Die handdoek moet ie dan als een lasso boven zijn hoofd laten slingeren.quote:
Lekker, eet smakelijk!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt gelukkig ook geen eisen
Ik ga maar es naar buiten, straks eten in Den Haag
Oh wat goed van je, ik ben echt jaloers op je nu!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt staan soppen als een malle. Wat zal ik lekker slapen vanavondOnkruid weggewerkt, ramen gelapt, tegels en meubels schoon. Bijna helemaal klaar voor de lente-zomer. Alles waar ik me al een paar weken aan zat te irriteren is nu schoon.
Alleen nog kijken wat er naar het grofvuil moet.
Ik richt me op half mei.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat goed van je, ik ben echt jaloers op je nu!
Ik moet zoveel doen dat ik niet weet waar ik moet beginnen, het is enorm demotiverend
Wacht maar tot je in de schaduw zit.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Mijn ouders zitten in de tuin heerlijk beschut dus het is daar heel warm nu
Het is ook hondenwerk om te doen, want na de winter moet álles gedaan worden en inderdaad weet je niet waar je moet beginnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat goed van je, ik ben echt jaloers op je nu!
Ik moet zoveel doen dat ik niet weet waar ik moet beginnen, het is enorm demotiverend
Ik richt me op 'Ik ga wel wat vaker naar de sauna, liefst elke maand, om zo de stress kwijt te raken die ik krijg omdat ik nog zoveel moet doen'quote:
Tombooooooooooooo, schiet es op ja!quote:Tomboooo! Wanneer ga je die cute kitten pics in mijn topic zetten?
Dat 'tijd zat' is dus voor mijn gevoel niet zo, omdat het gras in de achtertuin op sommige plekken gewoon 30 cm. hoog staat ofzoquote:
Bedoel je van die onkruidgrassprieten of moet je gras maaien?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat 'tijd zat' is dus voor mijn gevoel niet zo, omdat het gras in de achtertuin op sommige plekken gewoon 30 cm. hoog staat ofzo![]()
Om lekker met de duivies te spelen?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Tombooooooooooooo, schiet es op ja!
Misschien kunnen we er eentje aan APK slijten
Ik moest nog aan je denken toen ik de duivenpoep van de ramen en de tegels af zat te soppenquote:
Onkruidgrassprietenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je van die onkruidgrassprieten of moet je gras maaien?
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |