Zou eigenlijk ook in de OP moetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
Voor alles offtopic:
http://www.onzinradio.nl/sc/ (splitscreen)
of
http://www.onzinradio.nl/chat (eigen scherm)
Inloggen zonder wachtwoord
Wel om je postaantal denken hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
jamaar zo gaat het topic dood, ik ben er niet echt blij mee
die gaan bij mij minder wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wel om je postaantal denken he)))))
Ja ik vind zo 'chatten' ook beter, mooier en duidelijker, maar als de mods het niet willenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die chat maar irritant, to be honest...
Mja, dat. Ik heb in die chat geen idee tegen wie ik praat, het is niet te volgen en hier is het meteen helemaal dood.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja ik vind zo 'chatten' ook beter, mooier en duidelijker, maar als de mods het niet willen
En het is op 1/4 scherm ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat. Ik heb in die chat geen idee tegen wie ik praat, het is niet te volgen en hier is het meteen helemaal dood.
Ook het kunnen teruglezen is wel fijn. Dat mis je zo ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja ik vind zo 'chatten' ook beter, mooier en duidelijker, maar als de mods het niet willen
Eerste zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gaan bij mij minder worden
En dat willen ze.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:27 schreef gewoonfaye het volgende:
die chat is echt de dood van het topic
Niemand, zie roosterquote:
Gaat lekkerquote:
serieus, ik ga een betoog makenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat willen ze.
[..]
Niemand, zie rooster
vind ik ook, de modjes zeiken dat er teveel SC is, als dit topic dood is zullen ze ons terug smeken!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat willen ze.
[..]
Niemand, zie rooster
quote:
quote:
danku dankuquote:
Voor alles offtopic:quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:37 schreef dockx het volgende:
[..]
Voor alles offtopic:
http://www.onzinradio.nl/sc/ (splitscreen)
of
http://www.onzinradio.nl/chat (eigen scherm)
Inloggen zonder wachtwoord
ja hoor wat een kut antwoordquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
Weet je wat het probleem is
Als er dj's mixen en niet praten is er niet veel ontopic te melden.
"dan moeten jullie gewoon maar niet posten" was het antwoord van de mods
Tis gewoon bullshit, tis een soort vaste club die hier hangt, wat is het probleem dat die "hallo, hier regent het" zeggen als het inderdaad regentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
Weet je wat het probleem is
Als er dj's mixen en niet praten is er niet veel ontopic te melden.
"dan moeten jullie gewoon maar niet posten" was het antwoord van de mods
het gaat toch ook niet over de radio dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hoor wat een kut antwoord
ja en, gaat ook niet helemaal off topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
het gaat toch ook niet over de radio dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh nog steeds goeiemuziek trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb m'n eigen muziek maar aangezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt het een beetje zat, al de hele middag hetzelfde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |