Heb je wel vaker hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wist geen ttklopt de nummering nu weer sharr?
dat ik geen tt weet? joa. maar geeft ja niksquote:
Knockoutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond blijf ik maar eens een avondje thuis, dan kan ik ook weer eens meeluisteren. Volgende weekenden heb ik ook weer 2 feesten in België en 1 in Nederland
best oke muziekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef Goratj het volgende:
okee laatste plaatje voor me 1e DJ optreden hoop dat het wat was vandaag uurtje langer dan gepland ^^
Net als Snuf. die altijd britpop draait. Editors enzo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb je hardrock wel eens gehoord, bestond uit de wombats, de rats, the cats en kaiser chiefs enzo
Nee eerst naar afterparty van Coone en week erop weer feest van Coone ter promotie van zijn album. Goratj en ik hebben meteen VIP kaartjes gehaaldquote:
Hoe laat ben je er ongeveer uit?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef Goratj het volgende:
okee laatste plaatje voor me 1e DJ optreden hoop dat het wat was vandaag uurtje langer dan gepland ^^
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:58 schreef quaas het volgende:
VERGEET NIET OM OM 20.00 VANAVOND TE LUISTEREN NAAR DE DWAZE djfkewgpoihewpo SHOW JWT
Geen knockoutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee eerst naar afterparty van Coone en week erop weer feest van Coone ter promotie van zijn album. Goratj en ik hebben meteen VIP kaartjes gehaald
we are the woooorldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Earth hour![]()
Zullen we een Earth Hour uurtje op de radio doen? Met allemaal muziek over de aarde.
Earth song, Heal the worldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we are the woooorld
oh aaaahaaaaaa aaahahahaaa tjemonie WOO
Allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
7 uur alleen maar epische muziek
Geen stampmuziek gek
Heb maar een paar hardstyle nummers gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Geen stampmuziek gek
Niet echt voor het gevarieerde publiek hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Geen stampmuziek gek
haha was goeie middag heb zelf nog wat hw gedaan ^^quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb maar een paar hardstyle nummers gedaan
Het was behoorlijk gevarieerd hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt voor het gevarieerde publiek he
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme wordt geroepennaja pech dan maar
Dan word het die eerste, die heb ik sowiesoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, graag Hotel California of Do you love me
If you please
Allemaal een pot nat voor mijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was behoorlijk gevarieerd hoor.
We hebben iets van 5 of 6 verschillende genres gehad hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt voor het gevarieerde publiek he
Hotel Calaforniaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Dan word het die eerste, die heb ik sowieso
Die heb ik nog gedraaid!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal een pot nat voor mijIk mag graag liedjes luisteren waarbij ik mee kan zingen
Ja, allemaal trance, dance, spance, wat je ook allemaal hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We hebben iets van 5 of 6 verschillende genres gehad hoor
Meesterlijke verwoordingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, allemaal trance, dance, spance, wat je ook allemaal hebt
Nou, in de tijden dat ik heb geluisterd was het allemaal het type wat net afgelopen is.quote:
Heerlijke toch, zo kun je een beetje experimenteren met muziek, weer eens wat anders dan al die uitgekotste gitaarplaten die we de ganse dag al horen op diverse andere radio stations. Niets tegen die platen verder want ik vind sommige ook goed tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, allemaal trance, dance, spance, wat je ook allemaal hebt
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
Maar sperzieboontoon is ook een zeer gewaardeerd plaatjesdraaier
EUHL GADVERDAMME QUAAS WAT HEB JIJ ALLEMAAL VOOR EEN DROMEN GADVERDAMMEquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
EUHL GADVERDAMMA QUAAS WAT HEB JIJ ALLEMAAL VOOR EEN DROMEN GADVERDAMME
Quaas heeft spannende dromenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
EUHL GADVERDAMMA QUAAS WAT HEB JIJ ALLEMAAL VOOR EEN DROMEN GADVERDAMME
Dan kom je net 5 uur te laatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja haii, ik wil even raggen. T gaat niet goed hier, doe eens even wat ragbaars
ik las wat andersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja haii, ik wil even raggen. T gaat niet goed hier, doe eens even wat ragbaars
Zie de wikiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
welk programma wordt hier door de meeste DJ's gebruikt?
Omdat je niet luistert komt ie nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
adios mensen, maak er een leuke avond van, oh en toon, ook al luister ik niet:
blur - song 2
Nou, genoeg rocknummers die je op de radio tegenwoordig niet meer hoort.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heerlijke toch, zo kun je een beetje experimenteren met muziek, weer eens wat anders dan al die uitgekotste gitaarplaten die we de ganse dag al horen op diverse andere radio stations. Niets tegen die platen verder want ik vind sommige ook goed tot op zekere hoogte.
Dat is spamverzoekjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat je niet luistert komt ie niet
ik heb 'm al ongeveer doorgekeken. virtual dj had hier problemen met zoeken naar een nr. dus die heb ik d'r weer afgeflikkerd. ik probeer nu SAM maar eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie de wiki![]()
http://www.onzinradio.nl/wiki/
Ik ben blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, zo verzorgt Toon de gitarenplaatjes en ik de synthplaatjes en zo zijn de rollen verdeeld onder verschillende DJ's. Ik vind het prima zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, genoeg rocknummers die je op de radio tegenwoordig niet meer hoort.
En ik vind persoonlijk de muziek die jij draait niks. Ja, voor eventjes, maar niet de hele dag.Dan is dit voor mij echt lekker luisteren. En sja, ik ben dol op gitaar
Ja, dat is ook leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, zo verzorgt Toon de gitarenplaatjes en ik de synthplaatjes en zo zijn de rollen verdeeld onder verschillende DJ's. Ik vind het prima zo
Gelukkig gebeurdtdtd het maar zeldenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook leuk.Maar het was vandaag vooral veel van hetzelfde voor iemand die niet zo into de dance/trance en de rest is.
Ohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
Overigens, spreek je mijn naam gewoon op z'n Nederlands uit, lieve Toon
Gebeurtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurdtdtd het maar zelden
Zo zei ik het ook in mijn hoofd jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OhMaar Semzz vond ik in eerste instatie logischer
aquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat je niet luistert komt ie niet
Mja, het is toch echt gewoon SAmzzquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OhMaar Semzz vond ik in eerste instatie logischer
SAM kun je niet mee mixenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb 'm al ongeveer doorgekeken. virtual dj had hier problemen met zoeken naar een nr. dus die heb ik d'r weer afgeflikkerd. ik probeer nu SAM maar eens.
Ik zal het onthoudenquote:
Fijne nacht alvastquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Lekkere muziek. Zit lekker te genieten in de bus. Onderweg naar die indo. Daarna clubben. Veel luisterplezier allemaal.
Hoe laat ben je terug? ivm dronken skypegesprekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Lekkere muziek. Zit lekker te genieten in de bus. Onderweg naar die indo. Daarna clubben. Veel luisterplezier allemaal.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar jij spreekt alles Engels uit toch?![]()
Nu welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Watertornado het volgende:
Toon ofwiedanookdraait: je gaat toch wel Saturday Night draaien hè?
brankweermanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We weten dat het stiekem je famillie is HSG
Bijnaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
Toon, heb je Bittersweet memories van Bullet for my Valentine?
Ja, nu heb ik hemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
Toon, heb je Bittersweet memories van Bullet for my Valentine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |