quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:43 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmz, dacht dat winterbanden ongeveer 0,2 bar harder moesten dan zomer? normaal doe ik zomer op 2.3 voor en 2.1 achter, en winter dus 2.5 en 2.3 . misschien te weinig naar gekeken in de winter....
of adviseren jullie een andere druk voor een Golf 3 met 175/65/R13 banden?
[..]
hmmzz, dan zouden de zomerbandjes dat ook moeten hebben? en daar is het me niet opgevallen?
uitlijnen laat ik denk ik niet meer doen, want over een half jaar (oktober) dan zal er toch wel wat anders moeten komen ivm roesten van deze....... was dit jaar al een verrassing dat ie door de APK kwam
Ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan bedoelt, want ik zou niet weten wat er onduidelijk is hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb het dus niet over het verkeer wat van links of rechts komt.
Maar laat maar weet eigenlijk wel zeker dat ik voorrang heb.
Laatst helemaal gemist om een foto te maken van 250.000, zou een leuk aandenken geweest zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:10 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag m'n auto op de 112.000 gezet, nog 3.000 tot de kleine beurt!
Ziet er uit alsof alle imageshack foto's aangepast zijn door de forumsoftware.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:37 schreef monsterd. het volgende:
Klopt het dat niet alle links in de OP juist zijn weergegeven?
Ik weet het zelf namelijk niet zeker.. Heb net een nieuwe versie van firefox gedownload, maar misschien is het gewoon ruk. Ik zie iig bij sommige users geen klikbare link naar een foto van hun bak
Nice!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:10 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb mijn morgen/middag nuttig besteed: de buitenkant weer eens onder handen genomen.
Wat na-foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n nieuwe koplampen:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad blauwzilver.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is hij zilver of blauwig? Die van m'n moeder is zilver en dat vind ik zo'n nietszeggend lakje tegenover dat zilverblauw wat ook wel eens rondrijdt.
Imageshack plaatjes werden de laatste tijd als kikkers weergegeven. Ik denk dat Danny het heeft opgelost door ze gewoon helemaal niet meer weer te laten geven. Snap overigens ook niet waarom mensen Imageshack nog steeds gebruiken, met hun irritante regeltjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:38 schreef Kriegel het volgende:
Wat is er met de OP gebeurd?Sta er trouwens nog steeds niet in.
Zo ben ik een keer bijna onder een passerende auto gelopen toen ik achterom keek om te checken of de auto wel op slot ging met de afstandsbedieningquote:Oh, en mag ik even een nuttige tip geven voor iedereen die zich er nog niet van bewust is: vooral op straat niet te lang naar je auto blijven staren terwijl je ondertussen wegloopt. Ik deed dat dus en kreeg thans de rekening gepresenteerd in de vorm van een lantaarnpaal. In mijn gezicht. Au.
Mee eens, net als Tinypic met hun klote-captcha's en Photobucket met het immer irritante doorsturen naar een uploadpagina i.p.v. gewoon het plaatje. Imgurquote:Op zondag 27 maart 2011 18:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Imageshack plaatjes werden de laatste tijd als kikkers weergegeven. Ik denk dat Danny het heeft opgelost door ze gewoon helemaal niet meer weer te laten geven. Snap overigens ook niet waarom mensen Imageshack nog steeds gebruiken, met hun irritante regeltjes.
Ook niet echt handig nee.quote:[..]
Zo ben ik een keer bijna onder een passerende auto gelopen toen ik achterom keek om te checken of de auto wel op slot ging met de afstandsbediening.
desnoods in het fotoboek van fok zettenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Kriegel het volgende:
Dan moeten een aantal mensen hun foto's dus even opnieuw uploaden. Ze doen het nu trouwens wel weer merk ik, geen kikkers.
Standaard trek ik na het op slot doen eventjes aan de klink zodat mijn hersens ook de bevestiging hebben dat de deuren echt op slot zijn. Alleen werkt dat met keyless go dus eventjes weer niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer bijna onder een passerende auto gelopen toen ik achterom keek om te checken of de auto wel op slot ging met de afstandsbediening.
Dat eerste doe ik ook, al heb ik de neiging om 5 meter verderop alweer te vergeten of ik nou echt de deur op slot heb gedaan of nietquote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Standaard trek ik na het op slot doen eventjes aan de klink zodat mijn hersens ook de bevestiging hebben dat de deuren echt op slot zijn. Alleen werkt dat met keyless go dus eventjes weer niet.![]()
Heb de afgelopen dagen steeds tussen Deventer en Münster op & neer gependeld voor een beurs, en afgezien van een dier voor de auto (niet geraakt) is er niet zoveel gebeurd. Alleen vanochtend bleken de zondagsrijders verdwenen te zijn en kwam ik maar liefst 2 "auto-maatjes" tegen.
Het begon toen ik bij Deventer de snelweg opging en meteen met hoge snelheid door een BMW 520d/i werd ingehaald. Dus ik erachteraan en na een tijdje (bestuurder ging steeds naar rechts) erlangs. Eigenlijk had ik verwacht een kerel achter het stuur aan te treffen, maar wat bleek? Er zat een echte dame achter het stuur, van tussen de 45 - 55 jaar. Halflang zwart haar, grote diva-zonnenbril op en ze straalde achter het stuur iets stijlvols uit. Echt waar, wat een geweldige vrouw, zo een lichtelijk arrogant gezicht + echte klasse.
Affijn, vanaf Deventer tot Enschede zijn we dus samen "opgetrokken" en blijf ze bij rond 180km/h achter me plakken. Bij Enschede ging ze eraf (ik ging naar Duitsland) en hebben we nog even gezwaaid.![]()
En alsof dat niet genoeg was, eventjes verder (in Duitsland) kwam een nieuwe E-klasse estate mij voorbijzeilen (ging er weer achter hangen) die met een behoorlijke vaart de B54 afreed. Toen ik hem inhaalde omdat hij eraf ging bleek er een kale, oude knar achter het stuur te zitten (volgens mij kwam hij er maar amper bovenuit). Geweldig, net als de dame ervoor zou dat ook niet iemand zijn waarvan je zo een soepel rijgedrag zou verwachten. Maar ik vind zulke mensen geweldig.![]()
Over geweldige mensen gesproken, op de beurs ook weer een aantal nieuwe mensen leren kennen, het was weer lachen gieren brullen. Nu hebben we in ons team een Kroaat, maar vandaag was er (op proef) een Serviër bij. Historisch gezien ligt dat gevoelig, maar ze waren elkaars grote makkers en het waren me toch twee type's, je zou ze moeten zien. Maar verkopen kunnen ze als geen ander!![]()
Conclusie: ik ben gesloopt, maar weer een reeks aan ervaringen en indrukken rijker, dus ik ben moe maar voldaan.
True, dat herken ik erg sterk, ik heb ook wel eens de neiging om 's avonds eventjes naar buiten te lopen om te controleren of ik de wagen wel echt dicht heb, maar dat zal wel een tic van mij zijn (net zoals ik de voordeur op slot doe, in de auto ga zitten, uitstap, en controleer of de huisdeur wel daadwerkelijk dicht is. Uiteraard is ie altijd potdicht).quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik ook, al heb ik de neiging om 5 meter verderop alweer te vergeten of ik nou echt de deur op slot heb gedaan of niet
Dat is handig idd!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Handig bij de huidige auto is dat de spiegels ingeklapt worden als ik hem dicht doe, dus dan is eventjes omkijken genoeg om te zien of ie echt dicht zit.
Enkele uitlaat aan 1 kant.quote:BMW 520d/i
Juist, en als kenner weet je dan ook zonder typeplaatje dat er een 4-cylinder onder de kap huist.quote:
De vriend van mijn moeder heeft ook heel de week overdag de sleutel in het contactslot gehouden zonder dat de auto op slot was toen mijn auto het niet deed.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Purdey het volgende:
Stil hier vandaag
Om me even te mengen in de 'controleer tic'.. Ik heb vannacht gewoon m'n raam een flinke kier open laten staanMaar niks eruit, en dat terwijl ik toch echt in een door de gemeente Rotterdam benoemde 'probleemwijk' woon
kroaten en serviers, zit je in de stallenwereld? al zijn dat vaak polen......quote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Standaard trek ik na het op slot doen eventjes aan de klink zodat mijn hersens ook de bevestiging hebben dat de deuren echt op slot zijn. Alleen werkt dat met keyless go dus eventjes weer niet.![]()
Heb de afgelopen dagen steeds tussen Deventer en Münster op & neer gependeld voor een beurs, en afgezien van een dier voor de auto (niet geraakt) is er niet zoveel gebeurd. Alleen vanochtend bleken de zondagsrijders verdwenen te zijn en kwam ik maar liefst 2 "auto-maatjes" tegen.
Het begon toen ik bij Deventer de snelweg opging en meteen met hoge snelheid door een BMW 520d/i werd ingehaald. Dus ik erachteraan en na een tijdje (bestuurder ging steeds naar rechts) erlangs. Eigenlijk had ik verwacht een kerel achter het stuur aan te treffen, maar wat bleek? Er zat een echte dame achter het stuur, van tussen de 45 - 55 jaar. Halflang zwart haar, grote diva-zonnenbril op en ze straalde achter het stuur iets stijlvols uit. Echt waar, wat een geweldige vrouw, zo een lichtelijk arrogant gezicht + echte klasse.
Affijn, vanaf Deventer tot Enschede zijn we dus samen "opgetrokken" en blijf ze bij rond 180km/h achter me plakken. Bij Enschede ging ze eraf (ik ging naar Duitsland) en hebben we nog even gezwaaid.![]()
En alsof dat niet genoeg was, eventjes verder (in Duitsland) kwam een nieuwe E-klasse estate mij voorbijzeilen (ging er weer achter hangen) die met een behoorlijke vaart de B54 afreed. Toen ik hem inhaalde omdat hij eraf ging bleek er een kale, oude knar achter het stuur te zitten (volgens mij kwam hij er maar amper bovenuit). Geweldig, net als de dame ervoor zou dat ook niet iemand zijn waarvan je zo een soepel rijgedrag zou verwachten. Maar ik vind zulke mensen geweldig.![]()
Over geweldige mensen gesproken, op de beurs ook weer een aantal nieuwe mensen leren kennen, het was weer lachen gieren brullen. Nu hebben we in ons team een Kroaat, maar vandaag was er (op proef) een Serviër bij. Historisch gezien ligt dat gevoelig, maar ze waren elkaars grote makkers en het waren me toch twee type's, je zou ze moeten zien. Maar verkopen kunnen ze als geen ander!![]()
Conclusie: ik ben gesloopt, maar weer een reeks aan ervaringen en indrukken rijker, dus ik ben moe maar voldaan.
Nee, het gaat om een handelsonderneming die allerlei zaken uit Azië importeert en hier verkoopt.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:22 schreef gateway het volgende:
[..]
kroaten en serviers, zit je in de stallenwereld? al zijn dat vaak polen......
aha k, die moet ik hebben om mijn auto eind dit jaar te verkopen, die voldoet deels aan wat jij beschrijftquote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het gaat om een handelsonderneming die allerlei zaken uit Azië importeert en hier verkoopt.
Maar serieus, die Joegoe's zijn geweldige verkopers, je zou zelfs nog een tweedehands auto van hun kopen die onder de roest zit en waar de onderdelen van afvallen. Totaal niet opdringerig maar sympathieke en innemende mensen.
Word altijd misselijk achterinquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens bij een langere rit achterin gezeten.. Bevalt me maar half.. Maar t was wel leuke middag/avond
Ik kan ook nog steeds niet kiezen. Zelf rijden is leuk, maar meerijden op bepaald gebied ookquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens bij een langere rit achterin gezeten.. Bevalt me maar half.. Maar t was wel leuke middag/avond
Ik zit gewoon niet gemakkelijk.. Zat echt mee te remmenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word altijd misselijk achterin![]()
Gek genoeg vind ik het wel relaxed als ik naast iemand kan zitten en zelf niet hoef te rijden.
Ik misschien Noord-Duitsland als ik besluit mee te gaan naar Wackenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef Goddelijker het volgende:
Van de zomer ga ik een leuk ritje naar Frankrijk of Italie maken
Ik drink toch niet.. Sowieso zijn mijn vrienden wel van t keihard zuipen af..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef gateway het volgende:
Zelf rijden = top, maar met feestjes enzo zit ik ook graag achterin(alhoewel ik dan wel minder drink, wil niet een auto volkotsen)
Voor mij staat er begin juni een ritje naar Orpierre, Zuid Frankrijk (via duitsland en zwitserland) op de planning. Gelukkig heb ik nu wel een chauffeur waarmee ik kan afwisselen... Afgelopen jaar heb ik het alleen gereden (in 10 dagen 4500 km). Bij de terugreis was het alleen wel iets teveel van het goedequote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef Goddelijker het volgende:
Van de zomer ga ik een leuk ritje naar Frankrijk of Italie maken
Ja, anders kwam je geen meter vooruit...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef trainfreak het volgende:
Die powerknop op de Prius is toch zo zalig
Die powerknop op de Pruis?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef trainfreak het volgende:
Die powerknop op de Prius is toch zo zalig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, grappig toch...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef L0we het volgende:
Ja, anders kwam je geen meter vooruit.... Of bedoel je een andere knop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |