Zou eigenlijk ook in de OP moetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
Voor alles offtopic:
http://www.onzinradio.nl/sc/ (splitscreen)
of
http://www.onzinradio.nl/chat (eigen scherm)
Inloggen zonder wachtwoord
Wel om je postaantal denken hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
jamaar zo gaat het topic dood, ik ben er niet echt blij mee
die gaan bij mij minder wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wel om je postaantal denken he)))))
Ja ik vind zo 'chatten' ook beter, mooier en duidelijker, maar als de mods het niet willenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die chat maar irritant, to be honest...
Mja, dat. Ik heb in die chat geen idee tegen wie ik praat, het is niet te volgen en hier is het meteen helemaal dood.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja ik vind zo 'chatten' ook beter, mooier en duidelijker, maar als de mods het niet willen
En het is op 1/4 scherm ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat. Ik heb in die chat geen idee tegen wie ik praat, het is niet te volgen en hier is het meteen helemaal dood.
Ook het kunnen teruglezen is wel fijn. Dat mis je zo ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja ik vind zo 'chatten' ook beter, mooier en duidelijker, maar als de mods het niet willen
Eerste zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gaan bij mij minder worden
En dat willen ze.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:27 schreef gewoonfaye het volgende:
die chat is echt de dood van het topic
Niemand, zie roosterquote:
Gaat lekkerquote:
serieus, ik ga een betoog makenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat willen ze.
[..]
Niemand, zie rooster
vind ik ook, de modjes zeiken dat er teveel SC is, als dit topic dood is zullen ze ons terug smeken!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat willen ze.
[..]
Niemand, zie rooster
quote:
quote:
danku dankuquote:
Voor alles offtopic:quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:37 schreef dockx het volgende:
[..]
Voor alles offtopic:
http://www.onzinradio.nl/sc/ (splitscreen)
of
http://www.onzinradio.nl/chat (eigen scherm)
Inloggen zonder wachtwoord
ja hoor wat een kut antwoordquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
Weet je wat het probleem is
Als er dj's mixen en niet praten is er niet veel ontopic te melden.
"dan moeten jullie gewoon maar niet posten" was het antwoord van de mods
Tis gewoon bullshit, tis een soort vaste club die hier hangt, wat is het probleem dat die "hallo, hier regent het" zeggen als het inderdaad regentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
Weet je wat het probleem is
Als er dj's mixen en niet praten is er niet veel ontopic te melden.
"dan moeten jullie gewoon maar niet posten" was het antwoord van de mods
het gaat toch ook niet over de radio dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hoor wat een kut antwoord
ja en, gaat ook niet helemaal off topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
het gaat toch ook niet over de radio dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh nog steeds goeiemuziek trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb m'n eigen muziek maar aangezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt het een beetje zat, al de hele middag hetzelfde![]()
zie dit topic als een stel mensen die bij een radio zitten en over de radio praten, maar ook over elkaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en, gaat ook niet helemaal off topic
Leg mij eens uit wat daar niet offtopic aan is? Is dit het weer-topic misschien? Zou kunnen hoor, dan ben ik gewoon in de war.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en, gaat ook niet helemaal off topic
Wat is er met je gebeurtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat daar niet offtopic aan is? Is dit het weer-topic misschien? Zou kunnen hoor, dan ben ik gewoon in de war.
nee daarin gaf ik je ook gelijk.. maar het was niet alleen maar off topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat daar niet offtopic aan is? Is dit het weer-topic misschien? Zou kunnen hoor, dan ben ik gewoon in de war.
Ach, hou toch op!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik = stamquote:
Ja ik weet het, maar dat duurt me te langquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik = stam
jij = stam + t
hij/zij/het = stam +t
voltooid verleden/tegenwoordige tijd?
eindigt het op k,f,t,s,ch of p
T
eindigt het niet op k, f,t,s,ch of p
D
GOEDEN MUZIEK!
wel over de muziek praten he, niet over WEEKKEENDquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef Popje-popje het volgende:
Heeyy![]()
![]()
Dezen muziek klinkt goed in mijn oren, weekend!!
Wat is jou grammatica goed, Wat ook goed is is deze muziek!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik = stam
jij = stam + t
hij/zij/het = stam +t
voltooid verleden/tegenwoordige tijd?
eindigt het op k,f,t,s,ch of p
T
eindigt het niet op k, f,t,s,ch of p
D
GOEDEN MUZIEK!
Niet zo zeikerig doen hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wel over de muziek praten he, niet over WEEKKEEND
Want dat is offtopic
Faye, hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wel over de muziek praten he, niet over WEEKKEEND
Want dat is offtopic
Idd, maar 80% van de mensen hier luisterdtdtdt deze bende helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
Het is wel echt de hele avond trance/techno/dat soort meuk he
Is er nog kans dat er nog wat lekkere rock tunes voorbij komen? Gisterenmiddag was echt
Ja he, ik heb meestal een tien voor grammaticadingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef quaas het volgende:
[..]
Wat is jou grammatica goed, Wat ook goed is is deze muziek!
ja dat was echt tof hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
Het is wel echt de hele avond trance/techno/dat soort meuk he
Is er nog kans dat er nog wat lekkere rock tunes voorbij komen? Gisterenmiddag was echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet mijn woorden, maar de modjes zijn weer over de zeik.quote:
Mja... Ik log de hele dag steeds in om te luisteren wat erop is, maar het zijn echt steeds dezelfde muzikale hoogstandjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Idd, maar 80% van de mensen hier luisterdtdtdt deze bende helaas
van mij mag je, maar kan er iets van een gitaar iets doorheen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Goratj het volgende:
ik wil nog wel uurtje doorgaaan als dat mogelijk is?
Ik stem ook voor wat meer hardrock/rock of zo. En graag ook fatsoenlijke zang, niet dat rare computergekreunquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
van mij mag je, maar kan er iets van een gitaar iets doorheen?
Ik luister nu Lynyrd Skynyrdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik log de hele dag steeds in om te luisteren wat erop is, maar het zijn echt steeds dezelfde muzikale hoogstandjes
Maar dat is wel coolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik luister nu Lynyrd Skynyrd![]()
luistert.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Idd, maar 80% van de mensen hier luisterdtdtdt deze bende helaas
JAAAAAAquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik van 7 tot 8 wat leuks draaien voor ons?
Niks aan de hand en dus gewoon doorposten (Y)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
Jullie overdrijven gigantisch. Ik heb 1 iets gezegd en dat is dat het hier geen twitter/MSN/Slowchat is. En dat is het ook gewoon niet. Ik krijg gezeik aan mijn hoofd van alle kanten dat er mensen lopen te baggeren hier, daar moet ik dan maar wat aan doen. Prima. Maar aan de andere kant krijg ik net zo hard te horen dat het geen bagger is, want de rest is ook maar inhoudloos. En daar hebben ze best een punt.
Ik heb geen zin in het gezeik, van beide kanten niet, ken gewoon de grens van wel of niet slowchatten en doe nou niet alsof je ineens helemaal niet meer mag posten.
Geef gewoon ergens aan dat we mogen slowchatten tot op bepaalde hoogte en zeur er verder niet over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
Jullie overdrijven gigantisch. Ik heb 1 iets gezegd en dat is dat het hier geen twitter/MSN/Slowchat is. En dat is het ook gewoon niet. Ik krijg gezeik aan mijn hoofd van alle kanten dat er mensen lopen te baggeren hier, daar moet ik dan maar wat aan doen. Prima. Maar aan de andere kant krijg ik net zo hard te horen dat het geen bagger is, want de rest is ook maar inhoudloos. En daar hebben ze best een punt.
Ik heb geen zin in het gezeik, van beide kanten niet, ken gewoon de grens van wel of niet slowchatten en doe nou niet alsof je ineens helemaal niet meer mag posten.
mooie wisselquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Staat in de opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geef gewoon ergens aan dat we mogen slowchatten tot op bepaalde hoogte en zeur er verder niet over.
quote:Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
Lijkt me fijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie er dan bij je klaagt dat er hier gebaggert wordt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
dat hadden we door en daar hebben we ook al oplossingen voor bedachtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:58 schreef Ragboer het volgende:
Dat nachtvolk moet eens kappen. Daar gaan soms gewoon 2 topics vol met pure aids en andere ziektes.
Gaat alleen maar van: "deze is voor jouw omdat je lievv bent"
Volgende: "oordopjes uit hoor"
De eerste weer: "ja he wat een kutverzoek"
Daarom vraag ik nachts af en toe aan en post dan helemaal niet...
Maar, dat is wel ontopic want het gaat over wat er op de radio gedraaid wordtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:58 schreef Ragboer het volgende:
Dat nachtvolk moet eens kappen. Daar gaan soms gewoon 2 topics vol met pure aids en andere ziektes.
Gaat alleen maar van: "deze is voor jouw omdat je lievv bent"
Volgende: "oordopjes uit hoor"
De eerste weer: "ja he wat een kutverzoek"
Daarom vraag ik nachts af en toe aan en post dan helemaal niet...
Ik ben een man, dat gaat nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
De bedoeling van die chat is èn ènNiet of of.
Dan moeten jullie ook maar leuke muziek aanvragenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me fijnIk heb wel zin in wat golden oldies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |