Ik ben al vanaf 6:00 op heh, en maar 3 uur geslapenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:42 schreef Morendo het volgende:
Ledenraadsvergadering. Toch drie fouten binnen een woord.
Maakt ook niet uit.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 6:00 op heh, en maar 3 uur geslapen
Wat een kutpresentator.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:39 schreef RedGuy het volgende:
Coronel nu bij Buitenhof, over het gebruik van Joden als geuzennaam.
Ik erger me vooral aan het feit dat alle betrokken partijen al jaren hetzelfde zeggen en dat er nooit vooruitgang in zit.quote:
Met als grote verschil dat Cruijff zich in vele lagen heeft bewezen, speler, trainer en organisatorisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik wil Cruijff best het voordeel van de twijfel geven maar om daar de hele club voor overhoop te gooien en op alle posten zomaar nieuwe "mensen met visie" neer te zetten is mijn inziens juridisch en menselijk gezien onmogelijk.
Van Gaal heeft een visie...
Cruijff heeft een visie...
vd Boog heeft een visie...
Als je met jouw visie ineens alles anders wil doen neem je een heel grote verantwoording.
Een waar je de eerste 10 jaar niet meer onderuit kunt. En daar heeft Cruijff nou net een handje van om de handdoek in de ring te gooien als hij tegenwerking krijgt.
Dat dus, en vd boog heeft gefaald bij elk bedrijf waar hij gewerkt heeft.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat Cruijff zich in vele lagen heeft bewezen, speler, trainer en organisatorisch.
Zo zwart-wit zal het wel niet gaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Paar dagen er tussen uit geweest, en nu weer dat hele gezeik met Cruijff en het bestuur. Ik vond Van Den Boog altijd wel sympathiek overkomen, maar nu loopt het gedraai wel een beetje de spuigaten uit. Nu lijkt er ook een hetze tegen Bergkamp begonnen, en dat gaat te ver.
Ik pleit er gewoon voor om Cruijff de volledige verantwoordelijkheid te geven. Hij wilt het doen dus het is een gouden kans. Met twee mogelijke consequenties: het werkt (wat uitermate geweldig zou zijn), het faalt jammerlijk. In dat laatste geval heeft Cruijff zijn kans gehad, en kan Ajax verder zonder in de toekomst weer daarmee geconfronteerd te worden.
Nou, dat is natuurlijk niet waar.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat dus, en vd boog heeft gefaald bij elk bedrijf waar hij gewerkt heeft.
Dat zou natuurlijk verkeerd zijn. Je moet altijd een systeem van 'checks and balances' hebben en niet 1 dictator aanstellen, hoe gerespecteerd hij ook is. Is Cruijff eigenlijk bereid om van Amsterdam zijn standplaats te maken de komende paar jaren? Hij kan het natuurlijk niet via de telefoon in Barcelona regelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik pleit er gewoon voor om Cruijff de volledige verantwoordelijkheid te geven. Hij wilt het doen dus het is een gouden kans. Met twee mogelijke consequenties: het werkt (wat uitermate geweldig zou zijn), het faalt jammerlijk. In dat laatste geval heeft Cruijff zijn kans gehad, en kan Ajax verder zonder in de toekomst weer daarmee geconfronteerd te worden.
Er was Formula 1.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een gedoe weer
En wat een saai weekend zo
Dan is het saai idd ^^ . Formula 1 en voetbal <3quote:Op zondag 27 maart 2011 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar ik vind het niets aan
Het is de laatste jaren een stuk spannender.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Morendo het volgende:
Vroegah vond ik F1 nog wel leuk, tegenwoordig helemaal niet meer.
quote:Impasse
Algemeen directeur Rik van den Boog en Cruijff zijn hierdoor in een impasse beland. Van den Boog is bereid het plan uit te voeren zonder de legendarische nummer veertien daarbij te betrekken.
Cruijff gaf op zijn beurt aan dat hij zich niet terug zal trekken. Desnoods wil hij een buitengewone ledenvergadering houden met als doel de directie te vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |