Hier ist ook vreselijkquote:Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn ramen huilen dikke tranen in de zon.
Had je nou vorig jaar een topic?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:52 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit 'ie al te broeden, dat worden 3 nesten dit jaar
Ach, het lijkt altijd erger dan het is volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn beesten weer uit de tuin weren voor een paar dagen
Want da's zo giftig als maar kan volgens mij.
En die spuitbussen heb ik wel eens geprobeerd, maar ik had er 6 nodig voor de achtertuin en dan nog pakte het niet op dat rare gras. Maar zal het wel weer eens proberen idd. Trouwens, het wordt dan gewoon geel en dor en daarna moet je het alsnog met een mesje tussen al die voegen vandaan halen. En dat is me een enorme klus voor heel die tuin
Het duurt een stuk langer als je zoals ik geen graspolletje durft aan te raken omdat je bang bent dat die ene spin er in zitquote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, het lijkt altijd erger dan het is volgens mij.
Twee jaar geleden kwam pixelzus helpen onkruid wieden en het was in een middagje weer redelijk toonbaar.
Hoewel ze ook de bloesem uit de appelboom begon te plukken
Ook niet met van die elegante Sorbo-huishoudhandschoenen aan?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
Het duurt een stuk langer als je zoals ik geen graspolletje durft aan te raken omdat je bang bent dat die ene spin er in zit
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef APK het volgende:
Hoewel ze ook de bloesem uit de appelboom begon te plukken
Gold star!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ist ook vreselijk![]()
Maar goed, ik heb genoeg gedaan voor vandaag (en de komende weken), dus het bad loopt nu vol met een geel Lush-ding met zilveren sterretjes erin
Tuinhandschoenen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het duurt een stuk langer als je zoals ik geen graspolletje durft aan te raken omdat je bang bent dat die ene spin er in zit
Dat klinkt als iets onbeleefdsquote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef tombolafan het volgende:
APK, heb je al in Cat's topic gekeken?
Lief he?quote:
Uh huh, maar niet iets voor Amsterdam denk ikquote:
Waarom niet? Er zijn al Limburgse kittens naar Den Haag en Utrecht verhuisd.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Uh huh, maar niet iets voor Amsterdam denk ik
Ik wil ook weer een kittenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gold star!Sterren in je ster!
![]()
Hier lag net een kitten neus aan neus met de mamma. En nog zachtjes mopperen in de slaap.
Mat toch niet lek hoop ik?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een kitten![]()
En nee, volgens mij daar geen sterren (althans, dat denk ik), maar er zit nu wel eentje in m'n bubbelmat
Dus nu heb je een blitse glittermat.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, wrs gebeurd toen ik slang eruit haalde. Toen was het bad nog niet helemaal leeg.
Zou niet echt goed naar buiten kunnen en mijn levensritme is niet echt regelmatig momenteel...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Waarom niet? Er zijn al Limburgse kittens naar Den Haag en Utrecht verhuisd.
quote:
Mijn kat komt ook nooit buiten hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:18 schreef APK het volgende:
[..]
Zou niet echt goed naar buiten kunnen en mijn levensritme is niet echt regelmatig momenteel...
Ow ja, misschien dat ik er nog maar eens over na moet denken danquote:Op zondag 27 maart 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kat komt ook nooit buiten hoor
En zo nog heel veel katten die alleen op een balkon komen ofzo.
Maar idd, dat mauwen met een zachte g zou mij ook tegenstaan![]()
()
Maar Amai Tombo, dat past toch mooi bij den Sjefke?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow ja, misschien dat ik er nog maar eens over na moet denken den
oh ja, en bij Nelisquote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Amai Tombo, dat past toch mooi bij den Sjefke?
Ja perfecte matchquote:
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kat komt ook nooit buiten hoor
En zo nog heel veel katten die alleen op een balkon komen ofzo.
Maar idd, dat mauwen met een zachte g zou mij ook tegenstaan![]()
()
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow ja, misschien dat ik er nog maar eens over na moet denken dan
Ik kijk naar Undercover in Nederland. Naar een domme domme domme vrouw die een geweeeeeldige investering kon doen met HEEL VEEL rente.. dus overwaarde op haar huis opnam, alles investeerde wat ze had en nu geen geld meer heeft om te eten. En de investering rendeert niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh op Net 5 "Beauty & the beast"
"Ik heb geen vriendinnen die lelijk zijn"
Is dat die Tukker, die nu in beeld is?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk naar Undercover in Nederland. Naar een domme domme domme vrouw die een geweeeeeldige investering kon doen met HEEL VEEL rente.. dus overwaarde op haar huis opnam, alles investeerde wat ze had en nu geen geld meer heeft om te eten. En de investering rendeert niet.En haar geld komt ook niet terug. Joh.
![]()
Dat je je eigen geld in zulke vage praktijken steekt.. alla. Maar je gaat er er toch geen geld voor lenen.![]()
Nu hebben ze al 2 keer met die man afgesproken en hij is twee keer niet komen opdagen.
Japs.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die Tukker, die nu in beeld is?
Kun je meteen aan een nieuwe farm in Engeland beginnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan na een hele poos eindelijk weer farmen, het is een wonder
Ja daar startte hij mee, ik dacht dat dat in de plaats van de oude farm was gekomenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je meteen aan een nieuwe farm in Engeland beginnen.
Oepsquote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Veeeel deliveries voor Engeland bewaren hoor Pisces!
Wanneer ging jij nou naar Iron Maiden? Deze zomer of was je al geweest?quote:
Extragraties storingen en kut-bereikquote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
Gelukkig!
Faal-t-mobile
Vanmiddag kon ik nog een uurtje of twee wel naar vaste nrs bellen, nu helemaal nul bereik meer.
Duurt al een paar uur zo in totaal, benieuwd hoe lang het nog gaat duren
Nee is in Juniquote:Op maandag 28 maart 2011 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer ging jij nou naar Iron Maiden? Deze zomer of was je al geweest?
Ik leefquote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik had graag even gesmst of jullie nog leven, maar ja.. t-mobile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |