dat word idd het volgende; ik denk 30mm lager..verder hooguit de bumpers van een facelift model, en dan vind ik hem mooi zat.quote:Op maandag 4 april 2011 10:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ga maar alvast sparen voor een verlagingsset
Denk ik ook. Hopelijk niet te veel, maar volgens die kerel waar ik ze van kocht zou het moeten passen.quote:Op maandag 4 april 2011 07:56 schreef FalleNk810i het volgende:
Zijn leuke velgjes voor onder zo'n coupe hoor!
Zal wel lekker vullen die 17''
Ligt eraan of je wielomtrek is veranderd ten opzichte van de wielen die er nu onder zitten..quote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hopelijk niet te veel, maar volgens die kerel waar ik ze van kocht zou het moeten passen.
Heeft zoiets trouwens nou direct invloed op het rijgedrag van je auto? Ze zijn voornamelijk hoger, niet echt breder.
Inderdaad, zeg maar dag met je handje naar rijcomfort en waarschijnlijk ook je wegligging...quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Goddelijker het volgende:
Lekker stuiteren met zulke platte bandjes en grote velgen, zeker als je nog gaat verlagen!
check, checkquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Goddelijker het volgende:
Lekker stuiteren met zulke platte bandjes en grote velgen, zeker als je nog gaat verlagen!
Wegligging is perfect, ik stuiter dan wel behoorlijk op straatstenen rijwegen, maar de wegligging is heerlijk, kan lekker hoekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg maar dag met je handje naar rijcomfort en waarschijnlijk ook je wegligging...
hmmz, wat weet zonde is van je dure bandjes!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
check, check
[..]
Wegligging is perfect, ik stuiter dan wel behoorlijk op straatstenen rijwegen, maar de wegligging is heerlijk, kan lekker hoeken
Huh? Ik volg je even niet, wat is zonde van mn dure bandjes?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmz, wat weet zonde is van je dure bandjes!
Hoeken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Huh? Ik volg je even niet, wat is zonde van mn dure bandjes?
Achja, blijft mn hobby he..quote:
toen ik nog op school zat, en een OV had & een rijbewijs, ging ik als het ff kon met de auto (eerst die van pa, alleen op vrijdag voor 2 uurtjes school (meestal was ik met de koffie om 9:30 weer thuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Achja, blijft mn hobby he..
Ga toch eigenlijk elke dag met de bus, enige uitzonderingen daar gelaten zoals gisteren![]()
Blijft toch wel lekker om naar je stage te gaan met je eigen autotje en aan het eind van de dag weer ''rustig'' terug te rijden
Fijn is dat hequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een oplichterij, dat de banden van m'n vader groter en breder zijn, maar toch goedkoper... Alleen maar omdat ik een minder gangbare maat heb...
Het is ook logisch, als je het op die manier bekijkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
Hoezo oplichterij?
Minder gangbare maat = minder banden om de productiekosten over te verdelen = hogere prijs.
Het blijft nog steeds ruk, maar het is wel logisch.
Meningen zijn erover verdeeld... de ene vind het prima voor dagelijks gebruik en de andere vind het klote...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
De banden die ik er nu onder heb liggen Michelin EnergySavers kosten 110,- per stuk...
Toch zie ik ook veel Nankang-banden op al die websites staan...
80 vs 110.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Meningen zijn erover verdeeld... de ene vind het prima voor dagelijks gebruik en de andere vind het klote...
Ligt eraan hoeveel het verschil in prijs is voor dezelfde band van Michelin of Nangpang.. als t 30 euro per band verschilt per band dan hoef ik niet lang na te denken..
Banden zijn het belangrijkste onderdeel van de auto, daar zou ik dus echt niet op willen besparen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Meningen zijn erover verdeeld... de ene vind het prima voor dagelijks gebruik en de andere vind het klote...
Ligt eraan hoeveel het verschil in prijs is voor dezelfde band van Michelin of Nangpang.. als t 30 euro per band verschilt per band dan hoef ik niet lang na te denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |