Je doet maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar... Jij bent ook vet cool enzo... *raakt fles aan*
Dankquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef OA het volgende:
Om even de vraag uit het vorige topic te beantwoorden...
Wat doe ik in Londen? Stedentrip![]()
Wat doe ik hier? Foto in crewtopic posten van de demonstraties hier.
OF met + duidelijke objectieve regels OF zonderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alleen al daarom moet die OP gewoon helemaal leeg. Anders zitten we eerst maanden te zaniken over de criteria, en moet er gestemd worden om die vast te stellen. Dan krijg je weer het gezeik over wie er al of niet stemgerechtigd zijn etc. Willen we dat?
* PriemGirl rubs against flesquote:
Hoi Barretjequote:
zo... naakt.quote:
Denk er voor de gein zelf eens een kwartiertje over naquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OF met + duidelijke objectieve regels OF zonder
neem er nog eentje, geeft niets!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik sta er niet in
(sorry inkoppertje)
ja dat is hetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat er nu 20 vorige delen op 1 regel staan in plaats van 10.
ik doe een whiskers ...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Barretje![]()
![]()
Was je al eerder binnen, ik had je nog niet gezien![]()
Ziet er wel hip uit hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat er nu 20 vorige delen op 1 regel staan in plaats van 10.
De demonstraties zijn al lang voorbij...quote:
Je wil echt een mep hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk er voor de gein zelf eens een kwartiertje over na
heb je op je BBQ nog honingrum over?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee deze is nog niet leeg
Van honingrum moet je genieten
QFT qilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Maar die streepjes kloppen niet helemaal (bij de vorige delen), of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |