Ik heb geen voortuin, hij gaat in een pot in m'n achtertuin.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je hem ook in je voortuin begraven?
Tot uurtje geleden ging het wel maar toen maakte ik een verkeerde bewegingquote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het met je enkel Vicky? NOg veel pijn?
Ow oeps... rustig aan blijven doen, dan maar...quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tot uurtje geleden ging het wel maar toen maakte ik een verkeerde beweging
Hij zou met zn gezicht richting de voordeur moeten. Kun je geen bloempot voor je deur zetten.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb geen voortuin, hij gaat in een pot in m'n achtertuin.
Binnenkort.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zou met zn gezicht richting de voordeur moeten. Kun je geen bloempot voor je deur zetten.
Maareh, ik wist niet dat je huis te koop stond.
dat zou wel een mooie zijn! maar dan heeft micky wel een flinke afstand afgelegd...quote:
Ik ga nergens heen hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik ook. We hebben een heeeeel leuk huis gezien namelijk. Een bungalo <3
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou wel een mooie zijn! maar dan heeft micky wel een flinke afstand afgelegd...
Yeps. Vanavond hebben we nog weer even in de buurt gekeken. Niets te zien natuurlijk. Wel gezien dat een aantal pamfletten eraf zijn of kapot gemaakt. Dat snap je toch niet??quote:diaan, wat naar dat ie nog steeds niet terug is zeg.
In de tuin klooien, dat moet ik ook nog doen. Nog geen zin in eigenlijk.quote:ticootje, dat lijkt me wel een goede volgorde. eerst maar eens verkopen. succes! en amaranta, ik hoop dat jullie bezoekers van gisteren De Kopers zullen blijken! wat een toestand lijkt me dat toch, huu.
wij zijn wat in de tuin aan 't klooien geweest vandaag. blijft nog een bende, maar 't oogt toch wel wat vrolijker met wat blommen hier en daar, en wat minder onkruid / dooie takken.
ik ga maar op tijd slapen heb ik bedacht. morgenochtend wordt 't al moeilijk genoeg met die zomertijd.trusten!
had ik van het weekend ook. die lag in de vijver. dood.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben een kip kwijt. De zoveelste
Noem maar wat je hebben wilquote:Op maandag 28 maart 2011 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had ik van het weekend ook. die lag in de vijver. dood.
doet die buurman van jou nog in kippen? de kippenzooi mag wel wat aanvulling hier.
zijdehoendertjes met baard. liefst met zwemdiploma dit keerquote:Op maandag 28 maart 2011 07:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Noem maar wat je hebben wil
Ik zie m`n hennetje nog steeds niet! Hoop dat zij overnacht heeft in de tuin van de buren ofzo..zal straks de haan losgooien en zien of ze elkaar weer opzoeken..
Het was haar 2e keer buitenspelen pas
o jee. en als je de rest van het spul loslaat?quote:Op maandag 28 maart 2011 07:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Noem maar wat je hebben wil
Ik zie m`n hennetje nog steeds niet! Hoop dat zij overnacht heeft in de tuin van de buren ofzo..zal straks de haan losgooien en zien of ze elkaar weer opzoeken..
Het was haar 2e keer buitenspelen pas
Gij stoere vrouw!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:15 schreef Vicky het volgende:
Ik ben door de pijn heengegaan Diaan. Moest wel.
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pfft heftig nachtje Vicky
M`n hennetje is echt weg vrees ik. Zal wel weer een vos geweest zijn
Is weer eens wat anders om op te humpenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef Ticootje het volgende:
Freek wilt vast een konijn als gezelschap.
Snuit humpt ook alles, als het maar zacht is.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders om op te humpen
Dan hoop ik op een superzon voor jequote:Op maandag 28 maart 2011 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
@ Vlindur Ik ga nú mijn was ophangen. dus ik gok een minuut of 5
hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 12:27 schreef Raissa het volgende:
Hier hangt de donderwolk geloof ik binnen i.p.v. buiten, Mila is echt niet te genieten
Ik had ook pamfletten opgehangen, stonden er twee jongens er eentje die op een boom hing bij ons voor de deur in de fik te steken. ZO wat was ik boos. Ik naar buiten om te vragen of ze dat normaal vonden. En dan ook nog een grote bek: 'ja maar die is allang terug hoor' Nou dacht het niet eikel.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Yeps. Vanavond hebben we nog weer even in de buurt gekeken. Niets te zien natuurlijk. Wel gezien dat een aantal pamfletten eraf zijn of kapot gemaakt. Dat snap je toch niet??
[..]
In de tuin klooien, dat moet ik ook nog doen. Nog geen zin in eigenlijk.
Slaap lekker!!
Gewoon iedere dag neerzetten en steeds vullen, wedden dat je straks al je buurkatten in de tuin hebtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
eten hadden we vorige week ook neer gezet, bakje was volgende dag leeg. Maar wij hebben niets gezien.... maar dat ga ik dan ook maar weer doen.
ja maar iedere langslopende kat (of egel) kan dat toch leeggegeten hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
eten hadden we vorige week ook neer gezet, bakje was volgende dag leeg. Maar wij hebben niets gezien.... maar dat ga ik dan ook maar weer doen.
Als het goed is krijgen we dan over 2 weken de sleutel.quote:
Nee gelukkig niet. Die komt in de flat dus naast ons als we niet gingen verhuizen. Nu hebben we er waarschijnlijk maar een week last van!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
gaat de buurvrouw ook verhuizen naar aan het kanaal of snap ik er nu echt helemaal niks meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |