelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Ik moest lachen:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, ze doen maar, goed initiatief maar ik luister er geen minuut naar. Het is 538. Al zouden ze voor het Nationale Cee Fonds inzamelen.
Kan ik daarvoor geld storten?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, ze doen maar, goed initiatief maar ik luister er geen minuut naar. Het is 538. Al zouden ze voor het Nationale Cee Fonds inzamelen.
Ik luister wel,en het valt me zo op dat ze heel veel nieuwe muziek draaien. Alleen jammer dat ze die dan wel kapot draaienquote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
NEVER SAY NEVER!quote:
Die hangt al de hele week in mijn hoofd niet normaalquote:
Ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Justin Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Daarom, leuk toch zulke dingen, ik zie er de ernst iig niet van in.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Just Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Je vergeet FIVEquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Justin Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |