Die van mij poepen nietquote:Op zondag 27 maart 2011 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest nog aan je denken toen ik de duivenpoep van de ramen en de tegels af zat te soppenGelukkig hou ik van duivies
Kolere!quote:
AWquote:
Truttenhuis he?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AWWat is hij toch ook mooi hè
![]()
En mijn oog valt op je lamp, volgens mij heb je echt een heel sfeervol huis![]()
Net als je kerstboomballen () en ook een spiegel, dacht ik, toen je vorige zomer kleding had gekocht. Doet me denken aan beetje retro-Engels.
Ik vind het heel gezelligquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Tuin zoals hij hoort:
[ afbeelding ]
Tuin zoals hij is
[ afbeelding ]
Haiiiiiiiiquote:
Hahaaaa, die smileyquote:
Eeeeeeeeeeeeeh, ik weet het niet hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
[..], ik
Haiiiiiiii
Ik bedacht me vanmiddag... leek McWapper qua hoofd niet een beetje op een veel jongere versie van James Belushi?
[ afbeelding ]
Mijn ramen huilen dikke tranen in de zon.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:57 schreef Goodbye het volgende:
Leuk hoor die zon, maar nu lijkt het net alsof ik allemaal stof op mijn laptop heb zitten
Als je die plukken gras eruit mikt ziet het er volgens mij prima uitquote:Op zondag 27 maart 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Tuin zoals hij hoort:
[ afbeelding ]
Tuin zoals hij is
[ afbeelding ]
Was die wapperaar leuker dan Nick, de ijsschaatsert?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Haiiiiiiii
Ik bedacht me vanmiddag... leek McWapper qua hoofd niet een beetje op een veel jongere versie van James Belushi?
[ afbeelding ]
Hij was gewoon charming zonder gladjakkerig te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die wapperaar leuker dan Nick, de ijsschaatsert?
Easy, gewoon met een spuitbusquote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Als je die plukken gras eruit mikt ziet het er volgens mij prima uit
Qua hoofd dan, hèquote:Op zondag 27 maart 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
Hij was gewoon charming zonder gladjakkerig te zijn.
En hij brulde heel galant een hele groep mannen naar een trapje hoger in de sauna omdat Gb en ik beneden wilden zitten
Heb je die spin ook gelijk vergast, Greysquote:
Maar dan moet ik mijn beesten weer uit de tuin weren voor een paar dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |