Ik heb geen voortuin, hij gaat in een pot in m'n achtertuin.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je hem ook in je voortuin begraven?
Tot uurtje geleden ging het wel maar toen maakte ik een verkeerde bewegingquote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het met je enkel Vicky? NOg veel pijn?
Ow oeps... rustig aan blijven doen, dan maar...quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tot uurtje geleden ging het wel maar toen maakte ik een verkeerde beweging
Hij zou met zn gezicht richting de voordeur moeten. Kun je geen bloempot voor je deur zetten.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb geen voortuin, hij gaat in een pot in m'n achtertuin.
Binnenkort.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zou met zn gezicht richting de voordeur moeten. Kun je geen bloempot voor je deur zetten.
Maareh, ik wist niet dat je huis te koop stond.
dat zou wel een mooie zijn! maar dan heeft micky wel een flinke afstand afgelegd...quote:
Ik ga nergens heen hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik ook. We hebben een heeeeel leuk huis gezien namelijk. Een bungalo <3
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou wel een mooie zijn! maar dan heeft micky wel een flinke afstand afgelegd...
Yeps. Vanavond hebben we nog weer even in de buurt gekeken. Niets te zien natuurlijk. Wel gezien dat een aantal pamfletten eraf zijn of kapot gemaakt. Dat snap je toch niet??quote:diaan, wat naar dat ie nog steeds niet terug is zeg.
In de tuin klooien, dat moet ik ook nog doen. Nog geen zin in eigenlijk.quote:ticootje, dat lijkt me wel een goede volgorde. eerst maar eens verkopen. succes! en amaranta, ik hoop dat jullie bezoekers van gisteren De Kopers zullen blijken! wat een toestand lijkt me dat toch, huu.
wij zijn wat in de tuin aan 't klooien geweest vandaag. blijft nog een bende, maar 't oogt toch wel wat vrolijker met wat blommen hier en daar, en wat minder onkruid / dooie takken.
ik ga maar op tijd slapen heb ik bedacht. morgenochtend wordt 't al moeilijk genoeg met die zomertijd.trusten!
had ik van het weekend ook. die lag in de vijver. dood.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben een kip kwijt. De zoveelste
Noem maar wat je hebben wilquote:Op maandag 28 maart 2011 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had ik van het weekend ook. die lag in de vijver. dood.
doet die buurman van jou nog in kippen? de kippenzooi mag wel wat aanvulling hier.
zijdehoendertjes met baard. liefst met zwemdiploma dit keerquote:Op maandag 28 maart 2011 07:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Noem maar wat je hebben wil
Ik zie m`n hennetje nog steeds niet! Hoop dat zij overnacht heeft in de tuin van de buren ofzo..zal straks de haan losgooien en zien of ze elkaar weer opzoeken..
Het was haar 2e keer buitenspelen pas
o jee. en als je de rest van het spul loslaat?quote:Op maandag 28 maart 2011 07:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Noem maar wat je hebben wil
Ik zie m`n hennetje nog steeds niet! Hoop dat zij overnacht heeft in de tuin van de buren ofzo..zal straks de haan losgooien en zien of ze elkaar weer opzoeken..
Het was haar 2e keer buitenspelen pas
Gij stoere vrouw!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:15 schreef Vicky het volgende:
Ik ben door de pijn heengegaan Diaan. Moest wel.
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pfft heftig nachtje Vicky
M`n hennetje is echt weg vrees ik. Zal wel weer een vos geweest zijn
Is weer eens wat anders om op te humpenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef Ticootje het volgende:
Freek wilt vast een konijn als gezelschap.
Snuit humpt ook alles, als het maar zacht is.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders om op te humpen
Dan hoop ik op een superzon voor jequote:Op maandag 28 maart 2011 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
@ Vlindur Ik ga nú mijn was ophangen. dus ik gok een minuut of 5
hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 12:27 schreef Raissa het volgende:
Hier hangt de donderwolk geloof ik binnen i.p.v. buiten, Mila is echt niet te genieten
Ik had ook pamfletten opgehangen, stonden er twee jongens er eentje die op een boom hing bij ons voor de deur in de fik te steken. ZO wat was ik boos. Ik naar buiten om te vragen of ze dat normaal vonden. En dan ook nog een grote bek: 'ja maar die is allang terug hoor' Nou dacht het niet eikel.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Yeps. Vanavond hebben we nog weer even in de buurt gekeken. Niets te zien natuurlijk. Wel gezien dat een aantal pamfletten eraf zijn of kapot gemaakt. Dat snap je toch niet??
[..]
In de tuin klooien, dat moet ik ook nog doen. Nog geen zin in eigenlijk.
Slaap lekker!!
Gewoon iedere dag neerzetten en steeds vullen, wedden dat je straks al je buurkatten in de tuin hebtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
eten hadden we vorige week ook neer gezet, bakje was volgende dag leeg. Maar wij hebben niets gezien.... maar dat ga ik dan ook maar weer doen.
ja maar iedere langslopende kat (of egel) kan dat toch leeggegeten hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
eten hadden we vorige week ook neer gezet, bakje was volgende dag leeg. Maar wij hebben niets gezien.... maar dat ga ik dan ook maar weer doen.
Als het goed is krijgen we dan over 2 weken de sleutel.quote:
Nee gelukkig niet. Die komt in de flat dus naast ons als we niet gingen verhuizen. Nu hebben we er waarschijnlijk maar een week last van!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
gaat de buurvrouw ook verhuizen naar aan het kanaal of snap ik er nu echt helemaal niks meer van
Onze achtertuin is behoorlijk afgesloten, maar het zou natuurlijk wel kunnen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar iedere langslopende kat (of egel) kan dat toch leeggegeten hebben?
ik blijf hopen op een veilige terugkomst van micky.
was je nog langs het asiel geweest?
en had je de dierenambulance nog gebeld? en amivedi?
Haha ja iets dichterbij. Kan straks wel lopend naar het centrum. We komen in die nieuwe wijk bij het sportpark.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nicole wat fijnKom je nu nog dichter bij mn werk wonen? Wij zitten ook aan het kanaal...
Goedemorgen trouwensDruk vandaag!! Maar wel erg lekker.
Haha dat zal zeker niet gebeuren. Tis een nieuwbouwwijk waar de bewoners voor uitgezocht zijn. Omdat het een wijk in aanbouw is waar eerst een achterstandswijk stond willen ze dat juist voorkomen. Dus daar ben ik niet bang voor. Nu krijgen we alleen maar last van bouwlawaai over een tijdje. Is ook niet leuk maar ja beter dan rook van een ander.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef ik80lll het volgende:
menicole, straks krijg je buren die elke dag wiet roken, of
drugs gebruiken, of een wietplantage hebben en elektriciteit aftappen
nee hoor ik zou me er ook behoorlijk aan ergeren, zeker omdat ik een bloedhekel heb aan roken.
quote:
Ja, daar moest ik hem ophalen. Het mens woonde 4 straten verderopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef trui het volgende:
succes buuv! maar een wit kleed is ook wel VRAGEN om problemen he.![]()
![]()
k_i_m, tsjee!!!heb je ook achterhaald wie degene was die je kat dacht te hebben gered uit jouw mishandelende handen?
Oehh dat bad doet het m!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef Memmel het volgende:
Nee Vick, dat mag vast niet van M. Dan ga je alleen maar weer rammelen ;-)
Kan je wel lekker in bad!
Mag ik? Mag ik?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Memmel het volgende:
Dus jij vindt het bad doorslaggevender dan de gedachte lepeltje lepeltje met mij te kunnen liggen?
Beetje jammer...
Oeh dat vind ik veul geiler!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Memmel het volgende:
Dus jij vindt het bad doorslaggevender dan de gedachte lepeltje lepeltje met mij te kunnen liggen?
Beetje jammer...
nope, maar tis wel zo'n typisch type zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Simmu, dat ligt eraan. Droeg ze een tuinbroek?
ik had ooit een yogajuf die ons veel goede sex wenstequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Memmel het volgende:
Ik zou het ook gewoon als een fijn compliment opvatten. Yogajuffen hebben natuurlijk nog nooit van een comfortzone gehoord, dus zijn zich niet bewust dat ze daar wel eens doorheen zouden kunnen breken!
Kweetniet, maar ze wenste het mijn 15 medecursisten ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef Memmel het volgende:
Attent van d'r Snoop! Wekte je de indruk het nodig te hebben soms?
Yeps en eigenlijk zonder veel problemen. Nou ja, mn ex smste 20 minuten voordat we weggingen, dat hij het niet kon redden en in vergadering zat en de auto vd buurman was nog bij de garage.. zou om 3 uur terug zijn maar kreeg een steekproef. Ik heb mn ex eerder uit de vergadering laten gaan en de buurman is met de auto van de buurvrouw gegaan. Bij het stadion aangekomen, was mn reservering niet bekend. Gelukkig was er nog een rondleider die ons rond geleid heeft. Uiteindelijk dus alles goed gekomen. En het was een gezellige middag!! Alle kinderen kregen bij Twente een keycord, button en sleutelhanger en Twan kreeg daarnaast ook nog een bon van ¤ 7,50 voor de fanshop.quote:
Je bedoelt een wedstrijdshirt? Die zijn er op dit moment niet geloof ik. Twente wisselt van sponsor en heeft geen voorraad meer van de huidige shirts. Ik heb ze ook niet de fanshop zien hangen. Toevallig heb ik vanmiddag gevraagd wanneer de nieuwe shirts komen en dat is pas in de 3e week van juli. Hij moet dan even de site in de gaten houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef bitterend het volgende:
Vraag over de Twente fanshop.....we wonnen in Amsterdam maar mijn man is een grote Twente fan..ik wil graag een tshirt voor hem bestellen maar ik kan er geen op het internet vinden.
Zijn jullie misschien bekend hiermee? hoe ik aan een tshirt kom?
Ja de officiële site. Daar zijn ze het eerst te koop. De fanshop is trouwensquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef bitterend het volgende:
Ik moet het in de gaten houden dushet is een verrassing! jammer ik wou er een voor zijn verjaardag in April
Weet je waar ik het beste kan kijken? op de officiële website?
Graag gedaan! Als je zou willen, kan ik zelfs wel het shirt voor je in de winkel kopen en laten bedrukken met zn naam. En dan opsturen naar je.. maar moet je tegen die tijd maar even seintje geven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef bitterend het volgende:
Ah kijk dat klinkt goed! ik ga zo meteen kijken!
Dankje
Dan zeker nog even wachten. Janssen heeft wel gezegd te blijven, maar eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
Hahahaa ja maf!
Denk dat hij Janssen op de shirt wil hij vindt hem erg leuk! mijn man is trouwens geboren in Enschede dus dat kan het verklaren!
Wij hebben een stuk of 4 van die knakkers laten komen voordat we er een goed gevoel bij hadden. De eerste mannen wilden ook veeeel minder vragen dan wij, waarop wij hebben gezegd dat we dan nog even verder keken. Lekker makkelijk, voor weinig ben je het snel kwijt, easy money voor die gasten. Je kan altijd nog zakken, maar je kan nooit meer naar boven met je vraagprijs!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Ff bot tussendoor. 1e brief van de makelaar, hij wil een vraagprijs van 126000 en verkopen voor 120000. 5 jaar terug hebben we het gekocht voor 126000 en was de taxatiewaarde 130000. Dat klopt toch niet??
Nee dat snap ik, maar een verkoopprijs van 120000 dat is belachelijk, aangezien ik er toch minimaal kosten koper eruit wil hebben..quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:47 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben maar 1 makelaar langs laten komen, maar die had gewoon een erg goed verhaal en liet ook precies zien hoe hij tot de prijs was gekomen. En ik wilde graag die makelaar omdat ik daar hele goede ervaringen mee had. Hij zei vraagprijs tussen en 220 en 225 en dat hadden we zelf ook in gedachten. We zijn toen precies in het midden gaan zitten met de vraagprijs. En ik wil niet opscheppen maar...![]()
![]()
Mijn ervaring is wel dat het niet verstandig is om een makelaar te kiezen omdat die de hoogste vraagprijs voorstelt. Maar het moet wel een beetje stroken met wat jij zelf in gedachten hebt natuurlijk.
15 april om 11 uur is het eindelijk zoverDe sleutel!
120 000 lijkt me ook laag. Daar koop je hier trouwens niet eens een garage voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar een verkoopprijs van 120000 dat is belachelijk, aangezien ik er toch minimaal kosten koper eruit wil hebben..
Nieuwe keuken, nieuwe ketel, nieuwe groepenkast, renovatie woonkamer...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:28 schreef Incantrix het volgende:
Tico, dat is wel ee domper inderdaad.. Hebben jullie veel gedaan aan het huis? Wij hadden er een nieuwe keuken ingezet en nog wat van die dingen, maar hebben toe moeten leggen op de kosten koper. In onze oude buurt waren de prijzen wel gezakt helaas.. Gelukkig bleef de schade redelijk beperkt, maar het viel toch wel tegen ook. Ben toch blij dat we het meteen maar gedaan hebben, nu zijn we ervanaf en hoeven we ons (hopelijk) de eerste 15 jaar ofzo niet meer te bedenken wat we qua woning willen..
Sacha, wowarme!
koolmeesjes maken gelukkig niet zo'n herriequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:27 schreef livelink het volgende:
Wij hebben al jaren een zwaluwnest tussen de dakpannen bij ons slaapkamerraam. Wat een lawaai en bende is dat![]()
Het nestmateriaal zit over mijn hele raam en 's ochtends vroeg is het een enorm lawaai boven ons hoofd. Dat zulke kleine vogeltjes zo'n enorm lawaai kunnen maken, zeg.
En elk jaar nemen we ons voor om het gat bij de dakpannen dicht te kitten zodra ze zijn uitgevlogen, maar dan vergeten we het weer totdat ze er weer opnieuw zijn.
Het is ook wel schattig als de kleintjes er zijn. Dan hoor je ze piepen en als de ouders er dan aankomen met wormen is het een oorverdovend lawaai
Ruime 5 jaar... Tis wat krap aan voor kosten koper.. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat ik voor 6 duizend minder ga verkopen dan dat ik er zelf voor heb betaald.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Raissa het volgende:
Hoe lang hebben jullie er gewoond tico?
Maar als je dit gaat doen dan moet je dus uiteindelijk weer veel langer blijven zitten wil je dat er weer uit halen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja en misschien eens kijken om dubbele glazen in de bestaande kozijnen te zetten...
Ja de bestaande kozijnen, dus alleen glas plaatsen. Zeker als we er nog een jaar of 2 zouden wonen, dan bespaard dat ons ook enorm op stookkosten. Nu in de winter komt er zoveel kou naar binnen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:55 schreef Raissa het volgende:
oh ik lees nu pas dat je schrijft in de bestaande kozijnen! Dat weet ik niet wat dat kost, heb je dus niks aan![]()
Wat is de reden dat jullie weg zouden willen?
Wij hebben 3 jaar geleden een dakkapel laten plaatsen op ons huis en nu ons huis verkocht, achteraf gezien niet zo handig.. Maar toen ik eenmaal weg wou, kon me het niks meer interesseren.. Dan hebben we maar niet 'gratis' gewoond..
Dat zijn de kosten niet en een extra slaapkamer erbij is altijd winst, ook bij verkoop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:55 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik zit nu een beetje te zoeken... Zo'n systeem kost ongeveer 800 euro.. Dan heb ik een mega slaapkamer erbij...
Ja zo denk ik nu dus ook. Priscil zeurt al jaren of ze haar intrek in de kelder mag nemen. Dit weekend gaan we puinruimen in de kelder. Ik heb nu 2 offertes opgevraagd, dan moet Michel ff iets van een wandje optrekken om toch ook bergruimte te hebben, dat hoeft niet veel te zijn..quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zijn de kosten niet en een extra slaapkamer erbij is altijd winst, ook bij verkoop.
Zonder die vrouwen erbij gok ik?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:10 schreef simmu het volgende:
even tussendoor: mijn hemeldroom:
http://imgur.com/a/C2Ecq
Goeie idd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef Vicky het volgende:
Tico, gooi ook eens een advertentie op werkspot.nl dat kan best wel wat schelen!
ik ben jou nog steeds dankbaar voor de tip destijdsquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goeie idd!
Zeker ook voor je ramen straks!
ja hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef Memmel het volgende:
Daar kan ik dan ook een klusje opgooien voor het leggen van een vloertje en het aftegelen ervan?
ik heb er niet zo heel veel verstand van, wat ik wel weet is dat je doorgaans beter af bent met een basic wasmachine van de wat betere merken (miele enzo) ipv een fancier wasmachine van een goedkoper merk, als u begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:22 schreef ik80lll het volgende:
Iemand nog net zon goede tip voor een goede wasmachine?
Die van ons gister stuk gegaan (water wil niet wegpompen)
Wat willen we:
zo zuinig mogelijk
Zo schoon mogelijk
Groot laadvermogen (hoe groot is hij bij jullie?)
Wie bied, heeft goede ervaringen met net nieuwe wasmachines?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:50 schreef Saffier het volgende:
Ah, goed dat je het zegt, zover was ik nog niet gekomen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben een AEG Lavamat wasmachine met een 7 kilo trommel en 16.00 toeren. Heel tevreden over! Stil en schoon en de was is zomaar droog. En hij verbruikt minder dan mijn vorige AEG die na 10 jaar trouwe dienst er mee uitschee/scheidde/schood ophield.
Hij was eerst niet zo stil, en dat was gek, want zou moeten enzo. Bleek er af fabriek een moer in de poot niet goed vastgedraaid? Enniehoe, monteur erbij, die draaide dat aan met een inbussleutel en zo stil als wat!Misschien ook iets wat bij jullie kan werken ET?
Als jij dat vind, vind ik het ook prima. Ik dacht dat ik mocht doortstrepen wat niet van toepassing was...quote:
zijn de meeste katten toch ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef simmu het volgende:
grmbl.
ons nieuw katje (bobby) blijkt een jager! bahbahbah
nou, mickie en shinnie niet hoor. shin komt zelfs naar binnen om op de kattenbak te gaan! tis wel een beetje sneu want er zit elk jaar een vogelnestje bij de burenquote:
Rubbers moeten ergens óm, niet ergens onder!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:12 schreef trui het volgende:
ah, hup diaan hup!voor je 't weet geef je alleen nog maar gehaakte cadeautjes.
ik heb gisteren nog iemand blij gemaakt met een tas.
Ongetwijfeld, we wachten al sinds oktoberquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Innepin wat balen zeg. Moet je nu weer lang wachten??
Ja zou het?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:37 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, echt? Je zou toch zeggen dat dat sneller moet kunnen...
hoe herkenbaar. bij mij wilden ze destijds het hele kozijn op zijn kop monterenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef innepin het volgende:
Gaaf mous!
De kozijnenboer zou vandaag nieuwe kozijnen komen zetten (deel 2924 van de verbouwing..). Haha, 1 april, grapten we nog. Als dat maar goed gaat!
Blijken ze de breedte- en de lengtemaat van de kozijnen omgedraaid te hebben bij de bestelling bij de fabriek. Dus technisch gezien zou het wel passen... maar dan wel met een draai-kiepraam op z'n kant.![]()
Nou ja.
Gelukkig kwamen ze erachter vóórdat ze de oude kozijnen verwijderd hadden, zullen we maar zeggenKneuzen.
Is dat een dreigement? O.oquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef draculettetje het volgende:
goede avond!
ik ga weer eens een poging wagen jullie hier beter te volgen....
Het was in school, Cas had het (zelf!!) geregeld dat er een man kwam met 2 uilen en een buizerd! En ja, levende uilenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:24 schreef trui het volgende:
moussy, superstoer van cas zeg, dat ie die buizerd op z'n arm durfde! waar was dit? het ziet er zo gek uit, dat 't ergens binnen is. en die uil, was dat ook een echte (levende)??
Een jong van 11 weken is bijná net zo groot als een volwassen, alleen moet ie nog op gewicht komen, die andere die er bij zit is een volwassen europese oehoe, alleen had zij dan geen vleugels meer, omdat die misvormt waren en dus geamputeerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 06:33 schreef Muks het volgende:
11 weken, das nog een jonkie, volwassen uilen zijn echt huge ! Vooral vrouwtjes : die kunnen wel 65-70 cm hoog worden. Wel gaaf hoor ! Hij had een spreekbeurt of zo ?
die van mij heeft tot half 9 in zijn bed liggen stinken. maar die heeft kiespijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:45 schreef Nijna het volgende:
Ik zal het straks aan mn lief vragen Vicky... (want die heeft vandaag zn uitslaapdag...)
Ik lees het nu pas.. en ben al weer een poosje thuisquote:
Ja, die zitten goed op mijn hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |