echt wel iets voor jou denk ik in een lamborghini wegscheurenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
[machomode] kep 2x een lamborghini [/machomode]
vind de boer ergerquote:Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
.... Bedrijfsongeval... wat is het verschil tussen een militair die op een bermborm loopt of een boer die door het dak zakt ... beiden bedrijfsongeval erg genoeg
top snelheid 30 kmphquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
echt wel iets voor jou denk ik in een lamborghini wegscheuren
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef pietpaniek het volgende:
Ik sluit de luiken..... Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker pietjequote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker dankje Bolloquote:
wel een bolle danquote:Op zondag 27 maart 2011 00:25 schreef superkokje het volgende:
ik neem nog een watertje. Blijf in de sfeer
ik moest ff zoekenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
Nu ben ik in de war... DGK_eric beweerd in de COS dat pablootje wel degelijk Fenneke is.... Ik kan de post van Piet niet meer vinden dat het om een kloon ging waar Gert mee heeft afgehandeld
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
![]()
![]()
![]()
Heb ff teruggelezen in SC 40... het ging over het weer. Piet het regent in Gouda... vervolgens vroeg Ceetje of pablootje echt Fenneke was aan Piet. Piet zei nee was een kloon is door Gert afgehandeld. Al deze posts zijn verdwenen terwijl gewoon aan het doorposten waren. Piet/Gert dus ongelijk Pablootje is Fenneke? en krijgt nu een geverifieerd account? Af en toe wel verwarrend hier met al die posts die verdwijnenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
Nu ben ik in de war... DGK_eric beweerd in de COS dat pablootje wel degelijk Fenneke is.... Ik kan de post van Piet niet meer vinden dat het om een kloon ging waar Gert mee heeft afgehandeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |