terug een Renault Clio maar een nieuwer modelquote:
Leuk wagentjequote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
terug een Renault Clio maar een nieuwer model
deze:
[ afbeelding ]
maar dan 5 deurs en die kleur
Join the club! Al heb ik de Clio III van vóór de facelift.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef sararaats het volgende:
terug een Renault Clio maar een nieuwer model
deze:
[ afbeelding ]
maar dan 5 deurs en die kleur
Frans mankementje, die electronicaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef sararaats het volgende:
Mijn huidige Clio heeft teveel onderhoudskosten.
1 keer hebben ze hem moeten openbreken omdat de deuren op slot sprongen met de sleutel in het contact.
Technisch mankementje
Bij de Renault anno nu is de techniek wel beter op orde dan vroeger. En zeker bij de Clio, die over het algemeen wat minder elektronische hoogstandjes heeft (handsfree card bijvoorbeeld...) zal het nu wel dik in orde zijn. Vind het ook fijne auto's om te rijden, wel alleen als er een 1.2TCE in ligt, de normale 1.2 is zo tergend sloom.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef sararaats het volgende:
Mijn huidige Clio heeft teveel onderhoudskosten.
1 keer hebben ze hem moeten openbreken omdat de deuren op slot sprongen met de sleutel in het contact.
Technisch mankementje
Dat is vaak een stekkertje dat niet helemaal jofel meer vast zit in het stuur/onder de stoel/achter de airbag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:12 schreef JDude het volgende:
Die keycard is geloof ik wel als optie te verkrijgen, maar ik mis 'm niet. De knoppen op de sleutel vind ik voldoende. Verder nog geen problemen met de electronica meegemaakt. Alleen bij onze eerste Clio uit '98 ging het airbaglampje wel eens spontaan aan.
Dan heb je dus 4 jaar oude banden (wk 20 2007) ? Of gebruik Jokomama de letters DOT in het banden type?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maar volgende banden bestel ik waarschijnlijk online, en laat ik er dan onderzetten.. dan heb ik b.v. Yokohama DOT 2007 AVS SPORT voor 87,50 excl monteren, terwijl ik nu 320 euro kwijt ben incl montge voor goedkopere...
Inmiddels heeft'ie al een jaar of 2,5 een andere eigenaar. Is wel in de stad gebleven, zie 'm zo nu en dan nog wel eens rijden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is vaak een stekkertje dat niet helemaal jofel meer vast zit in het stuur/onder de stoel/achter de airbag.
Misschien dat dat het verschil is?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Kriegel het volgende:
Coupe hè, niet Scoupe. Andere auto, de mijne is de eerste in een lijn van Tiburon en Tuscani Hyundais (voor het gemak in Europa allemaal Coupe genaamd) die liep tot de Genesis Coupe van afgelopen jaar.
Even op m'n banden gekeken, 205 / 50 / R15, dus sowieso niet de fabrieksmaten. Maar de velgen zijn gewoon stock. Geen idee hoe het zit, maar ze zullen wel 15" zijn dan.
Ach, volgens dat soort website heeft mijn Seat standaard 14", terwijl hij toch echt af-fabriek al is gelevenrd op 15"..quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:10 schreef Kriegel het volgende:
Ik twijfel nu toch een beetje over de mijne.
http://www.sizemytires.com/vehicle/1997/hyundai/tiburon
Volgens deze site zijn m'n fabrieksvelgen 14" terwijl ik 15" dacht. Dan wordt het verschil bij 17" denk ik te groot voor de wielkasten, en erg goed voor m'n verbruik en comfort zal het ook niet zijn.
Maar van 14 naar 15" met de juiste verhoudingen moet toch op zich geen probleem zijn? Dan kan ik altijd nog iets anders kopen en deze velgen verpatsen.
Heb geen boekjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Misschien dat dat het verschil is?
Aangezien het in de USA en Azie Tiburon heet dat de maten van de fabriekaf velgen ook verschillen.
How ever, kijk eens in het boekje van je auto. Daar staat vast wel iets nuttigs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |