quote:
Ok!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
Plaatje is te groot. Gaarne resizen naar 1024.
Dat je het nog doet ook.quote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je het nog doet ook.
Hier, 2 letters A voor je topic, A A
Geef hem dan een sensuele massage met happy end.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Ik wil hem even blij maken vanavond, snap je..![]()
ik vindt jou echt raar gedragen hier dat j e het weetquote:
hou een sop met reacties op mij te plaatsen ik ken je niet eens :squote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
ik vindt jou echt raar gedragen hier dat j e het weet
??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
hou een sop met reacties op mij te plaatsen ik ken je niet eens :s
jaquote:
jij pest me al de hele tijd ik ga de moderatoren inlichten want ik vind ej maar een vervelende userquote:
Wat is er aan de hand jongeman? Pest iemand je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
jij pest me al de hele tijd ik ga de moderatoren inlichten want ik vind ej maar een vervelende user
ja nachtboyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand jongeman? Pest iemand je?
stopquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
jij pest me al de hele tijd ik ga de moderatoren inlichten want ik vind ej maar een vervelende user
Wat doet hij dan?quote:
op alle reactie,s die ik plaats plaats hij een boze reactie van dat ik stom ben maar is helemaal niet zoquote:
Ik ga hem er op aanspreken. Wat een rekel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
op alle reactie,s die ik plaats plaats hij een boze reactie van dat ik stom ben maar is helemaal niet zo
pak hem maar aan hoor hij weet niet van wantenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga hem er op aanspreken. Wat een rekel!
Gelukkig weet ik wel van wanten. Zelfs handschoenen zijn niet veilig voor mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
pak hem maar aan hoor hij weet niet van wanten
Zeg belhamel, wil jij 9611Niels niet zo pesten? Hij is nu verdrietig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |