quote:Op zondag 27 maart 2011 11:26 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Iemand die ik ken gaat er ook heen en die is 23...
Jonge meisjes hosselen.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:26 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Picca van jezelf?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoor trouwens niet bij dát gedeelte van de 14-jarigen in de OP...
Niet voor picafappersquote:
Wel voor mij?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:42 schreef Rectum het volgende:
Het is dat ik van de politie niet meer in een de buurt mag komen van 14-jarige meisjes anders was ik er zeker bij geweest.
Niet voor picafappers zeg ik tochquote:
Pff, Bieberfans zijn veel makkelijker. Laat maar zitten.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet voor picafappers zeg ik toch
Bieberfans? Ga dan meteen naar de Wallenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:45 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Pff, Bieberfans zijn veel makkelijker. Laat maar zitten.
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bieberfans? Ga dan meteen naar de Wallen
Je bent het zelf hé? Hier kan je dat zeggen hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef Hendroit het volgende:
IK ken een jongen die daarheen gaat![]()
Hij is een beetje gay.
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:26 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Ik wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet voor picafappers zeg ik toch
En trouwens... geil jij op 14-jarigen ofzo?
of wij hebben gewoon wel een levenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit van dat ventje gehoord heeft?
Jullie luisteren of kijken gewoon naar de verkeerde radio/tv zenders.
Of jij hebt gewoon onder een steen geleefd de afgelopen tijd.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Vuile autistquote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Kwaliteit het volgende:
pedo bEARquote:Op zondag 27 maart 2011 13:16 schreef RickoKun het volgende:
ik heb nu egt kk veel zin in een 16 jarig meisje met mooie appeltietjes egt
Tis net of zijn oog een zwart gat is en al het haar erin wordt op gezogen.quote:
Mag ik je aanraken? Je bent heel speciaal.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik ook! highfive!quote:Op zondag 27 maart 2011 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoor trouwens niet bij dát gedeelte van de 14-jarigen in de OP...
Ik ken een jongen die er heen gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef Hendroit het volgende:
Hij is een beetje gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost je wel vele liters negerzaad in je kontgat...quote:Op zondag 27 maart 2011 15:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles voor zo'n lichaam
Dit. Bieberquote:Op zondag 27 maart 2011 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die Justin Bieber geen enorme baas vinden.
Hahahaha.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Smerige negerquote:Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef Stuurver het volgende:
Ik zou een meisje van 14 echt niet alleen s'avonds in Rotterdam laten
Ik ook niet, ik zou haar mee naar huis nemen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef Stuurver het volgende:
Ik zou een meisje van 14 echt niet alleen s'avonds in Rotterdam laten
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zou haar mee naar huis nemen.
Kom jij in Rotterdam???quote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zou haar mee naar huis nemen.
Ik maak me niet zorgen over die groepen Antillianen die zijn meestal wel rustig.quote:
Maar die durven niet, want ze hebben een klein pikkie en zijn bang voor hun mede-berbertjes. Antillianen/whatever houden van groepsverkrachtingen...quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik maak me niet zorgen over die groepen Antillianen die zijn meestal wel rustig.
Eerder die groepjes agressieve mocros met opgeschoren hoofden en bontkragen. Die zouden zo'n 14 jarig meisje zonder hoofddoek van alles aan doen
Er zijn kaartjes vrij gekomen aan de deur bij Ahoyquote:Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dit. BieberIk zou best naar z'n concert willen ook
Ik las in de Spits! dat meneer een ander kapsel heeft.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Nikmans het volgende:
Zonder dit soort haattopics zou ik serieus niet weten wie justin bieber was, of zonder de eindeloze comments op youtube
je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Maar die durven niet, want ze hebben een klein pikkie en zijn bang voor hun mede-berbertjes. Antillianen/whatever houden van groepsverkrachtingen...
Hij zou er goed aan doen, dat labeltje van z'n broek af te halen, als 'ie gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:51 schreef Desunoto het volgende:
Monsif is er ook klaar voor!
[ afbeelding ]
Wie gaat er met hem mee?
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Nikmans het volgende:
Zonder dit soort haattopics zou ik serieus niet weten wie justin bieber was, of zonder de eindeloze comments op youtube
quote:- Er is geen enkele reden om al vroeg naar Ahoy te komen, omdat iedereen een vaste zitplaats heeft. Rennen, duwen en trekken is daarom ook nergens voor nodig.
- Het is niet toegestaan om spandoeken mee te nemen.
- Er zijn bij het concert alleen maar zitplaatsen. Het is niet toegestaan om op de stoelen te gaan staan. Er zullen beveiligers zijn die hierop toezien. Dit is voor jouw veiligheid en voor de mensen die achter je zitten die dan niets van het concert kunnen zien.
- Na het concert zal Justin Bieber meteen Ahoy verlaten. Zijn tourbus rijdt de arena in en zal met Justin Bieber het gebouw uitrijden. Het heeft geen zin om bij de achteruitgang te staan wachten. Helaas zal niemand Justin Bieber daar te zien krijgen.
- Er mogen geen pakjes, blikjes of flesjes met drinken mee naar binnen. Alleen drankjes die in Ahoy zelf worden gekocht mogen mee de arena in.
- Camera's met een afschroefbare lens en videocamera's zijn niet toegestaan.
- Zorg dat je goed hebt gegeten en gedronken voor de show. Ahoy Rotterdam heeft een groot aantal horecagelegenheden. Neem rustig de tijd om even te eten en te drinken, je hebt tenslotte toch vaste zitplaatsen. Het laatste dat je wil (en ook wij) is dat je flauwvalt tijdens de show. Het kan namelijk redelijk warm worden en alle spanning en adrenaline kan mensen soms te veel worden tijdens een concert.
We hopen dat iedereen een mooie avond gaat hebben. Veel plezier bij de show!
Dank jequote:Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef n8n het volgende:
Wordt jouw Justin Bieber concert een onvergetelijke ervaring?
Lees onderstaande door voor het concert van aankomende zondag! Om het concert zo soepel mogelijk te laten verlopen, willen we graag dat iedereen die naar het concert gaat dit even goed doorleest:
[..]
wat?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:04 schreef DrDentz het volgende:
justinbieber:
good morning Rotterdam....time for some school. on a weekend?!
about 6 hours ago via web
Heb hem geretweetquote:Op zondag 27 maart 2011 20:04 schreef DrDentz het volgende:
justinbieber:
good morning Rotterdam....time for some school. on a weekend?!
about 6 hours ago via web
14-jarigen die een 17-jarige kind noemenquote:
Gast, jij wilt gewoon dat er ook allemaal 14-jarige voor in de tram zijn!quote:Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef o.us het volgende:
Antiklacht: 550% meer 14-jarigen in de metro.
Beetje jammer dat het al begonnen isquote:
Ik ben nog aant werkquote:
o.Oquote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Wumb0 het volgende:
Justin Bieber treed vanavond op, das al een klacht op zich ><
Heb je wel foto's geschoten van die Bieber of zijn het allemaal 14 jarige meisjes op jouw gevoelige plaat?quote:
Dat zijn oude foto's. Tegenwoordig is ie wel afgetraind.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:48 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
Waren er al aanslagen gepland?
Is ie tegenwoordig nog knapper?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zijn oude foto's. Tegenwoordig is ie wel afgetraind.
preciesquote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Micson het volgende:
Tijd dat die Bieber eens drugs gaat ontdekken en flink aftakelt
FAP FAP FAPquote:
Misselijk dit.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Micson het volgende:
Tijd dat die Bieber eens drugs gaat ontdekken en flink aftakelt
Doe het zelf, omdat Justin miljonair is en jij niet.quote:
Tram? Er rijden geen trams naar Ahoy, alleen maar bussen en metro's.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef peldepinda1 het volgende:
[..]
Gast, jij wilt gewoon dat er ook allemaal 14-jarige voor in de tram zijn!
Eén waarvan ik het weet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel jongens waren er bij z'n concert?
Best een paar.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel jongens waren er bij z'n concert?
15 jaar en dan al een vlot kapsel?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Wtf dat dikke wijf met pittig kapsel midden rechts
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Wtf dat dikke wijf met pittig kapsel midden rechts
Haha lady kanker hoer zelf bedacht?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Bartcoah het volgende:
Hoe kan je hem goed vindennet zoals lady kanker hoer
dit nummer is kk hardquote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso dat er over deze mooiboy op du KLB wordt gepraat geeft al aan dat 'ie stiekem een baas is (no homo).
edit - Dislaimer: niet dat ik naar z'n muziek luister ofzo trouwens, hè.
Is dit een parodiequote:
Ik blijf lekker thuis hoor dus dat klopt niequote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef Hendroit het volgende:
Hij is een beetje gay.
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:46 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis hoor dus dat klopt nie
never say neverquote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zeggen jullie FOK!?
Dat je een pijnlijke en langzame dood mag lijden.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:00 schreef Echtjammer het volgende:
Ja tell me about it![]()
Ik had van 5 van die kaarten gekocht voor 35 euro per stuk, gewoon verkocht voor 120 euro stuk op MP.
Mensen die overpriced betalen
hoezo word je boos¿quote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat je een pijnlijke en langzame dood mag lijden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat je een pijnlijke en langzame dood mag lijden.
Nee, ik lach er toch bij.quote:
Geen zieliger hoopje mens dan figuren die een beetje kaartjes voor populaire voorstellingen/concerten/festivals kopen om meteen weer door te verkopen.quote:
quote:
is illegaal sukkelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:00 schreef Echtjammer het volgende:
Ja tell me about it![]()
Ik had van 5 van die kaarten gekocht voor 35 euro per stuk, gewoon verkocht voor 120 euro stuk op MP.
Mensen die overpriced betalen
Lijkt wel op een lulquote:Op maandag 28 maart 2011 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
wat een grote dop voor z'n mond
Dit. En dat zeg ik als intens Bieber-hater. Maar wat ik nog meer haat dan Bieber, is wat hierboven al goed verwoord wordt.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:10 schreef Rectum het volgende:
Geen zieliger hoopje mens dan figuren die een beetje kaartjes voor populaire voorstellingen/concerten/festivals kopen om meteen weer door te verkopen.
Ik teken er voorquote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef Stekelbees het volgende:
jb @ age 20: world fame
jb @ age 22: coke addiction
jb @ age 24: death by od
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Daar sta ik rechts met de pet
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Pedo.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, homo's gedragen zich nooit verwijfd, echt vreemd dat hij daarmee vergeleken wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:42 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Als een 'bi' vind ik het vervelend dat hij homo word genoemd, want je zult mij toch echt niet zo verwijfd mezelf gedragen hoor, hij is niet homo, T'is verdommen gewoon een te laat uitgeperste backstreet boy.
Ik als hetero vind het vervelend dat hij geen homo genoemd word door sommigenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:42 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Als een 'bi' vind ik het vervelend dat hij homo word genoemd, want je zult mij toch echt niet zo verwijfd mezelf gedragen hoor, hij is niet homo, T'is verdommen gewoon een te laat uitgeperste backstreet boy.
OK wat is het volgende grote concert waar de slagingskans groot isquote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja en? Makkelijk manier toch om een paar kansloze puber meisjes wat geld afhandig te maken?
Zitplaatsen bij een concertquote:Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef n8n het volgende:
Wordt jouw Justin Bieber concert een onvergetelijke ervaring?
Lees onderstaande door voor het concert van aankomende zondag! Om het concert zo soepel mogelijk te laten verlopen, willen we graag dat iedereen die naar het concert gaat dit even goed doorleest:
[..]
Puur om de veiligheid te waarborgen, taferelen zoals bi Tokio Hotel hebben ze vermeden. En dat is verdomd slimquote:
Dat is idd wel slim, maar nog steeds...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Puur om de veiligheid te waarborgen, taferelen zoals bi Tokio Hotel hebben ze vermeden. En dat is verdomd slim
Tsja, uiteindelijk gingen ze allemaal nog wel staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef R4ven het volgende:
[..]
Dat is idd wel slim, maar nog steeds...
pedo'squote:
Nou hij geeft dat iig wel toe en gaat niet hypocriet lopen liegen. + puntje voor Bieber.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef DrDentz het volgende:
Interessant wordt het wanneer hem naar tips wordt gevraagd voor jonge artiesten die, net als Bieber zelf, dankzij Youtube bekend zijn geworden. ,,Probeer je eigen filmpjes altijd te taggen met namen van beroemde artiesten, zegt hij hierover. ,,Erg belangrijk, want dan verschijnt jouw filmpje misschien als mensen zoeken op de naam van een grote artiest.
Hij heeft zichzelf gewoon tot beroemdheid gespamd.
dat werkt toch ook voor geen tietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef DrDentz het volgende:
Interessant wordt het wanneer hem naar tips wordt gevraagd voor jonge artiesten die, net als Bieber zelf, dankzij Youtube bekend zijn geworden. ,,Probeer je eigen filmpjes altijd te taggen met namen van beroemde artiesten, zegt hij hierover. ,,Erg belangrijk, want dan verschijnt jouw filmpje misschien als mensen zoeken op de naam van een grote artiest.
Hij heeft zichzelf gewoon tot beroemdheid gespamd.
toch vreemd dat ik er dan niets van merk, en ik zit zelfs in dat mediawereldtjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef voetbalspeler het volgende:
Justin Bieber is echt belachelijk populair
Hoezo merk je er niks van, je zit nota bene in een Justin Bieber topic.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
toch vreemd dat ik er dan niets van merk, en ik zit zelfs in dat mediawereldtje
het ligt dus echt aan jullieluister en kijk eens wat betere radio/tv zenders!
Wannabe Micheal Jackson...quote:
ik zou gevenquote:
blond rechtsvoor?quote:
Mid-links midden.quote:
ninja edit dudequote:
quote:
Die blonde?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef Lakitu het volgende:
Die linksonder de baas rechts wil 'm ook wel :$
Die blonde ja. En die brunette naast dr mag mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die blonde?
Die sma boven het derde cameraatje van links zou ik ook wel raken
Welke?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef Lakitu het volgende:
En die sma met dr telefoon voor dr kop met het I <3 JB shirt is standaard ook geefbaar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer pics van het publiek?
Bovenste foto, middelstequote:
Onderste pic, meest linkse.quote:
quote:
Ik zou best in dr mond willen spugen.quote:
Justin =/= HBOquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef DrDentz het volgende:
Justin heeft wel een beetje een babyface, als hij Nederlander was zou hij dit jaar bij wijze van spreken al naar het hbo gaan.
Met z'n eeuwige babystemquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou echt wel naar het conservatorium zijn gegaan met zijn talent.
quote:
Hopelijk verandert dat nog, maakt ie flink misbruik van z'n groupies en krijgt ie een wrat die die van Lemmy Kilmister overtreft. Dan komt er misschien nog wat fatsoenlijks uit.quote:
dan heb ik nog even tijd om de rij af te hosselen vóór 8 uur.. daarna zal het in de zaal moeten gebeurenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef Marie30 het volgende:
Vanavond treedt hij in BE op om 20 uur. Duizenden bakvissen staan al sinds vanmorgen te wachten aan de ingang van de concertzaal wat totaal geen zin heeft gezien er enkel genummerde zitplaatsen zijn...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dan heb ik nog even tijd om de rij af te hosselen vóór 8 uur.. daarna zal het in de zaal moeten gebeuren
Lees de laatste regels van het artikel, boodschap aan internethaters...quote:
of voor mij?quote:
quote:
Óf hij krijgt juist een harde. Omdat hij gewend is door zijn main man Usher altijd anaal uitgepollepeld wordt als straf voor slechte optredens zal hij het wellicht geil gaan vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wedden dat hij het leest.. hij zit vet vaak te fappen op z'n youtube accountje.. en dan ziet hij dat de dislike bar groter is dan de 'like'.. dus krijgt ie gelijk een slappe..
Deze zou ik niet. Maar de meest linkse mag 'm aanraken :$quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit arme schaap is helemaal over d'r toeren omdat ze een golden ticket van Justin Bieber heeft gewonnen. Zo te zien vindt ze het verschrikkelijk
Inderdaad, al was het alleen maar omdat ze dequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze zou ik niet. Maar de meest linkse mag 'm aanraken :$
Maar de foto van JB blokkeert de boel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Inderdaad, al was het alleen maar omdat ze dekan doen!
Is dat niet Rebecca Black?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit arme schaap is helemaal over d'r toeren omdat ze een golden ticket van Justin Bieber heeft gewonnen. Zo te zien vindt ze het verschrikkelijk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |