Je wilt discussies vermijden zeg je, als je geen tijd vermeld vinden er vast een aantal dat een week al lang is .......quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon helemaal weglaten. Volgens mij zijn we nu een mug aan het opblazen tot olifantenproporties... blijft de discussie zich herhalen, dan maken we de OP alsnog weer leeg. Maar dit wordt een beetje zonde van de tijd zo, het is net alsof we statuten voor de KSC aan het vaststellen zijn.
Ik regel ze allebei welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Regel jij de borrel na de Algemene Ledenvergadering?.
Jij bent voorstanden van een UI-loze, dat weet ik wel..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon helemaal weglaten. Volgens mij zijn we nu een mug aan het opblazen tot olifantenproporties... blijft de discussie zich herhalen, dan maken we de OP alsnog weer leeg. Maar dit wordt een beetje zonde van de tijd zo, het is net alsof we statuten voor de KSC aan het vaststellen zijn.
18 Juniquote:
Nonsensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat horen meisjes van 14 nog niet te zeggen
even verassen met stevige rock? wordt ze wel wat meer wakker, gaat ze vast terug naar beneden en slaapt ze nog niet!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
M'n moeder vind het niet zo leuk dat er nog muziek aanstaat als ze wil slapen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zegt best goeie dingen hoor, vaak
Okee, want in groep 5 was het 'motherfucker'quote:
Doe niet zo aangebrand, ik was niet serieus bezigquote:
weet je al wanneer jouw BBQ isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb tot 20 mei om te beslissen he
Chop Suey, Tonight We Feel Alive, Ride The Lightning, etc.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef babybel het volgende:
[..]
even verassen met stevige rock? wordt ze wel wat meer wakker, gaat ze vast terug naar beneden en slaapt ze nog niet!
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chop Suey, Tonight We Feel Alive, Ride The Lightning, etc.....
Als je serieus bezig bent hoor je ook niet op Fok te zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe niet zo aangebrand, ik was niet serieus bezig
Strenge criteria past ook helemaal niet bij de KSC. Dus ik vind het wel klaar zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je wilt discussies vermijden zeg je, als je geen tijd vermeld vinden er vast een aantal dat een week al lang is .......![]()
De regeltjes zelf vind ik niet boeiend, als ze er voor zorgen dat jij je niet ergert aan discussies zodat je de Ui's er weer uit gaat halen vind ik het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |