Ik denk dat het zijn poging was om jou te bewegen uitleg te geven over je eerdere antwoord.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Is dit jouw poging om intelligent en bijdehand over te komen?
Klinkt toch echt als een zure lener. Heeft je vrouw de zomervakantie al uitgekozen?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, dan was het die van Xeno. Jullie forum-spammende-zuurpruimen zijn zo verdomd lastig uit elkaar te houden
Yup. Ze heeft ook de grootste stakker op dit forum uitgezocht. Dat bleek jij te zijn! Wat een eer he?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:37 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Klinkt toch echt als een zure lener. Heeft je vrouw de zomervakantie al uitgekozen?
LOL wat een zuur ineens.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Ze heeft ook de grootste stakker op dit forum uitgezocht. Dat bleek jij te zijn! Wat een eer he?
Ik heb vandaag het plan voor de nieuw aan te leggen tuin uitgetekendquote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk in de tuin gezeten vandaag en zo blij dat we sinds anderhalf maandje leenslaaf zijn van deze woning.![]()
Staat overigens geen van de 88 koopwoningen in deze laan te koop, vrij uniek.
HOAX. Volgens Asfyxia komen kopers niet buiten.quote:
Jij hebt tenminste nog een béétje korting gekregen vanaf de top. Whuzz heeft de volle mep betaald en gaat nu veel pijn lijden.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk in de tuin gezeten vandaag en zo blij dat we sinds anderhalf maandje leenslaaf zijn van deze woning.![]()
Staat overigens geen van de 88 koopwoningen in deze laan te koop, vrij uniek.
Ik voel met je mee en dit is vervolgens het zuur dat ik ervoor terugkrijg?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Lol Asfyxia, de afgunst druipt er weer vanaf!
Hard werken, dan op een dag kun je misschien weg uit je anti-kraak pandje. En hopelijk is dat voor de eigenaar je anti-kraak contractje eenzijdig beëindigd
Huh? Ik hoop gewoon hard voor je dat je ooit in een echt huis kunt wonen? Ik heb goede hoop dat het ooit nog goed komt met je.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik voel met je mee en dit is vervolgens het zuur dat ik ervoor terugkrijg?
Var det inte du själv? Stackars dig!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Ze heeft ook de grootste stakker op dit forum uitgezocht. Dat bleek jij te zijn! Wat een eer he?
Draadloos toetsenbord zeker? Vervang de batterijen eens.quote:
Ubohé lidi vyjádit své vlastní blogy!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Var det inte du själv? Stackars dig!
is dit jouw poging om enkele vorm van concretisering alweer te ontwijken?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Is dit jouw poging om intelligent en bijdehand over te komen?
Speaking of bullshit, elke keer als jij op dit forum verschijnt gaat mijn bullshit-detector automatisch af. "Ik ken die en die, ik heb in de sector gewerkt, ik heb verstand van geld, ik snap hoe het werkt, er komt helemaal geen crash op de huizenmarkt, blablabla." De waarheid is: jij weet helemaal niks.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is dit jouw poging om enkele vorm van concretisering alweer te ontwijken?
bluf bluf... bullshit bullshit....
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:59 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Speaking of bullshit, elke keer als jij op dit forum verschijnt gaat mijn bullshit-detector automatisch af. "Ik ken die en die, ik heb in de sector gewerkt, ik heb verstand van geld, ik snap hoe het werkt, er komt helemaal geen crash op de huizenmarkt, blablabla." De waarheid is: jij weet helemaal niks.
tot de tweede macht.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is dit jouw poging om enkele vorm van concretisering alweer te ontwijken?
bluf bluf... bullshit bullshit....
bullshitgoogolquote:
Hoezo? Heb je het gevoel dat je tegen 2 personen per account zit te praten dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik praat liever niet over virtuele currency
en liever tegen 1 persoon per account
Alle currency is virtueelquote:Op zondag 27 maart 2011 20:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik praat liever niet over virtuele currency
en liever tegen 1 persoon per account
QEDquote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je het gevoel dat je tegen 2 personen per account zit te praten dan?
Ik begrijp niet wat kwantumelektrodynamica met klonen te maken heeftquote:
Aaah ik begrijp het al QED en virtueel geldquote:Op zondag 27 maart 2011 20:25 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
QED wat? Dat jij op je ouwe dag zo zoetjes aan para-de-bara aan het worden bent?
118 deeltjes vollullen gaat ook niet zomaar he...quote:
Je mist de 10 jaar voor die 20 jaar waarbij de huizenprijzen ook nog eens met 40% gezakt waren en er een echte achtbaan was.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vat 't even samen, in 20 jaar zijn huizen 300% in waarde gestegen.
Daar lijkt een einde aan gekomen te zijn.
Tot hoever het valt is nog onduidelijk.
Verzuurde huurkneus mode aan, leugens je lult maar wat uit je nek, wij weten beter hoe de markt in elkaar zit.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:37 schreef Whuzz het volgende:
Mogguh!
Net bericht van een goede vriend dat hij zijn appartement verkocht heeft.
Die daling was ook het gevolg van een zeepbel, deze zeepbel is vervolgens nog eens extreem verder opgeblazen. Kun je nagaan hoe groot de volgende zeepbel wel niet gaat wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je mist de 10 jaar voor die 20 jaar waarbij de huizenprijzen ook nog eens met 40% gezakt waren en er een echte achtbaan was.
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Verzuurde huurkneus mode aan, leugens je lult maar wat uit je nek, wij weten beter hoe de markt in elkaar zit.
Die wordt zo groot dat zelfs op mars de marsmannetjes zich rijk rekenen. ZUNNE GROTE BEL JONGE!!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die daling was ook het gevolg van een zeepbel, deze zeepbel is vervolgens nog eens extreem verder opgeblazen. Kun je nagaan hoe groot de volgende zeepbel wel niet gaat worden
Die daling kwam toch echt door de betaalbaarhied die onder druk stond vanwege rentes percentages van 12%quote:Op maandag 28 maart 2011 09:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die daling was ook het gevolg van een zeepbel, deze zeepbel is vervolgens nog eens extreem verder opgeblazen. Kun je nagaan hoe groot de volgende zeepbel wel niet gaat worden
Als ze naar links kijken wel, kijken ze naar rechts dan zien ze zunne grote grote vuurbalquote:Op maandag 28 maart 2011 09:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die wordt zo groot dat zelfs op mars de marsmannetjes zich rijk rekenen. ZUNNE GROTE BEL JONGE!!
So.... dat is toch geen issue. Kennelijk zat er genoeg lucht in de zeepbel om 12% rente te kunnen verdragen. Lag de bouw toen helemaal stil? Nee natuurlijk niet... de marges waren gewoon lager en er werd niet oneigenlijk gefinancierd door de overheid. Het beste wat dit land kan overkomen is een hypotheekrente van 12%quote:Op maandag 28 maart 2011 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die daling kwam toch echt door de betaalbaarhied die onder druk stond vanwege rentes percentages van 12%
Idd dan hebben we ook meteen een flinke inflatie te pakken en merken de huizen bezitters in principe weinig hiervan want hun lonen zullen op zulke momentn ook met 8% per jaar gaan stijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:40 schreef xenobinol het volgende:
Het beste wat dit land kan overkomen is een hypotheekrente van 12%
Van mij mag 'ie komen! Mijn eigen hypotheekrente zal er niet onder lijden, maar de inflatie die er mee gepaard gaat is perfect voor mijn inkomen vs schulden balansquote:Op maandag 28 maart 2011 09:40 schreef xenobinol het volgende:
[..]
So.... dat is toch geen issue. Kennelijk zat er genoeg lucht in de zeepbel om 12% rente te kunnen verdragen. Lag de bouw toen helemaal stil? Nee natuurlijk niet... de marges waren gewoon lager en er werd niet oneigenlijk gefinancierd door de overheid. Het beste wat dit land kan overkomen is een hypotheekrente van 12%
Van mij ook. Dan is mijn huis nog sneller afgelost.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie komen! Mijn eigen hypotheekrente zal er niet onder lijden, maar de inflatie die er mee gepaard gaat is perfect voor mijn inkomen vs schulden balans
Dan moet je wel flink eigen geld hebben, want met een modaal salaris kun je dan nog 25,- lenen.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:40 schreef xenobinol het volgende:
Het beste wat dit land kan overkomen is een hypotheekrente van 12%
Wanneer was dat precies? Ik weet alleen dat er begin jaren '80 wel gebouwd werd. Mensen die ik ken die toen ingestapt zijn hebben daar achteraf gezien heel goed aan gedaan, mensen die toen juist verkochten en gingen huren hebben er nog altijd spijt van (bekenden van mij dus, ik ken uiteraard niet iedereen).quote:Op maandag 28 maart 2011 09:53 schreef Basp1 het volgende:
En of de bouw stil lag ik kan moeilijk berichten over die tijd vinden op internet, ik weet wel dat er in die tijd nog een hele bulk premie a,b en c woningen uit de grond gestampt zijn, lang leve de marktbeinvloeding van de overheid.
Dat kun jij helemaal niet beoordelen. Jij trekt nogal graag conclusies waarbij je nogal hoog van de toren blaast, maar je hebt het vrijwel altijd mis.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:59 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Speaking of bullshit, elke keer als jij op dit forum verschijnt gaat mijn bullshit-detector automatisch af. "Ik ken die en die, ik heb in de sector gewerkt, ik heb verstand van geld, ik snap hoe het werkt, er komt helemaal geen crash op de huizenmarkt, blablabla." De waarheid is: jij weet helemaal niks.
Precies. Mijn ouders kochten in '81 hun huis. Guess hoeveel die halverwege dit jaar nog aan woonlasten hebben. En als ze het huis (vrijstaande bungalow met grote tuin rondom en vrij uitzicht over landerijen aan de achterzijde) voor meer dan 100.000 zouden verkopen (geschatte waarde in 2010 was zo'n 550k) hebben ze winst.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef poemojn het volgende:
[..]
Wanneer was dat precies? Ik weet alleen dat er begin jaren '80 wel gebouwd werd. Mensen die ik ken die toen ingestapt zijn hebben daar achteraf gezien heel goed aan gedaan, mensen die toen juist verkochten en gingen huren hebben er nog altijd spijt van (bekenden van mij dus, ik ken uiteraard niet iedereen).
81"was al op het dieptepunt, de top was in 1978quote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders kochten in '81 hun huis. Guess hoeveel die halverwege dit jaar nog aan woonlasten hebben. En als ze het huis (vrijstaande bungalow met grote tuin rondom en vrij uitzicht over landerijen aan de achterzijde) voor meer dan 100.000 zouden verkopen (geschatte waarde in 2010 was zo'n 550k) hebben ze winst.
Ja man, instappen voor/op/tijdens een bubble is echt dramaaaaaatisch, dan ga je echt kapot!
Dat denk jij maar, ik vermoed dat er een hoop bedrijven failliet gaan vanwege de globalisering. Juist een goedkope euro is van belang voor Nederland.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:53 schreef Basp1 het volgende:
Idd dan hebben we ook meteen een flinke inflatie te pakken en merken de huizen bezitters in principe weinig hiervan want hun lonen zullen op zulke momentn ook met 8% per jaar gaan stijgen.
Lekker belangrijk als de prijs van WC papier oplooptquote:Alleen jou spaargeld in de sok wordt schrikbarend minder waard.
Ja... de premiewoningen... prima stimuleringsmaatregel tochquote:En of de bouw stil lag ik kan moeilijk berichten over die tijd vinden op internet, ik weet wel dat er in die tijd nog een hele bulk premie a,b en c woningen uit de grond gestampt zijn, lang leve de marktbeinvloeding van de overheid.
Die goedkope euro is van belang voor andere euro landen wij als nederland zijnde voegen toch op de een of andere manier zoveel waarde toe dat een nog goedkopere euro alleen maar meer problemen voor de werkgevers die nu al niet aan capabel personeel kunnen komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef xenobinol het volgende:
Dat denk jij maar, ik vermoed dat er een hoop bedrijven failliet gaan vanwege de globalisering. Juist een goedkope euro is van belang voor Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |