Onzin, het dieptepunt was pas eind 1982 en de sterkste daling was juist in 81 en 82. Bron is cenZuur's eigen site. Nee, ik ben niet op de site geweest, maar van google-afbeeldingen kennelijk welquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef meth77 het volgende:
[..]
81"was al op het dieptepunt, de top was in 1978
in 1981 waren hypotheken 12 % / 13% bij vijf jaar vast
Een vorige werkgever van mij was maar wat blij met de goedkope euro, pas toen de euro/dollar koers omhoog ging halveerde zijn omzet. Een dure euro is ook voor Nederland een enorm groot probleem. Het probleem van onze zuiderburen is dat zij hun munt niet kunnen devalueren t.o.v. ons... daarmee zijn hun producten feitelijk te duur voor ons. Hierdoor blijft het zuiden aan het krediet infuus liggen..... het is eigenlijk een vestzak broekzak verhaal.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:46 schreef Basp1 het volgende:
Die goedkope euro is van belang voor andere euro landen wij als nederland zijnde voegen toch op de een of andere manier zoveel waarde toe dat een nog goedkopere euro alleen maar meer problemen voor de werkgevers die nu al niet aan capabel personeel kunnen komen.
Maar dit alles is gewoon koffie dik kijken, en zoals we al 3 jaar zien kloppen de supernegatieve voorspellingen nog slechter dan de gemiddelde aardbevings voorspelling.
Je grootheidswaanzin neemt exorbitante vormen aan meneer de loonslaaf!quote:
Jouw ouders zijn dan waarschijnlijk ook van het prototype babyboomer en bevestigen wederom dat deze generatie met name goed voor zichzelf geweest isquote:Op maandag 28 maart 2011 11:03 schreef Whuzz het volgende:
Onzin, het dieptepunt was pas eind 1982 en de sterkste daling was juist in 81 en 82. Bron is cenZuur's eigen site. Nee, ik ben niet op de site geweest, maar van google-afbeeldingen kennelijk wel
Mijn ouders kochten dus midden in de neergaande lijn, hadden meteen twee jaren van sterke daling te pakken. Kort daarna verloor mijn pa zijn baan (scheepvaartindustrie klapte compleet in elkaar), ze hadden net twee kindjes en de arbeidsmarkt was heel slecht. Volgens de theoriën van de Xeno's en cenZuren hier hadden mijn ouders dus diep in de schulden moeten zitten en maximaal ergens in een kartonnen doos onder een brug moeten leven nu.
In plaats daarvan gaat mijn pa binnenkort met pensioen, woont hij in een volledig afbetaalde riante bungalow met woonlasten waar zelfs Asfyxia niet aan kan tippen...
Wat een doemscenario is het allemaal he?![]()
Werkgever bedoel ikquote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je grootheidswaanzin neemt exorbitante vormen aan meneer de loonslaaf!
LOL da's ook een manier om een definitie op te rekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
Jouw ouders zijn dan waarschijnlijk ook van het prototype babyboomer en bevestigen wederom dat deze generatie met name goed voor zichzelf geweest is![]()
Whuzz is eigenlijk ook een babyboomer, erfelijk belast zeg maarquote:Op maandag 28 maart 2011 11:35 schreef poemojn het volgende:
LOL da's ook een manier om een definitie op te rekken
Dat zijn nogal uitspraken die jij durft te doen. Je bent echt niet helemaal lekker in je hoofd lijkt het wel. Dus alle mensen op de wereld die een huis hebben gekocht, wanneer dan ook, al is dat 40 jaar geleden, die hebben het verpest voor jou onder anderen? Want immers, staatsschuld die ze achterlieten schuift door, daar moeten de volgende generaties dus voor boeten, blablabla.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn dan waarschijnlijk ook van het prototype babyboomer en bevestigen wederom dat deze generatie met name goed voor zichzelf geweest is![]()
Maar gaan ze nu nog even zelf de rekening betalen van de staatsschuld die ze achterlaten? Nee.... natuurlijk niet... asociaal als ze zijn schuiven ze die gewoon door
Ach dat zijn we dan allemaal, en als we ouders hebben die een huis hebben gehad gaat het geld wat hiervan vrij gaat komen dan gebruikt worden om de restschuld van hun eigen toko af te lossen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Whuzz is eigenlijk ook een babyboomer, erfelijk belast zeg maar
Mijn vader heeft een eigen bedrijf opgezet nadat "zijn" sector (scheepvaart, hij was 1e stuurman voor een grote maatschappij) compleet instortte. De arbeidsmarkt was dusdanig kut dat een nieuwe baan vinden niet zo 1-2-3 ging. Hij heeft 10 jaar lang zeven dagen in de week gewerkt. En dat waren niet jouw 9-5 werkdaagjes Xeno, dat waren dagen van 7-22.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar gaan ze nu nog even zelf de rekening betalen van de staatsschuld die ze achterlaten? Nee.... natuurlijk niet... asociaal als ze zijn schuiven ze die gewoon door
Als overheden teveel geld uitgeven leeft de bevolking boven zijn stand. Hoe is het mogelijk dat wij een enorme staatsschuld hebben in zo'n welvarend land? Juist.... we hebben onze welvaart bij elkaar geleend.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
Dat zijn nogal uitspraken die jij durft te doen. Je bent echt niet helemaal lekker in je hoofd lijkt het wel. Dus alle mensen op de wereld die een huis hebben gekocht, wanneer dan ook, al is dat 40 jaar geleden, die hebben het verpest voor jou onder anderen? Want immers, staatsschuld die ze achterlieten schuift door, daar moeten de volgende generaties dus voor boeten, blablabla.
Jij hamert iedere keer maar op jouw mening dat ik schuld probeer af te schuiven, wat je kennelijk ontgaat is dat ik juist een einde wil maken aan de status quo. Ik ben een grote voorstander van het oplossen van de problemen die anderen maar voor zich uit schuivenquote:Dus de situatie waar jij in zit is hun schuld onder anderen toch? En iedereen die 40 jaar geleden een huis kocht? Heb je dat afschuiven weer. Weet je Xeno? Er zijn tig mensen in dit land die ook op dit moment in staat zijn om een huis te kopen. Er zijn ook tig mensen die dat niet kunnen. Degenen die dat niet kunnen hebben dat in de eerste plaats helemaal aan zichzelf te danken. Iedereen met een behoorlijk salaris kan een huis kopen. Mensen met minder geld kunnen dat niet.
We hebben het hier niet over Ferrari'squote:Dat is vol-ko-men logisch. Er zijn ook maar bepaalde mensen die een ferrari kunnen kopen. Dan is het probleem niet dat die ferrari te duur is. Het probleem is dat er geklaagd wordt door mensen die die ferrari niet kunnen kopen maar er wel een willen. Je kunt niet alles hebben. Maar als je dat niet kunt, moet je vervolgens niet gaan roepen dat je wil dat alles instort en die mensen die nu wel vanalles kunnen dan in de shit zitten, want dat is wat jij wil.
Sommige mensen zijn gewoon principieel en zijn niet bereid om te stelen van de armen om het vervolgens te geven aan de rijkenquote:Misschien had je gewoon een opleiding moeten doen, en een fatsoenlijke baan moeten zoeken die wel fatsoenlijk betaald. Dan was jij nu prima in de gelegenheid geweest om een huis te kopen, in plaats van op internet te verkondigen dat het allemaal de schuld is van anderen.
Het is geen angst Whuzz... eerder common sensequote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef Whuzz het volgende:
En nóg beter dan bovenstaande en proberen die angst te verspreiden met je weblogje.
En dus verlaat Xeno per de eerste van de komende maand zijn sociale schgeefhuurwoning om zo ruimte te maken voor die bijstandsmoeder die daar zo graag zou willen wonen. Xeno kan immers wél een vrijesector woning betalen. Xeno is goed bezig!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon principieel en zijn niet bereid om te stelen van de armen om het vervolgens te geven aan de rijken
Het is wel een mooie manier van aankleden dat ie geen keus had maar doet alsof dat wel een bewuste keuze isquote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dus verlaat Xeno per de eerste van de komende maand zijn sociale schgeefhuurwoning om zo ruimte te maken voor die bijstandsmoeder die daar zo graag zou willen wonen. Xeno kan immers wél een vrijesector woning betalen. Xeno is goed bezig!
Ga toch fietsen. Het is gewoon angsthazerij, ingepraat door lui als Kees Tekort die zelf wél in een dik koophuis woont, maar betaald krijgt om te PVV-en (onderbuikgevoelroeptoereren, 3x woordwaarde) naar makkelijk beinvloedbare doelwitten zoals jij en cenZuur die ooit eens een keer het schip in zijn gegaan met een financiële blunder.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef xenobinol het volgende:
Het is geen angst Whuzz... eerder common sense
En dan? Als ik verhuis zet de corporatie die woning te koop... dumpen die hap voordat de markt verder ineenstortquote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef Whuzz het volgende:
En dus verlaat Xeno per de eerste van de komende maand zijn sociale schgeefhuurwoning om zo ruimte te maken voor die bijstandsmoeder die daar zo graag zou willen wonen. Xeno kan immers wél een vrijesector woning betalen. Xeno is goed bezig!![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En dan? Als ik verhuis zet de corporatie die woning te koop... dumpen die hap voordat de markt verder ineenstort![]()
Nee.... ik gun niemand de leegstand, dan liever blijven scheefhuren en de maatschappij een hoop HRA uitsparen.... kijk... scheefhuurders zijn eigenlijk supersociaal. Het zijn asociale scheefkopers die niet hun eigen rente wensen te betalen... dat zijn de werkelijke parasieten op de woningmark
O ja? En waarom denk je dat die sociale woningen zo goedkoop zijn? Maar bewoond worden door mensen met een modaal salaris...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En dan? Als ik verhuis zet de corporatie die woning te koop... dumpen die hap voordat de markt verder ineenstort![]()
Nee.... ik gun niemand de leegstand, dan liever blijven scheefhuren en de maatschappij een hoop HRA uitsparen.... kijk... scheefhuurders zijn eigenlijk supersociaal. Het zijn asociale scheefkopers die niet hun eigen rente wensen te betalen... dat zijn de werkelijke parasieten op de woningmark
Ja natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed gesproken Whuzz.... als een echte bellen blazerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef Whuzz het volgende:
Ga toch fietsen. Het is gewoon angsthazerij, ingepraat door lui als Kees Tekort die zelf wél in een dik koophuis woont, maar betaald krijgt om te PVV-en (onderbuikgevoelroeptoereren, 3x woordwaarde) naar makkelijk beinvloedbare doelwitten zoals jij en cenZuur die ooit eens een keer het schip in zijn gegaan met een financiële blunder.
Begrijpelijk hoor, daar niet van. Maar de hele zeloten-zieltjeswinnerij (ik win vaak bij scrabble) die er bij komt kijken is wel lichtelijk vermoeiend.
Goedkoop? Tering... jouw kijk op de kostprijs van wonen is echt volkomen misvormdquote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef inXs het volgende:
O ja? En waarom denk je dat die sociale woningen zo goedkoop zijn? Maar bewoond worden door mensen met een modaal salaris...
Wat is een scheefhuurder volgens jouw? Vergis je niet hè... dit is een term die bedacht is door de vastgoedmaffia om trouwe huurders die niet bereid zijn hun nek in de huizenmarkt strop te steken te stigmatiseren. Ben jij eigenlijk wel in staat om voor jezelf te denken? Of papegaai je alles maar klakkeloos na?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:03 schreef CoolGuy het volgende:
Ja natuurlijkLul het voor jezelf maar recht. er zijn wel scheefhuurders, maar JIJ hoort daar dan toevallig weer net niet bij
![]()
Je hebt gefaald, en de oorzaak daarvan zoek je bij iedereen behalve bij jezelf.
Jij kunt niet beoordelen of dat misvormd is. Wat jij wel/niet goedkoop noemt is niet de maatstaf voor de rest van de mensen hoor. Mensen die maar genoeg geld hebben vinden bepaalde dingen goedkoop die jij heel duur vindt.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goedkoop? Tering... jouw kijk op de kostprijs van wonen is echt volkomen misvormd
Ik ben uitermate goed in staat om voor mezelf te denken. Daarom heb ik dan ook bepaalde keuzen gemaakt. En daar vaar ik nu heel wel bij. Je moet er zelf wat van maken, dat doet niemand anders voor je. Ik heb dat gedaan, en daar pluk ik nu de vruchten van.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat is een scheefhuurder volgens jouw? Vergis je niet hè... dit is een term die bedacht is door de vastgoedmaffia om trouwe huurders die niet bereid zijn hun nek in de huizenmarkt strop te steken te stigmatiseren. Ben jij eigenlijk wel in staat om voor jezelf te denken? Of papegaai je alles maar klakkeloos na?
Ik vind een sociale huurwoning van 400 euro in de maand 'spotgoedkoop'. Kijk jij hier anders tegenaan dan? Ik denk eerder dat jouw kostprijs van wonen behoorlijk de plank misslaat. De verhouding woonkosten/inkomsten is volgens mij niet heel veel veranderd, alleen voor diegene die met een modaal salaris sociaal huren.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goedkoop? Tering... jouw kijk op de kostprijs van wonen is echt volkomen misvormd
Het is toch ook asociaal om niet mee te doen aan het nationale piramide-spel als je er wel het geld voor hebt?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
...asociale scheefkopers die niet hun eigen rente wensen te betalen... dat zijn de werkelijke parasieten op de woningmark
Hetzelfde geld voor jouw met je gelul over betaalbaarheid en een goede baan, kennelijk ben jij heel goed in staat dat allemaal voor de rest van de wereld te beslissenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef CoolGuy het volgende:
Jij kunt niet beoordelen of dat misvormd is. Wat jij wel/niet goedkoop noemt is niet de maatstaf voor de rest van de mensen hoor. Mensen die maar genoeg geld hebben vinden bepaalde dingen goedkoop die jij heel duur vindt.
Dan is hun beeld niet misvormt. Dan is hun referentiekader gewoon anders. Omdat het kan. Omdat zij meer geld hebben.
Nou mooi toch... maar vind je het ook goed als anderen wat anders voor zichzelf beslissen?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben uitermate goed in staat om voor mezelf te denken. Daarom heb ik dan ook bepaalde keuzen gemaakt. En daar vaar ik nu heel wel bij. Je moet er zelf wat van maken, dat doet niemand anders voor je. Ik heb dat gedaan, en daar pluk ik nu de vruchten van.
Dat ligt eraan wat je voor die 400 euro krijgt, als jij het spotgoedkoop noemt omdat een zeepbel woning het dubbele kost dan noem ik dat een onjuiste aanname.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:14 schreef inXs het volgende:
[..]
Ik vind een sociale huurwoning van 400 euro in de maand 'spotgoedkoop'. Kijk jij hier anders tegenaan dan? Ik denk eerder dat jouw kostprijs van wonen behoorlijk de plank misslaat. De verhouding woonkosten/inkomsten is volgens mij niet heel veel veranderd, alleen voor diegene die met een modaal salaris sociaal huren.
Precies... mensen die wel hun volle aandeel aan belasting betalen maar nergens aanspraak op maken, de wereld zou er een stuk beter uitzien als iedereen dat gewoon deed. In plaats daarvan worden deze mensen weggezet als asociale parasieten... wat zijn wij scheefhuurders... de 'nieuwe Joden' of zoquote:Op maandag 28 maart 2011 12:16 schreef BertV het volgende:
[..]
Het is toch ook asociaal om niet mee te doen aan het nationale piramide-spel als je er wel het geld voor hebt?
Het gaat hier juist om de mensen zonder HRA, Huursubsidie, Zorgtoeslag etc.
Daarom, dat ligt dus aan je referentiekader...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je voor die 400 euro krijgt, als jij het spotgoedkoop noemt omdat een zeepbel woning het dubbele kost dan noem ik dat een onjuiste aanname.
Nou dat is niet een 'beslissing' van mij, dat is gewoon hoe het gaat. Ik vind een jacht heel erg duur. Iemand die miljardair is besteld er 2 voor hij zijn ontbijt op heeft, en vind dat totaal niet duur. Is afhankelijk van je referentiekader.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hetzelfde geld voor jouw met je gelul over betaalbaarheid en een goede baan, kennelijk ben jij heel goed in staat dat allemaal voor de rest van de wereld te beslissen
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef inXs het volgende:
[..]
Daarom, dat ligt dus aan je referentiekader...
Net zoals de kopers hier door jou&Co als leen kneuzen en wat voor andere denigrerende dingen jullie maar hebben kunnen bedenken worden weggezet.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies... mensen die wel hun volle aandeel aan belasting betalen maar nergens aanspraak op maken, de wereld zou er een stuk beter uitzien als iedereen dat gewoon deed. In plaats daarvan worden deze mensen weggezet als asociale parasieten... wat zijn wij scheefhuurders... de 'nieuwe Joden' of zo
Alles mag goedkoper worden of desnoods gelijk in prijs, behalve de woningen want dan klopt de piramide niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat er zulke wachttijden voor sociale huurwoningen zijn komt gewoon doordat er teveel mensen met een te hoog salaris die dingen blijven huren die in eerste instantie eigenlijk maar voor de half modaal verdienende populatie bedoeld waren.
Inderdaad, iets met pot en ketel.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals de kopers hier door jou&Co als leen kneuzen en wat voor andere denigrerende dingen jullie maar hebben kunnen bedenken worden weggezet.
Kruip maar lekker in je slachtoffer rol je lijkt al bijna een nieuwe nederlander.
Kees de Kort...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Kees Tekort woont overings in de Bijlmer. Misschien dat het daarom zo'n doemdenker is
Mijn afkeer van de HRA is gewoon het gevolg van mijn liberale aardquote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef Basp1 het volgende:
Net zoals de kopers hier door jou&Co als leen kneuzen en wat voor andere denigrerende dingen jullie maar hebben kunnen bedenken worden weggezet.
Kruip maar lekker in je slachtoffer rol je lijkt al bijna een nieuwe nederlander.
Je weet wel beterquote:Dat er zulke wachttijden voor sociale huurwoningen zijn komt gewoon doordat er teveel mensen met een te hoog salaris die dingen blijven huren die in eerste instantie eigenlijk maar voor de half modaal verdienende populatie bedoeld waren.![]()
Tja... in een goed werkende markt zou huursubsidie niet eens noodzakelijk zijn, zodra de waarde van een woning weer gewoon de waarde van een woning is en de lucht uit de zeepbel is, dan is wonen gewoon mogelijk naar inkomen.quote:Daar zit natuurlijk wel een probleem maar dat willen we niet onder ogen zien, namelijk dat er ook nog eens een huursubsidie is om ook heel weinig verdiende mensen maar in een modaal huis te laten wonen. Ik ben best sociaal, maar verbaas me erover hoeveel huuursubsidie nog verstrekt wordt omdat er dus ook stapels huurders met flinke huurtoeslagen zijn omdat de WBV alleen nog maar dure woningen verhuurd.
De enige reden, want de rest is niet veel soepsquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef BertV het volgende:
[..]
Kees de Kort...![]()
[ afbeelding ]
Een van de redeneren om naar die ballenzender te luisteren.
Precies...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Alles mag goedkoper worden of desnoods gelijk in prijs, behalve de woningen want dan klopt de piramide niet meer.
Domheid of oppertunisme. Welke was het bij jou toen je het schip in ging? Ik denk een combinatie van beiden.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn afkeer van de HRA is gewoon het gevolg van mijn liberale aard![]()
Lenen om je in de zeepbel in te kopen is gewoon een teken van domheid of opportunisme
[..]
Je weet wel beter
[..]
Tja... in een goed werkende markt zou huursubsidie niet eens noodzakelijk zijn, zodra de waarde van een woning weer gewoon de waarde van een woning is en de lucht uit de zeepbel is, dan is wonen gewoon mogelijk naar inkomen.
Welk 'klemlullen', je bedoelt het gekerm van zeepbelblazers die hun eigen gedragingen proberen te verdedigen?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Whuzz het volgende:
Godver. Ben je even lunchen, mis je het compleet klemlullen van Xeno
Kop op Xeno. Het is maar 120 euro voorlopig!
Tja.... als je geen goede argumenten meer hebt dan kom jij telkens op hetzelfde terugquote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Domheid of oppertunisme. Welke was het bij jou toen je het schip in ging? Ik denk een combinatie van beiden.
Overigens, wonen naar inkomen is momenteel ook al mogelijk. Daarom huur jij en kopen andere mensen
Enige nuance in de huizenmarkt discussie is natuurlijk niet te vinden. Als dat het geval zou zijn geweest dan hadden we geen zeepbel gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 12:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Wat een stereotypes weerHet is net een sprookje waarbij de hele wereld verdeeld is in goed en slecht. En dat gecombineerd met een ander verhaaltje: Ik is klein en zij zijn groot, en dat is niet eerlijk.... ;-)
Kees Tekort woont overings in de Bijlmer. Misschien dat het daarom zo'n doemdenker is
ik denk dat je het nu hebt over de website van je vriendje, toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Enige nuance in de huizenmarkt discussie is natuurlijk niet te vinden. Als dat het geval zou zijn geweest dan hadden we geen zeepbel gehad
Op goede argumenten heb jij helemaal geen weerwoord, dat is wel gebleken in de afgelopen topics.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja.... als je geen goede argumenten meer hebt dan kom jij telkens op hetzelfde terug
Sprak Xeno en herhaalde zich voor het 118e topic op rijquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja.... als je geen goede argumenten meer hebt dan kom jij telkens op hetzelfde terug
Als rasechte liberaal zou je dan natuurlijk ook nooit in aanmerking willen komen met overheidssubsidies neergezette huurwoningen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef xenobinol het volgende:
Mijn afkeer van de HRA is gewoon het gevolg van mijn liberale aard![]()
Lenen om je in de zeepbel in te kopen is gewoon een teken van domheid of opportunisme
Gelukkig wel maar aangezien alles hier zwart wit gezien wordt moeten we zulke dingen toch wel nogmaals extra benadrukkken.quote:Je weet wel beter
Wonen naar inkomen is natuurlijk allang mogelijk maar dan moeten mensen soms wel genoegen nemen met een ondermodale maat woning die niet in de randstad ligt. Een beetje wat jij ook al gedaan hebt door in dronten te gaan huren.quote:Tja... in een goed werkende markt zou huursubsidie niet eens noodzakelijk zijn, zodra de waarde van een woning weer gewoon de waarde van een woning is en de lucht uit de zeepbel is, dan is wonen gewoon mogelijk naar inkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |