Ik denk dat het zijn poging was om jou te bewegen uitleg te geven over je eerdere antwoord.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Is dit jouw poging om intelligent en bijdehand over te komen?
Klinkt toch echt als een zure lener. Heeft je vrouw de zomervakantie al uitgekozen?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, dan was het die van Xeno. Jullie forum-spammende-zuurpruimen zijn zo verdomd lastig uit elkaar te houden
Yup. Ze heeft ook de grootste stakker op dit forum uitgezocht. Dat bleek jij te zijn! Wat een eer he?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:37 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Klinkt toch echt als een zure lener. Heeft je vrouw de zomervakantie al uitgekozen?
LOL wat een zuur ineens.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Ze heeft ook de grootste stakker op dit forum uitgezocht. Dat bleek jij te zijn! Wat een eer he?
Ik heb vandaag het plan voor de nieuw aan te leggen tuin uitgetekendquote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk in de tuin gezeten vandaag en zo blij dat we sinds anderhalf maandje leenslaaf zijn van deze woning.![]()
Staat overigens geen van de 88 koopwoningen in deze laan te koop, vrij uniek.
HOAX. Volgens Asfyxia komen kopers niet buiten.quote:
Jij hebt tenminste nog een béétje korting gekregen vanaf de top. Whuzz heeft de volle mep betaald en gaat nu veel pijn lijden.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk in de tuin gezeten vandaag en zo blij dat we sinds anderhalf maandje leenslaaf zijn van deze woning.![]()
Staat overigens geen van de 88 koopwoningen in deze laan te koop, vrij uniek.
Ik voel met je mee en dit is vervolgens het zuur dat ik ervoor terugkrijg?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Lol Asfyxia, de afgunst druipt er weer vanaf!
Hard werken, dan op een dag kun je misschien weg uit je anti-kraak pandje. En hopelijk is dat voor de eigenaar je anti-kraak contractje eenzijdig beëindigd
Huh? Ik hoop gewoon hard voor je dat je ooit in een echt huis kunt wonen? Ik heb goede hoop dat het ooit nog goed komt met je.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik voel met je mee en dit is vervolgens het zuur dat ik ervoor terugkrijg?
Var det inte du själv? Stackars dig!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Ze heeft ook de grootste stakker op dit forum uitgezocht. Dat bleek jij te zijn! Wat een eer he?
Draadloos toetsenbord zeker? Vervang de batterijen eens.quote:
Ubohé lidi vyjádit své vlastní blogy!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Var det inte du själv? Stackars dig!
is dit jouw poging om enkele vorm van concretisering alweer te ontwijken?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Is dit jouw poging om intelligent en bijdehand over te komen?
Speaking of bullshit, elke keer als jij op dit forum verschijnt gaat mijn bullshit-detector automatisch af. "Ik ken die en die, ik heb in de sector gewerkt, ik heb verstand van geld, ik snap hoe het werkt, er komt helemaal geen crash op de huizenmarkt, blablabla." De waarheid is: jij weet helemaal niks.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is dit jouw poging om enkele vorm van concretisering alweer te ontwijken?
bluf bluf... bullshit bullshit....
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:59 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Speaking of bullshit, elke keer als jij op dit forum verschijnt gaat mijn bullshit-detector automatisch af. "Ik ken die en die, ik heb in de sector gewerkt, ik heb verstand van geld, ik snap hoe het werkt, er komt helemaal geen crash op de huizenmarkt, blablabla." De waarheid is: jij weet helemaal niks.
tot de tweede macht.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is dit jouw poging om enkele vorm van concretisering alweer te ontwijken?
bluf bluf... bullshit bullshit....
bullshitgoogolquote:
Hoezo? Heb je het gevoel dat je tegen 2 personen per account zit te praten dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik praat liever niet over virtuele currency
en liever tegen 1 persoon per account
Alle currency is virtueelquote:Op zondag 27 maart 2011 20:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik praat liever niet over virtuele currency
en liever tegen 1 persoon per account
QEDquote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je het gevoel dat je tegen 2 personen per account zit te praten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |