Heb je wel vaker hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wist geen ttklopt de nummering nu weer sharr?
dat ik geen tt weet? joa. maar geeft ja niksquote:
Knockoutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond blijf ik maar eens een avondje thuis, dan kan ik ook weer eens meeluisteren. Volgende weekenden heb ik ook weer 2 feesten in België en 1 in Nederland
best oke muziekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef Goratj het volgende:
okee laatste plaatje voor me 1e DJ optreden hoop dat het wat was vandaag uurtje langer dan gepland ^^
Net als Snuf. die altijd britpop draait. Editors enzo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb je hardrock wel eens gehoord, bestond uit de wombats, de rats, the cats en kaiser chiefs enzo
Nee eerst naar afterparty van Coone en week erop weer feest van Coone ter promotie van zijn album. Goratj en ik hebben meteen VIP kaartjes gehaaldquote:
Hoe laat ben je er ongeveer uit?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef Goratj het volgende:
okee laatste plaatje voor me 1e DJ optreden hoop dat het wat was vandaag uurtje langer dan gepland ^^
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:58 schreef quaas het volgende:
VERGEET NIET OM OM 20.00 VANAVOND TE LUISTEREN NAAR DE DWAZE djfkewgpoihewpo SHOW JWT
Geen knockoutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee eerst naar afterparty van Coone en week erop weer feest van Coone ter promotie van zijn album. Goratj en ik hebben meteen VIP kaartjes gehaald
we are the woooorldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Earth hour![]()
Zullen we een Earth Hour uurtje op de radio doen? Met allemaal muziek over de aarde.
Earth song, Heal the worldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we are the woooorld
oh aaaahaaaaaa aaahahahaaa tjemonie WOO
Allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
7 uur alleen maar epische muziek
Geen stampmuziek gek
Heb maar een paar hardstyle nummers gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Geen stampmuziek gek
Niet echt voor het gevarieerde publiek hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Geen stampmuziek gek
haha was goeie middag heb zelf nog wat hw gedaan ^^quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb maar een paar hardstyle nummers gedaan
Het was behoorlijk gevarieerd hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt voor het gevarieerde publiek he
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme wordt geroepennaja pech dan maar
Dan word het die eerste, die heb ik sowiesoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, graag Hotel California of Do you love me
If you please
Allemaal een pot nat voor mijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was behoorlijk gevarieerd hoor.
We hebben iets van 5 of 6 verschillende genres gehad hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt voor het gevarieerde publiek he
Hotel Calaforniaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Dan word het die eerste, die heb ik sowieso
Die heb ik nog gedraaid!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal een pot nat voor mijIk mag graag liedjes luisteren waarbij ik mee kan zingen
Ja, allemaal trance, dance, spance, wat je ook allemaal hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We hebben iets van 5 of 6 verschillende genres gehad hoor
Meesterlijke verwoordingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, allemaal trance, dance, spance, wat je ook allemaal hebt
Nou, in de tijden dat ik heb geluisterd was het allemaal het type wat net afgelopen is.quote:
Heerlijke toch, zo kun je een beetje experimenteren met muziek, weer eens wat anders dan al die uitgekotste gitaarplaten die we de ganse dag al horen op diverse andere radio stations. Niets tegen die platen verder want ik vind sommige ook goed tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, allemaal trance, dance, spance, wat je ook allemaal hebt
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
Maar sperzieboontoon is ook een zeer gewaardeerd plaatjesdraaier
EUHL GADVERDAMME QUAAS WAT HEB JIJ ALLEMAAL VOOR EEN DROMEN GADVERDAMMEquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
EUHL GADVERDAMMA QUAAS WAT HEB JIJ ALLEMAAL VOOR EEN DROMEN GADVERDAMME
Quaas heeft spannende dromenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
EUHL GADVERDAMMA QUAAS WAT HEB JIJ ALLEMAAL VOOR EEN DROMEN GADVERDAMME
Dan kom je net 5 uur te laatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja haii, ik wil even raggen. T gaat niet goed hier, doe eens even wat ragbaars
ik las wat andersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja haii, ik wil even raggen. T gaat niet goed hier, doe eens even wat ragbaars
Zie de wikiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
welk programma wordt hier door de meeste DJ's gebruikt?
Omdat je niet luistert komt ie nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
adios mensen, maak er een leuke avond van, oh en toon, ook al luister ik niet:
blur - song 2
Nou, genoeg rocknummers die je op de radio tegenwoordig niet meer hoort.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heerlijke toch, zo kun je een beetje experimenteren met muziek, weer eens wat anders dan al die uitgekotste gitaarplaten die we de ganse dag al horen op diverse andere radio stations. Niets tegen die platen verder want ik vind sommige ook goed tot op zekere hoogte.
Dat is spamverzoekjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat je niet luistert komt ie niet
ik heb 'm al ongeveer doorgekeken. virtual dj had hier problemen met zoeken naar een nr. dus die heb ik d'r weer afgeflikkerd. ik probeer nu SAM maar eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie de wiki![]()
http://www.onzinradio.nl/wiki/
Ik ben blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, zo verzorgt Toon de gitarenplaatjes en ik de synthplaatjes en zo zijn de rollen verdeeld onder verschillende DJ's. Ik vind het prima zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, genoeg rocknummers die je op de radio tegenwoordig niet meer hoort.
En ik vind persoonlijk de muziek die jij draait niks. Ja, voor eventjes, maar niet de hele dag.Dan is dit voor mij echt lekker luisteren. En sja, ik ben dol op gitaar
Ja, dat is ook leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, zo verzorgt Toon de gitarenplaatjes en ik de synthplaatjes en zo zijn de rollen verdeeld onder verschillende DJ's. Ik vind het prima zo
Gelukkig gebeurdtdtd het maar zeldenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook leuk.Maar het was vandaag vooral veel van hetzelfde voor iemand die niet zo into de dance/trance en de rest is.
Ohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
Overigens, spreek je mijn naam gewoon op z'n Nederlands uit, lieve Toon
Gebeurtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurdtdtd het maar zelden
Zo zei ik het ook in mijn hoofd jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OhMaar Semzz vond ik in eerste instatie logischer
aquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat je niet luistert komt ie niet
Mja, het is toch echt gewoon SAmzzquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OhMaar Semzz vond ik in eerste instatie logischer
SAM kun je niet mee mixenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb 'm al ongeveer doorgekeken. virtual dj had hier problemen met zoeken naar een nr. dus die heb ik d'r weer afgeflikkerd. ik probeer nu SAM maar eens.
Ik zal het onthoudenquote:
Fijne nacht alvastquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Lekkere muziek. Zit lekker te genieten in de bus. Onderweg naar die indo. Daarna clubben. Veel luisterplezier allemaal.
Hoe laat ben je terug? ivm dronken skypegesprekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Lekkere muziek. Zit lekker te genieten in de bus. Onderweg naar die indo. Daarna clubben. Veel luisterplezier allemaal.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar jij spreekt alles Engels uit toch?![]()
Nu welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Watertornado het volgende:
Toon ofwiedanookdraait: je gaat toch wel Saturday Night draaien hè?
brankweermanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We weten dat het stiekem je famillie is HSG
Bijnaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
Toon, heb je Bittersweet memories van Bullet for my Valentine?
Ja, nu heb ik hemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
Toon, heb je Bittersweet memories van Bullet for my Valentine?
Allebei niet, maar wel van de gitaarsolos die ik draaiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
Kun je kippevel krijgen van frustratie of heb ik het koud?
Ik luister niet, ik luister grafharde scream muziek.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Allebei niet, maar wel van de gitaarsolos die ik draai
Ja. Nou ja kippenvel van frustratie heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
Kun je kippevel krijgen van frustratie of heb ik het koud?
Wat stom zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik luister grafharde scream muziek.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister ook niet meer. Sinds ZZ Top. Daarom post ik ook niet
quote:
Dit is gewoon vette muziek hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister ook niet meer. Sinds ZZ Top. Daarom post ik ook niet
Zijn wel te downloaden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
Koelkast, ik kon me herinneren dat Jingles vroeger in de OP stonden. Waar zijn ze gebleven?
Hmm waar dan precies? Ik bedoel dan vooral op de rauwe samples, de priedeltjes, knorretjes, sweepers of hoe ze ook heten.quote:
Oh die, die moet je kopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm waar dan precies? Ik bedoel dan vooral op de rauwe samples, de priedeltjes, knorretjes, sweepers of hoe ze ook heten.
Ghehehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
Dat klonk behoorlijk pedo, zo op het eind
Tof nummertje dit
Nee, nooit van gehoord zelfsquote:
In bad dan maar weer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik word hier depri van..
Oh wacht, dat was ik al
Ja ik bedoel de losse pliepjes. Ik ben namelijk benieuwd of ik zelf echt wat in elkaar kan regelen. "Ik ben er zo een".quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:43 schreef djkoelkast het volgende:
als je de pliepjes enzo bedoelt
ter download staan alleen de complete jingles
Mja die zijn erg duur, ik heb ze ook betaald en geef ze daarom niet wegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de losse pliepjes. Ik ben namelijk benieuwd of ik zelf echt wat in elkaar kan regelen. "Ik ben er zo een".
Tijd voor 'Begin de dag met een dansje'quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik word hier depri van..
Oh wacht, dat was ik al
Dat is wel een tof nummer ja. Helaas ook vaak genoeg compleet verkracht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:45 schreef Zokunen het volgende:
Jeff Buckley - Hallelujah is wel vrij bekend
Maar zijn versie is wel goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een tof nummer ja. Helaas ook vaak genoeg compleet verkracht.
Dat klopt helemaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef Viro het volgende:
Ik kijk net op het rooster, zie dat quaas gaat draaien
Maak je een tekening?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Zo. Ik ben er klaar mee voor vandaag... Bijna twee uur gedaan over het inkleuren van een oog
In my defence, het is een groot oog![]()
Leuk nummer
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ze is wiskunde aan het maken.
Dat verklaart alles!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben er zo goed in, dat de kleuren voor m'n ogen duizelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Holy shit, je kan vet mooi tekenenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhDat moest ook niet zo moeilijk zijn.
Laat jouw creatieve kant zien #3
Mijn fotografeer kwaliteiten zijn vooral heel matigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Holy shit, je kan vet mooi tekenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEUJ HEUHEUEHEU BAAAAAAAAMquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zo ik ben er weer KAASSSSSSSS
Dingen voor school doen? Wat ben jij voor studentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Misschien trouwens helemaal niet tot maandag
Ik moet dingen voor school doen bedenk ik net
Ja het werkt, alleen je stem echoot nog alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
he WERKT HET? (de echte sinterklaas is er nog niet maar ik heb zijn wachtwoord)
Lol, hij werkt nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
he WERKT HET? (de echte sinterklaas is er nog niet maar ik heb zijn wachtwoord)
Het is best wel voor m'n eindexamenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dingen voor school doen? Wat ben jij voor student
Mja, het deel wat ik heb getekend is zo'n 8 x 8 cm. De hele tekening is 100 x 70quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
Nette tekening Samzz
Maar damn anderhalf uur om "maar" een oog te tekenen, daar zou ik echt nooit het geduld voor hebben
Eindexamen? Middelbare school?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is best wel voor m'n eindexamen
Maar 's avonds kunnen we wel wat gaan doen?
Hoeveel uur gaat er dan in hemelsnaam in zo'n tekening zitten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het deel wat ik heb getekend is zo'n 8 x 8 cm. De hele tekening is 100 x 70Dus omdat het zo mega groot is, kan ik nóg gedetailleerder tekenen. Je ziet dus ook gewoon ieder haartje, als ik klaar ben.
En thanks
Uurtje of 10/11quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoeveel uur gaat er dan in hemelsnaam in zo'n tekening zitten?
Ja, daar kijk ik niet. Damn, broekie. Dat had ik liever niet gewetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in m'n profiel/ fobo hoor
17 dus
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik niet. Damn, broekie. Dat had ik liever niet geweten
moppenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer leuke moppen vanavond!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wist niet dat Lenny Kravitz zo goed kon klinken.
Vooral omdat hij niet zingt.
Vertel eens wat jij vanavond gaat doen, dan kan ik beslissen of ik het waard vind om er wakker voor te blijvenquote:
ligt eraan hoeveel nummers je hebt en wat de bitrate isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
wat duurt dat nummers inladen lang
Het is zeker de moeite waard om wakker te blijvenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat jij vanavond gaat doen, dan kan ik beslissen of ik het waard vind om er wakker voor te blijven
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wist niet dat Lenny Kravitz zo goed kon klinken.
Vooral omdat hij niet zingt.
Euhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat jij vanavond gaat doen, dan kan ik beslissen of ik het waard vind om er wakker voor te blijven
Ik las iets over orgie, dus mijn interesse was uiteraard gewekt. Maar ik ben nieuwsgierig naar meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het is zeker de moeite waard om wakker te blijven
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euh
We gaan met een hele groep mensen skypen
We gaan huppelmuts als Ron Brandsteder laten klinken
We gaan heel veel lachen
We gaan wel wat muziek draaien, maar niet al te veel
En voor de rest zien we wel
Ik moet nu al lachen gewoon, slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euh
We gaan heel veel lachen
Skypen? Cool.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euh
We gaan heel veel lachen
het is je vergeven, alweer...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een neger was.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja als Viro meedoet draaien we veel Lady Gaga.
Ik wil meeskypequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Euh
We gaan heel veel lachen
Er is ook eigenlijk niks aan, maar daarom is het vaak zo leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik moet nu al lachen gewoon, slaat helemaal nergens op.
ennieweej, ze stapten in de auto en liepen wegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is ook eigenlijk niks aan, maar daarom is het vaak zo leuk.
Met Eggs ook altijd "gast, hou je bek effe, dus ik was om kwart voor tien 's middags in de trein"
Goede opmerkingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Koelkast, tot hoelaat ga je door? Want om 2 uur gaat de zomertijd in.. ga je door tot 3 uur zomertijd ofwat
knuffel voor jouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik deed onzin radio weer aan en kreeg zowat een hartaanval
Vorige week was je ook tot 4 toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb me gewoon maar ingepland, we zien wel.
tot 5quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vorige week was je ook tot 4 toch?
Ik heb 'm heel zacht staan en zet 'm bij de mop harderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Zokunen het volgende:
Dit vind ik stiekem niet zo lekker klinken...
Je kunt je aanmelden voor een testsessiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
zou iemand mij het wachtwoord van een van de testservers eens willen sturen?
m'n verbinding werkt. dat wou ik even wetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden voor een testsessie
Gaat sowieso altijd eerst via een testsessie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
m'n verbinding werkt. dat wou ik even weten
nu eens kijken hoe ik 't beste met SAM kan werken
misschien. ik heb ook nog wel ander spul. K3 enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij gaat Death Metal draaien?
Het heeft er wat van weg nuquote:
Ik denk de hele tijd dat je 't over mij hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
m'n verbinding werkt. dat wou ik even weten
nu eens kijken hoe ik 't beste met SAM kan werken
Dat is ook wel hard jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien. ik heb ook nog wel ander spul. K3 enzo
Dit ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je komt net binnen als onze mafste dj draait
ik heb v4.3.6quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaat sowieso altijd eerst via een testsessie.
En SAM: niet 4.2.2 gebruiken.
ik wil ook wel met jou werken hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat je 't over mij hebt
Wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo? Waar ben je dan, waarom verlang ik zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien. ik heb ook nog wel ander spul. K3 enzo
Sowieso heb ik liever niet dat men onbegeleid aan SAM beginnen. Geluid is namelijk altijd kut. Moet eerst een plugin in en alle AGC van SAM zelf moet uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb v4.3.6
misschien makkelijk om dat even in de wiki te vermelden.
Dat weet niemand, hij is nieuw.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef Zokunen het volgende:
Quaas komt zo ook nog hoe die is weet ik niet
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo? Waar ben je dan, waarom verlang ik zo.
Om dicht bij jou te zijn, hallo, hallo! M'n tele-romeo!
Oh, dus jij belde me dus netquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo? Waar ben je dan, waarom verlang ik zo.
Om dicht bij jou te zijn, hallo, hallo! M'n tele-romeo!
Tofquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil ook wel met jou werken hoor
we kunnen wel een keer samen een uitzending doen
Maar soms wel ietwat apart in de topicsquote:
wat voor plugin dan? en wat is de AGC?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso heb ik liever niet dat men onbegeleid aan SAM beginnen. Geluid is namelijk altijd kut. Moet eerst een plugin in en alle AGC van SAM zelf moet uit.
En ik hing meteen weer opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, dus jij belde me dus net
ik heb dr 16 staan op mijn pcquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef Zokunen het volgende:
(2009) K3 - MaMaSé! <-- die heb ik dus echt tussen mn mp3 staan
Heldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef Zokunen het volgende:
Uhuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je komt net binnen als onze mafste dj draait
ik heb iets van 6 albumsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef Zokunen het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben er tussenuit voor vanavond!
Misschien ben ik er vannacht nog even na het uitgaan
Doei iedereen!
Doei Samzzzz![]()
Go girl, have some funquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben er tussenuit voor vanavond!
Misschien ben ik er vannacht nog even na het uitgaan
Doei iedereen!
Doei Samzzzz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef quaas het volgende:
Over half uur ben ikWat draai jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
WAT EEN MOOI DING! OEOEOEOEOEOEquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef quaas het volgende:
OEH WEGSTAAN ANDERS KNALTIE MISSCHIEN WEL
Over half uur ben ikEn wat voor genres ga je zoal draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over half uur ben ikis normaal, had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen k3 vandaagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
Zeg Sinterklaas! Doe es tof en gooi er een K3 nummer in
Als je me nu verteld dat je ook tracks van Chipz hebt liggen, kan je niet meer stukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ook nog een CD van Kus, best fout eigenlijk
Een paarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je me nu verteld dat je ook tracks van Chipz hebt liggen, kan je niet meer stuk
alle albums van Chipz op mijn pc staanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je me nu verteld dat je ook tracks van Chipz hebt liggen, kan je niet meer stuk
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quaas, is dit de eerste keer dat je gaat draaien?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef Viro het volgende:
[..]
alle albums van Chipz op mijn pc staan
Helden, julliequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb K3, Chipz en Kus mp3's op mijn pc.
En nog een heeeeel fout nummer van 4 Girlz - Go Dance
onzinradio.nl/roosterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef STING het volgende:
[..]
En wat voor genres ga je zoal draaien?
KvKquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik mis overigens Kinderen voor Kinderen in dat rijtje
Daarvan heb ik de kerstezel van, en heb ook Ernst, Bobby en de restquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik mis overigens Kinderen voor Kinderen in dat rijtje
Ernst. Bobby en de rest is een faalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Daarvan heb ik de kerstezel van, en heb ook Ernst, Bobby en de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |