Nou zeg, nu ga je toch wel wat ver hoor. Je suggereert hier dat mensen die minder dan modaal inkomen hebben niet beter dan Dronten verdienen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Basp1 het volgende:
Wonen naar inkomen is natuurlijk allang mogelijk maar dan moeten mensen soms wel genoegen nemen met een ondermodale maat woning die niet in de randstad ligt. Een beetje wat jij ook al gedaan hebt door in dronten te gaan huren.
Je overgewaardeerde woning is inderdaad geen dubbeltje waardquote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef Whuzz het volgende:
Maar goed, je stipt inderdaad de dubbeltje-eerste-rang mentaliteit aan die er bij lui als Xeno en Asfyxia heerst.
Niet alleen bij xeno ook bij veel aspirant huizenkopers die meteen voor een appel en een ei een 2 onder 1 kap of nog beter een vrijstaande woning willen kopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef Whuzz het volgende:
Maar goed, je stipt inderdaad de dubbeltje-eerste-rang mentaliteit aan die er bij lui als Xeno en Asfyxia heerst.
Dus je weet zeker dat ik geen kloon van zeepbel benquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik denk dat je het nu hebt over de website van je vriendje, toch?
Hilarisch.... die grootschuldbezitters die 'gierige kopers' van dit soort gedrag betichtenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef Basp1 het volgende:
Niet alleen bij xeno ook bij veel aspirant huizenkopers die meteen voor een appel en een ei een 2 onder 1 kap of nog beter een vrijstaande woning willen kopen.
Zucht.... die mensen krijgen geen huursubsidie.. huursubsidie is enkel voor mensen die bijna niets verdienen en daardoor geen woning kunnen betalen in onze woningmarktzeepbelquote:En de aspirant huurders zijn ook al zo bezig. Trouwens met de nieuwe europeesche wetgeving over de sociale huur kunnen mensen met weinig inkomen nog duurder gaan huren ook. Nee dat is een sociale maatregel om den haag op deze manier meer huurtoeslag te moeten laten uitkeren.
Dit dus. Want ze willen best een huis kopen ja, maar niet tegen deze prijzen. Maar tegen een stuk lagere prijzen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Het is dan ook geen speculatie object. Overigens, over in herhaling vallen gesprokenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je overgewaardeerde woning is inderdaad geen dubbeltje waard
jij bent net zo goed een kloon van zeepbel als dat ik een bankster benquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus je weet zeker dat ik geen kloon van zeepbel ben
*belgische duistere stem*quote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zou Jambers nog documentaires maken, eigenlijk?
Ach groot schuldbezitter is toch wat overgewaardeerd voor mijn hypotheek die nog maar 50% van de woz bedraagt.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef xenobinol het volgende:
Hilarisch.... die grootschuldbezitters die 'gierige kopers' van dit soort gedrag betichten![]()
Als het zulke geweldige koopjes zijn waarom zijn er dan steeds minder kopers? En kom niet met het onzin argument van de banken die niet meer bereid zijn om nog meer lucht in de zeepbel te blazen
Ja dat snap ik ook maar als je netto 1000 euro per maand verdient is het natuurlijk belachelijk dat je een woning tot 593 euro per maand mag gaan huren waarbij de overheid dan 300 (als het geen 400) euro van de huur gaat ophoesten als huurtoeslag.quote:Zucht.... die mensen krijgen geen huursubsidie.. huursubsidie is enkel voor mensen die bijna niets verdienen en daardoor geen woning kunnen betalen in onze woningmarktzeepbel
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*belgische duistere stem*
En dan... kruipt hij achter zijne peecee en gaat het internet op... alwaar hij op berichtensites en weplochs zijn gal spuwt over de wereld. De wereld... die hem zo wreed behandeld, waar niets hem mee zit...
Vanuit zijn schamele huurwoning uit hij zijn ongenoegen... diepgewortelde afgunst over al dat "woningmarkt" heet. Elke dag weer, topik na topic.
/jambers
Ik hoor kopers in dit topic altijd zeggen dat kopen de goedkoopste optie is, het is toch niet meer dan logisch dat je kijkt waar je het meeste waar voor je geld kan krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach groot schuldbezitter is toch wat overgewaardeerd voor mijn hypotheek die nog maar 50% van de woz bedraagt.
Het gedrag waarvan ik mensen beschuldig is gewoon dat de meesten voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Dat ze eens realistsche keuze zouden moeten maken is teveel gevraagd blijkbaar.
Het is voor overheid dan misschien goedkoper om gewoon meer goedkope woonruimte te creëren waar deze mensen in kunnen wonen zonder de huursubsidiequote:[..]
Ja dat snap ik ook maar als je netto 1000 euro per maand verdient is het natuurlijk belachelijk dat je een woning tot 593 euro per maand mag gaan huren waarbij de overheid dan 300 (als het geen 400) euro van de huur gaat ophoesten als huurtoeslag.
Werken moet weer rendabel worden door zulke maatregelen wordt de armoede val steeds groter en waarom zou je dan nog gaan werken.
Dat is in de woningmarkt helemaal niet zo: als jij 34000 verdient kan jij en stuk minder dan dat jij zou kunnen met een inkomen van 30000 euro.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is dan ook geen speculatie object. Overigens, over in herhaling vallen gesproken![]()
Dat is hoe het werkt Xeno. Mensen die meer geld hebben kunnen nou eenmaal meer dan mensen die minder geld hebben. Jij huilt daarover, omdat jij nou toevallig aan de verkeerde kant staat, maar dat is niet het probleem van andere mensen, maar van jezelf.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit dus. Want ze willen best een huis kopen ja, maar niet tegen deze prijzen. Maar tegen een stuk lagere prijzen.
Ik wil ook een Ferrari Enzo. Maar niet tegen de prijzen van nu, maar een veel lagere prijs. Dat wil ik alleen maar omdat ik 'm nu niet kan betalen en als ie veel goedkoper wordt wel.
Als ik het wel kon betalen had ik niet geklaagd, immers, dan kon ik het wel betalen en dan had ik geen issue.
Maar wat Xeno en consorten doen is vervolgens boos worden omdat ze de dealer uitgekeken worden en dan boos op internet gaan roepen dat het allemaal niet eerlijk is.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zuur weer! Is ook niet zo gek natuurlijk. Al die huizen"bezitters" verliezen momenteel een bedrag in de orde van 100 euro netto per dag aan ons nationale piramidespel, zonder daarvoor ook maar iets te hoeven doen. En daar valt voor Jantje "CoolGuy" Modaal natuurlijk bijna niet meer tegenop te werken.
Groetjes!![]()
Ik verlies anders helemaal niets? Ik weet niet hoe jij daarbij komt, ik hou per maand nog net zoveel over als de maand ervoor. Sterker nog, ik hou meer over dan toen ik huurde.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
LOL
Wat een zuur weer! Is ook niet zo gek natuurlijk. Al die huizen"bezitters" verliezen momenteel een bedrag in de orde van 100 euro netto per dag aan ons nationale piramidespel, zonder daarvoor ook maar iets te hoeven doen. En daar valt voor Jantje "CoolGuy" Modaal natuurlijk bijna niet meer tegenop te werken.
Groetjes!
als Jantje "CoolGuy" Modaal voor 2006 gekocht heeft of niet vanplan is om te verhuizen verliest hij helemaal niets...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
LOL
Groetjes!
Leg mij dat nog eens uit? Ten opzichte van een maand geleden staat op al mijn bankrekeningen weer meer geld. Volgens jou had dat 3000 euro minder moeten zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef Asfyxia het volgende:
Al die huizen"bezitters" verliezen momenteel een bedrag in de orde van 100 euro netto per dag
Exact. En ik ben niet van plan om te verhuizen, maar dat is maar waar men steeds mee schermt; Huis wordt gebruikt als speculatieobject. Ik wil er WONEN.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef janatwork het volgende:
[..]
als Jantje "CoolGuy" Modaal voor 2006 gekocht heeft of niet vanplan is om te verhuizen verliest hij helemaal niets...
Modaal? Als een modaal inkomen? Ennnnn daar ga je weer met je aannamesquote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
LOL
Groetjes!
Op mijn rekening staat ook meer geld terwijl ik volgens alle huizenbezitters mijn huur over de schutting heb gegooid....quote:Op maandag 28 maart 2011 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leg mij dat nog eens uit? Ten opzichte van een maand geleden staat op al mijn bankrekeningen weer meer geld. Volgens jou had dat 3000 euro minder moeten zijn?
Nee, ik denk dat hij bedoeld dat het speculatieobject (lees: huis) dat jij hebt minder waard is geworden. Niet dat je minder geld op je bankrekening hebt staan.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leg mij dat nog eens uit? Ten opzichte van een maand geleden staat op al mijn bankrekeningen weer meer geld. Volgens jou had dat 3000 euro minder moeten zijn?
dan begrijp ik het probleem niet waar al tig delen over geklaagd wordt. Iedereen in deze topicreeks heeft maandelijks meer geld op de rekeningen, en gaat het beter. Wat nou crisis, crash, armageddon?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef janatwork het volgende:
[..]
Op mijn rekening staat ook meer geld terwijl ik volgens alle huizenbezitters mijn huur over de schutting heb gegooid....
En al verdiende je wel modaal. Wat boeit dat nou?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Modaal? Als een modaal inkomen? Ennnnn daar ga je weer met je aannamesNet zoals je dr weer enorm naast zit. Ik verdien niet modaal. Daar zit ik toch echt wel boven.
Mensen die meer geld hebben.... waarom hoor ik dan al dat gejank over banken die geen financiering meer willen gevenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is dan ook geen speculatie object. Overigens, over in herhaling vallen gesproken![]()
Dat is hoe het werkt Xeno. Mensen die meer geld hebben kunnen nou eenmaal meer dan mensen die minder geld hebben. Jij huilt daarover, omdat jij nou toevallig aan de verkeerde kant staat, maar dat is niet het probleem van andere mensen, maar van jezelf.
Xeno's Starlet is ook minder waard geworden. Moet die nu ook bang zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij bedoeld dat het speculatieobject (lees: huis) dat jij hebt minder waard is geworden. Niet dat je minder geld op je bankrekening hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |