Pietje pakte hem jij openendequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef jesje1982 het volgende:
bollo we zijn bijna bij de lapo pas op
Geen paniek.... nu pas verder met wat vind nederlandquote:
domme I-padquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja piet heeft ipad daar kan je niet mee openen
of hij houd niet van wat vind nederland dat kan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn Bollokus onderweg wel kwijtgeraakt.... weer een koe in baringsnood?
Is er ook een Wat vind Frankrijk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
of hij houd niet van wat vind nederland dat kan ook
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er ook een Wat vind Frankrijk?
Zie je wel... we kunnen meer hartaanvallen krijgen erdoor !quote:
ik vind het lange licht toch wel lekker hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie je wel... we kunnen meer hartaanvallen krijgen erdoor !
Hmmm... ja daarom heb ik jaren geleden al serieus voorgesteld om de tijdsgrens weer te verleggen van Greenwich naar Parijs, waar die oorspronkelijk lag... Hebben wij alle voordelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik vind het lange licht toch wel lekker hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef pietpaniek het volgende:
Openbaare gebouwen mag je niet roken...... Je kan van een gevangenis veel zeggen......maar....
Ja <zucht> wat een brave burgster ben ik tochquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja <zucht> wat een brave burgster ben ik toch
Zat datzelfde te overwegen... feestje bij de buren niet echt spannend....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef jesje1982 het volgende:
hmm muziek in het huis vs. Guus
Ik ga voor Guus nog even, verder is het niet spannend in huis, ik lees wel mee bij de buren
precies als het spannend word kunnen we altijd nog switchenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zat datzelfde te overwegen... feestje bij de buren niet echt spannend....
Je vroeg eromquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef pietpaniek het volgende:
eeuuhh...... Orry zal niet meer cossen in sc liet me ff gaan
lekker belangrijk hier is niks offtopic dus ga vooral je gangquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef pietpaniek het volgende:
eeuuhh...... Orry zal niet meer cossen in sc liet me ff gaan
De muziek is net aan, dus je kiest het goede moment...!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
zo. ben ik weer. is even kijken of het feestje nog wat is geworden.
het feestje op dit momentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
het feestje op dit moment
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
Dan heb ik toch liever de nobelprijs voor de vredequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
het feestje op dit moment
[ afbeelding ]
mooi, ik ben weer even sociaal aanb het doen geweest... moet ook gebeurequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De muziek is net aan, dus je kiest het goede moment...!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever de nobelprijs voor de vrede
Dat is waar...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
mooi, ik ben weer even sociaal aanb het doen geweest... moet ook gebeure
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
Zo dit is beter... Bollokus zijn franse speellijstje verder afspelenklinkt beter dan het feestje bij de buren
ja we vroegen ons al af waar je wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
mooi, ik ben weer even sociaal aanb het doen geweest... moet ook gebeure
Nee 1,1 miljoenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever de nobelprijs voor de vrede
heul nie ver!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:23 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja we vroegen ons al af waar je was
Hmmm..... 1986 toch wel hoop ikquote:
dat dus! goei jaar!!quote:
Nog altijd Jessjequote:
altijd!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
zo die zal dan wel bedorven zijn dan
hup de tuin in met je ipadjequote:
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
zo die zal dan wel bedorven zijn dan
maar ik ben al thuisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef markvanrinsum het volgende:
nee je hoef niet naar huis vannacht
[ afbeelding ]
donderdag pasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef markvanrinsum het volgende:nee je hoef niet naar huis vannacht
[ afbeelding ]
Hoeft ook niet.... ik ben al thuisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef markvanrinsum het volgende:
nee je hoef niet naar huis vannacht
[ afbeelding ]
ja heb al 2 avonden bij jou aan de tafel gezetenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja heb al 2 avonden bij jou aan de tafel gezeten
Vind ik ook geweldig...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
leuk die caps zo tussen door blijven we toch op de hoogte
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.... ik ben al thuis
bij mij staan de streams op mute! ik kijk guus!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik ga de bewoners aanmelden voor X-Factor 2012, als ze zo vals blijven zingen
Auch... doe ons dat niet aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef RobbieBoy het volgende:
maikie was al afgekeurdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik luister naar Bollekus Franse muzieklijstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
bij mij staan de streams op mute! ik kijk guus!
Geen streams?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
leuk die caps zo tussen door blijven we toch op de hoogte
jawel maar ik heb ook guus aan! enne de cos bijlezen en de sc bijohoudenquote:
stream?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:31 schreef jesje1982 het volgende:
ik zing net zo vals mee als de bewoners waarschijnlijk
Jawel hoor... op mute luister naar betere muziekquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef pietpaniek het volgende:
Jij meezingen op rtl4..... Zapper zoeken doet
Geen idee over welke liedje jij het hebt... .Met mijn beperkte frans probeer ik Calogero Passi te verstaan.. Verdomdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
uhm van dit liedje ga ik de tekst nietovertypen
ja, zijn lekkere nummers he!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee over welke liedje jij het hebt... .Met mijn beperkte frans probeer ik Calogero Passi te verstaan.. Verdomdgoeie sound
quote:
Guus is goed live, ben 2 jaar geleden geweest, in het psv stadionquote:
Kleine correctie.... dat was toch echt Jonnhy Jordaanquote:
Niet eens ...maar gelukkig smaken verschillenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kleine correctie.... dat was toch echt Jonhy Jordaan
Geeft niet.... ik ben Amsterdamse... Johnny jaren '70 ben ik mee opgegroeid..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Niet eens ...maar gelukkig smaken verschillen
goed nummerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
ik leef niet meer voor jou,
voorbij zijn alle jaren!
toen moest ik heul nog gemaakt wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet.... ik ben Amsterdamse... Johnny jaren '70 ben ik mee opgegroeid..
Nee zit nu bij LePlays Pays van Jacques Brelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
ik leef niet meer voor jou,
voorbij zijn alle jaren!
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
toen moest ik heul nog gemaakt worden![]()
Lieverds..... ik voel mij nu zo oudquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Lieverds..... ik voel mij nu zo ouden ik ben nog zo jong van hart
Dat zijn de betere feestjesquote:
als jij opstat is de garantie verlopenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en daar gaat het om
Je bent zo oud als je je voelt
in mijn geval 's avonds 18 en bij het opstaan 100
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
als jij opstat is de garantie verlopen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
vandaag is rood!
voor de liefde voor miss J en jullie allemaal![]()
[ afbeelding ]
hier is ut heul gezelliequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Djiezzzzzzz wat een dooie boel!! Mis relnicht Servio nu wel voor een beetje rellen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
vandaag is rood!
voor de liefde voor miss J en jullie allemaal![]()
[ afbeelding ]
wiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Djiezzzzzzz wat een dooie boel!! Mis relnicht Servio nu wel voor een beetje rellen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Je loopt een uur voor.... om drie uur gaat de klok pas terugquote:
wiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef Ikkemisjeel het volgende:
OMG Kooi karper lip doet ook eens actief
Kooi karper... mag toch hopen dat het een Goi (Japanse) karper is en niet een karper in een kootjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:57 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Maik. Wij hebben hier besloten dat hij lijkt op een kooi karper
quote:
Geeft niet, die mag je hier in SC makenquote:
ik vind adat zo gaaf zo op de gitaar!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Kan Karim nog wat van leren... wel een goeie film trouwens Pulp Fiction
Ze feesten bij de burenquote:
Ikkemisjeel mag hier zijn of bij [COS#750]Meezingen!!quote:
je vergeet fakkingquote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef pietpaniek het volgende:
Zow toen ik 2 weken geleden nieuw was waren jullie heul veul strenger 1000 miljoen miljard % zeker
Hier streng? nee hoor nooit geweest.... gelukkig. Ben de COS uitgestuurd door iemand die inmiddels een heel veel vriendelijkere avatar heeft dan toen, werd hier liefdevol opgevangen door MissJ en bommiequote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef pietpaniek het volgende:
Zow toen ik 2 weken geleden nieuw was waren jullie heul veul strenger 1000 miljoen miljard % zeker
en door mij jaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier streng? nee hoor nooit geweest.... gelukkig. Ben de COS uitgestuurd door iemand die inmiddels een heel veel vriendelijkere avatar heeft dan toen, werd hier liefdevol opgevangen door MissJ en bommieBen ze nog steeds dankbaar
jij bent helemaal een schatjequote:
en door mij. Delen toch dezelfde ervaringquote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier streng? nee hoor nooit geweest.... gelukkig. Ben de COS uitgestuurd door iemand die inmiddels een heel veel vriendelijkere avatar heeft dan toen, werd hier liefdevol opgevangen door MissJ en bommieBen ze nog steeds dankbaar
En door jouw JAquote:
goedzo!!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef pietpaniek het volgende:
Zow toen ik 2 weken geleden nieuw was waren jullie heul veul strenger fakking 1000 miljoen miljard % zeker![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En door jouw JAen Bol en bommie beschermde mij toen heel niet gepaste plaatjes van onthoofde muisje getoond werden. En MissJ, Jess, en Ceetje zijn de drie Muskettes enne ... we zijn gewoon team Bol
Oops vergeet ik zomaar mijn zeer gewaardeerde Kokje te vermelden die ook voor mij in de bres sprong en een van de aanstichters was van de COS rel (maar kwam alleen maar omdat ie was gestopt met roken)quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En door jouw JAen Bol en bommie beschermde mij toen heel niet gepaste plaatjes van onthoofde muisje getoond werden. En MissJ, Jess, en Ceetje zijn de drie Muskettes enne ... we zijn gewoon team Bol
ook weer wakkerquote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
en door mij. Delen toch dezelfde ervaring
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops vergeet ik zomaar mijn zeer gewaardeerde Kokje te vermelden die ook voor mij in de bres sprong en een van de aanstichters was van de COS rel (maar kwam alleen maar omdat ie was gestopt met roken)
Neu hoor.... je sneeuwde een beetje onder in de chaos... evengoed welkom hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef pietpaniek het volgende:
Zow toen ik 2 weken geleden nieuw was waren jullie heul veul strenger fakking 1000 miljoen miljard % zeker![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef pietpaniek het volgende:
[telegraafsaus]War over Cos[/ telegraafsaus]
waar waar ik eerst!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef pietpaniek het volgende:
[telegraafsaus]War over Cos[/ telegraafsaus]
maar er was een blonde schone die je hielpquote:
Rustig aan Bol... MissJ en Superkokje zijn beter in rellen dan jij... je hoeft je niet te bewijzen .... je hebt je eigen oorlogswonden alquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar er was een blonde schone die je hielp
[ afbeelding ]
Maar krabbelde er goed boven uitquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig aan Bol... MissJ en Superkokje zijn beter in rellen dan jij... je hoeft je niet te bewijzen .... je hebt je eigen oorlogswonden al
quote:
Bol heeft AC in zijn tractorenquote:
[machomode] kep 2x een lamborghini [/machomode]quote:Op zondag 27 maart 2011 00:16 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
jammer vond het wel een geinig traktortje
.... Bedrijfsongeval... wat is het verschil tussen een militair die op een bermborm loopt of een boer die door het dak zakt ... beiden bedrijfsongeval erg genoegquote:
met of zonder rubsbandenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
[machomode] kep 2x een lamborghini [/machomode]
echt wel iets voor jou denk ik in een lamborghini wegscheurenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
[machomode] kep 2x een lamborghini [/machomode]
vind de boer ergerquote:Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
.... Bedrijfsongeval... wat is het verschil tussen een militair die op een bermborm loopt of een boer die door het dak zakt ... beiden bedrijfsongeval erg genoeg
top snelheid 30 kmphquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
echt wel iets voor jou denk ik in een lamborghini wegscheuren
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef pietpaniek het volgende:
Ik sluit de luiken..... Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker pietjequote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker dankje Bolloquote:
wel een bolle danquote:Op zondag 27 maart 2011 00:25 schreef superkokje het volgende:
ik neem nog een watertje. Blijf in de sfeer
ik moest ff zoekenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
Nu ben ik in de war... DGK_eric beweerd in de COS dat pablootje wel degelijk Fenneke is.... Ik kan de post van Piet niet meer vinden dat het om een kloon ging waar Gert mee heeft afgehandeld
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
![]()
![]()
![]()
Heb ff teruggelezen in SC 40... het ging over het weer. Piet het regent in Gouda... vervolgens vroeg Ceetje of pablootje echt Fenneke was aan Piet. Piet zei nee was een kloon is door Gert afgehandeld. Al deze posts zijn verdwenen terwijl gewoon aan het doorposten waren. Piet/Gert dus ongelijk Pablootje is Fenneke? en krijgt nu een geverifieerd account? Af en toe wel verwarrend hier met al die posts die verdwijnenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
Nu ben ik in de war... DGK_eric beweerd in de COS dat pablootje wel degelijk Fenneke is.... Ik kan de post van Piet niet meer vinden dat het om een kloon ging waar Gert mee heeft afgehandeld
Dank je Jes zover terug was ik niet gegaan.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je Jes zover terug was ik niet gegaan.Ik ben niet gek
Maar wie heeft niet gelijk? Piet/Gert of DGK_Eric?quote:
We zullen zien, als het echt Fenneke is...dan word haar account net als bij eric geverifeerd (ofzo)quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wie heeft niet gelijk? Piet/Gert of DGK_Eric?
Pablootje post nog steeds als man...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wie heeft niet gelijk? Piet/Gert of DGK_Eric?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
Piet, vraagje aan je, dat account van de vrouw van Gerard, fenneke, was dat een kloon of was het echt, of weten jullie het nog niet?
of is het een Secret?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
allen bedankt ik waist het niet maar mocht de bevestiging vcan eric doorgevenquote:
pffff.... ik heb net in de COS (net voor die gesloten werd) de vraag van Ceetje aan Piet en het antwoord van Piet over de 'vermeende' kloon van Fenneke gepostquote:
we willen je nog niet kwijt bolloquote:Op zondag 27 maart 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
allen bedankt ik waist het niet maar mocht de bevestiging vcan eric doorgeven
de pic is compleet van het net af dus het zal wel meevallenquote:
nee hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje ik was helemaal niet in een rel bui Bol volgens mij ook niet...
goed planquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
laten we nog maar een biertje en peuk pakken
Ja ben ik wel aan toe inmiddelsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
laten we nog maar een biertje en peuk pakken
ik laat het lekker aan de mods over, ik ga me hoofd er niet over brekenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet alleen wat ik gezien heb... zelfde verhaal wat ik een paar SC's terug heb gemeld heb over COS 720-1 en COS720-2. Ik geloof eerder Piet/Gert dan welk ander die posts
quote:
Nee ik ook niet verder meer.... was je dm was ff schrikken... ben ik al over heenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik laat het lekker aan de mods over, ik ga me hoofd er niet over breken
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee ik ook niet verder meer.... was je dm was ff schrikken... ben ik al over heen
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee ik ook niet verder meer.... was je dm was ff schrikken... ben ik al over heen
Hmmm... dacht dat je in Frankrijk zat... hier is de lucht zwart geen sterretje te zienquote:Op zondag 27 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik wist het ook niet
maar de lucht is weer blauw
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... dacht dat je in Frankrijk zat... hier is de lucht zwart geen sterretje te zien
hier is het echt prachtig buiten... omdat er ook nergens licht brand zie je massa's sterren!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... dacht dat je in Frankrijk zat... hier is de lucht zwart geen sterretje te zien
de hoeveulste??quote:
Ik wil verhuizenquote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier is het echt prachtig buiten... omdat er ook nergens licht brand zie je massa's sterren!
de 1e maar ik denk wel echt de laatste ik heb luciferstokjes nodigquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
de 1e maar ik denk wel echt de laatste ik heb luciferstokjes nodig
Jeetje ben jij een rookster... laatste stokje... waxinelichtje mee aansteken... gaat nog heel wat peukjes mee. Of (als je gas hebt) de geijser... maar heb bij SST geleerd dat je ook de broodrooster kan gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
de 1e maar ik denk wel echt de laatste ik heb luciferstokjes nodig
voor mn ogen open te houden mutsquote:Op zondag 27 maart 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje ben jij een rookster... laatste stokje... waxinelichtje mee aansteken... gaat nog heel wat peukjes mee. Of (als je gas hebt) de geijser... maar heb bij SST geleerd dat je ook de broodrooster kan gebruiken
en dat lukt niet met een broodrooster?quote:
neequote:Op zondag 27 maart 2011 01:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dat lukt niet met een broodrooster?![]()
ga toch lekker slapen lieverdquote:
ga ik ook zoquote:Op zondag 27 maart 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga toch lekker slapen lieverdde nacht is al een uurtje korter
dan zit je niet op 14/15 die zijn nog heel fatsoenlijkquote:
quote:
nee ik heb geen ziggo/upcquote:Op zondag 27 maart 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan zit je niet op 14/15 die zijn nog heel fatsoenlijk
quote:
ja en volquote:Op zondag 27 maart 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje is toch al uren geleden naar zijn bedje gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |