Ik heb het Pinkopop envelopje al en wacht nog op de Werchter envelop.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef mieknok het volgende:
heb ze al uit de envelop gehaald, betast, geroken en geknuffeld, met liefde weer terug gestopt en naast het werchter envelopje gezet, vriendjes!
Denk dat het dan camping C wordt aangezien we uit Groningen komen. Is het ook echt zo dat alles na 00.00 wel zo'n beetje stil is?quote:
Op camping C wel denk ik, samen met D de meest saaie camping van Pinkpop. Op camping B gaat het feest op zaterdag en zondag door tot 4 uur, en als je maandag nog wilt blijven, moet je er gewoon zelf een feestje van maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Denk dat het dan camping C wordt aangezien we uit Groningen komen. Is het ook echt zo dat alles na 00.00 wel zo'n beetje stil is?
Oke, dan wordt het dringen voor camping B. En je kunt toch ook wel blijven tot dinsdag?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op camping C wel denk ik, samen met D de meest saaie camping van Pinkpop. Op camping B gaat het feest op zaterdag en zondag door tot 4 uur, en als je maandag nog wilt blijven, moet je er gewoon zelf een feestje van maken.
Jazeker, maar om 12 uur moet je weg zijn, s'ochtends gaan er sirenes aan om je weg te jagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke, dan wordt het dringen voor camping B. En je kunt toch ook wel blijven tot dinsdag?
Denk je niet dat dat kwam door het verkeersdrama daar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel grappig dat in de OP staat camping A 05.00 aanwezig zijn. Vorig jaar naar Werchter geweest, we waren er rond 15.00 en rond 16.00u begon de eerste act, een uur van tevoren pas, maar we hadden een plekje op de dichtsbijzijnde camping.
haha, ik heb daar niks van meegekregen, dat OV was zoo chill eigenlijk he. Nergens moeten wachten en overal in 1x door kunnen lopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat kwam door het verkeersdrama daar?
Nee, camping gaat pas zaterdagochtend om een uur of 7 open. Er zijn vast wel een aantal anderen die mijn idee delen om er vrijdagavond al een feestje van te maken, en wij gaan dan sowieso met een grote groep dus aan gezelligheid geen gebrek!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef AppleBite het volgende:
Jaa ik had al eerder zoiets gehoord, hoe zit het nu precies met vrijdag avond e.d., je kan nog niet de camping op maar zijn al best wat festivalgangers op vrijdag al in Landgraaf te vinden?
Nee, dat gebeurt niet. Het budget is op. Ik denk nog zoiets als triggerfinger van die grote ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 07:54 schreef Jaytonism het volgende:
Ben nog benieuwd of er wat nieuwe, grote namen binnen gaan druppelen de komende weken..
Kan zoiets niet gewoon even in de OP worden gezet?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Veadige het volgende:
"Officiële openingstijden van vrijdag 28 mei 12.00 uur t/m maandag 31 mei 12.00 uur"
Moet ik het in dit topic wéér aanhalen dat dat niet klopt?
Kijk maar in het vorige topic om te zien wanneer de campings wél open zijn.
http://www.hotels.nl/nl/l(...)aA76cCFcI63godgHQXbQquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Weet iemand een hotel in de buurt van het terrein voor de vrijdagnacht
De camping openingstijden in de OP kloppen inderdaad niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan zoiets niet gewoon even in de OP worden gezet?
Dankjewel!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
http://www.hotels.nl/nl/l(...)aA76cCFcI63godgHQXbQ
En inside info, maar met pinkpop verhogen ze die prijs tot ver boven de 100euro per nacht, en dan zit het alsnog vol daar dus wees er op tijd bij.
en een lekker opwarmertje:
[ afbeelding ]
Hoef je ook niet meer ongerust tezijn:)quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
Kaarten zijn hier eindelijk binnen.
Okequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
We weten er al één, Cage the Elephant. De Jeugd zit vast tussen de andere vier. Tussen de andere drie verwacht ik nog een dance-achtig iets.
Laten we hopen op Daft Punk...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
We weten er al één, Cage the Elephant. De Jeugd zit vast tussen de andere vier. Tussen de andere drie verwacht ik nog een dance-achtig iets.
Op die camping hoop ik sowieso ook te belanden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Nog maar 2,5 maand![]()
allemaal bier komen tanken op camping B na afloop
I Like..quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Veel te duur.Maar qua budget misschien nog net ... Justice?
verwacht ik ook niet.. ook te duur ik denk eerder onbekende namen van bands/dj's die niet zijn doorgebroken bij het grote publiekquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Veel te duur.Maar qua budget misschien nog net ... Justice?
Ach ja, van de andere kant gaan wij ieder jaar in de rij staan terwijl je de week daarop nog "gewoon" 3 dagen kaarten kon kopen zónder in de rij te staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het inderdaad zaterdag meteen gedaan omdat ik niet wist hoe hard het zou gaan met de kaarten.
Ik heb een prachtig fullcolour kaartje, online besteld. Na pinkpop gaat ie bij de rest van de originele kaartjes, ook online besteld, of in winkel gehaald. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om naar winkel te gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Veadige het volgende:
Rare vraag misschien, maar waarom hebben zoveel mensen online besteld?
Dacht men dat het binnen één dag uitverkocht zou zijn?
Wilden ze niet in de rij staan? (Wat ná de zaterdag van de voorverkoop niet meer nodig was)
En dan in de spanning zitten "of het kaartje wel toegezonden wordt".
En online krijg je een uitgeprint kaartje, zo'n standaard concertkaartje.
In de winkel krijg je een mooi full color kaartje (die ik ieder jaar bewaar)
Oké!! mooi!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig fullcolour kaartje, online besteld. Na pinkpop gaat ie bij de rest van de originele kaartjes, ook online besteld, of in winkel gehaald. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om naar winkel te gaan.
Ik heb ook liever de originele, Ik heb al mijn concert en festivalkaarten in mijn toilet hangen :-D de mogelijkheden om niet naar winkel te kunnen? Ik werk zelf in een winkel (nou ja, tot morgen, vanaf volgende week kantoorbaan...) En dus ook op zaterdag. Van half10 tot 6, de winkels in mijn stad gaan 9 uur open, maar dan moet Ik al weg zijn. Mijn vrije dag is ver na de dag dat de kaarten in de verkoop gingen, dus dan maar online. Maar er zijn natuurlijk meer redenen dat mensen ze online bestellen, ziek ofzo... Geen zin om meer te verzinnen ;-)quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:05 schreef Veadige het volgende:
[..]
Oké!! mooi!
Dat wist ik niet, dat je online ook full color kan krijgen.
Wat ik om me heen zie (ook in de rij bij de ingang) zijn "uitgeprinte" via online.
By the way, waarom geen mogelijkheid om naar een winkel te gaan?
Bijvoorbeeld als je van het werk naar huis rijdt of in het weekend (of bedoel je andere situaties....)
Wij precies 1,5 uur in rij gestaan bij VVV Landgraaf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Piepje het volgende:
Toen ik m'n kaartje haalde heb ik trouwens ook geen rij gezien ofzo. De zaterdag gehaald, was eigenlijk zo'n beetje de enige in de winkel (was ook niet 's ochtends meteen moet ik zeggen...)
Ennuh, het is nu officieel "morgen" toch? Kom maar op met die namen
populair wil niet meteen zeggen dat je het een leuke band vind hequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef Veadige het volgende:
ps: ver het programma:
Ik hoor best veel mensen (bekenden, collega's) die niet gaan omdat ze het programma niks vinden.
Maar als je eens goed kijkt wat er allemaal komt en je maakt zelf één of twee cd's van die artiesten, dan heb je toch een behoorlijke greatest hits van de afgelopen tijd.
Ik merk dat veel mensen hun wenkbrouwen fronsen als ze The Script (in Engeland uitverkochte stadions!) of Graffiti6 lezen, maar als ze dan een nummer horen zeggen ze: oh ja...
Volgens mij is dit echt een programma waarvan veel mensen überhaupt niet weten hoe populair het eigenlijk is.
En Coldplay, KOL en Foo Fighters (in 2008 openden ze hun show met Hocus Pocus van Focus, een Nederlands liedje en ik vond die opening geweldig) zijn natuurlijk zeer grote namen.
Nu nog een graadje of 25 en PP11 kan niet meer stuk!
Oke duidelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:11 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik heb ook liever de originele, Ik heb al mijn concert en festivalkaarten in mijn toilet hangen :-D de mogelijkheden om niet naar winkel te kunnen? Ik werk zelf in een winkel (nou ja, tot morgen, vanaf volgende week kantoorbaan...) En dus ook op zaterdag. Van half10 tot 6, de winkels in mijn stad gaan 9 uur open, maar dan moet Ik al weg zijn. Mijn vrije dag is ver na de dag dat de kaarten in de verkoop gingen, dus dan maar online. Maar er zijn natuurlijk meer redenen dat mensen ze online bestellen, ziek ofzo... Geen zin om meer te verzinnen ;-)
Tja, zo vond ik Prodigy afsluiter onwaardig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
populair wil niet meteen zeggen dat je het een leuke band vind he
ik vond vorig jaar super met Rammstein en The Prodigy etc. en dit jaar vind ik de line-up ook iets minder dan toen, ookal zijn er nu 'populairdere bands' dan toen.
Zeker ik begrijp je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
populair wil niet meteen zeggen dat je het een leuke band vind he
ik vond vorig jaar super met Rammstein en The Prodigy etc. en dit jaar vind ik de line-up ook iets minder dan toen, ookal zijn er nu 'populairdere bands' dan toen.
Mooi gezegd die laatste zinquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Tim Knol vind ik inderdaad ook nog te klein om op de mainstage te staan, maar het blijft toch allemaal maar een kwestie van smaak.
Het optreden van The Prodigy vond ik vooral door de hele sfeer die er op dat moment hing geweldig. De muziek, iedereen die erin meegaat en staat te springen, vond het echt tof
Het is een beetje om en om heb ik het idee, het ene jaar meer mainstream-bands en het geheel wat rustiger, en het jaar erop wat hardere bands. Gelukkig blijft het hele festival-leventje altijd heerlijk, wat dat betreft maakt het weinig uit welke bands er spelen voor mij eigenlijk
Ik heb hetzelfde. Ben 's morgens om 11:00 naar Sounds in Venlo gereden, maar daar was de eerste lading kaartjes al op, dus kreeg ik een reserveringsnummer zodat ik twee uur later mijn kaartje kon ophalen. Twee uur later stond er een megarij, maar uiteindelijk had ik wel meteen mijn fullcolour kaartje binnen. Ik gun een goede platenzaak als Sounds toch liever die inkomsten dan die graaiers van die gare service van ticketservice/master. En het heeft ook wel wat, dat moeite doen voor een kaartje. Mijn vriendin verklaarde me ook voor gek, maar dat kan me niets boeienquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Veadige het volgende:
Rare vraag misschien, maar waarom hebben zoveel mensen online besteld?
Dacht men dat het binnen één dag uitverkocht zou zijn?
Wilden ze niet in de rij staan? (Wat ná de zaterdag van de voorverkoop niet meer nodig was)
En dan in de spanning zitten "of het kaartje wel toegezonden wordt".
En online krijg je een uitgeprint kaartje, zo'n standaard concertkaartje.
In de winkel krijg je een mooi full color kaartje (die ik ieder jaar bewaar)
Dat ook ja. Twee jaar geleden vond ik het programma eigenlijk totaal niet boeiend, maar ik heb me prima vermaakt. Dan loop je wat relaxed over het festivalterrein zonder je druk te maken om de volgende act te halen, ook heerlijk. Net zoals ik elk jaar naar Solar ga, ik heb vaak geen flauw idee wat er optreed en vorig jaar heb ik maar weinig optredens bewust gezien en overal en nergens rondgelopen. Het was meteen de beste Solar ooit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:36 schreef Veadige het volgende:
[..]
Mooi gezegd die laatste zin![]()
![]()
Ik geniet ook altijd van de sfeer op de camping, echt een wereld op zich.
En lekker op het gras hangen, biertje erbij, zonnetje... Smeets die ons komt zeggen dat er gratis water te krijgen is en meteen zijn Amnesty verhaal eraan vastplakt... heerlijk die sfeer!
We vinden het ieder jaar weer jammer als het is afgelopen.
Ken alleen de eerste maar daar ben ik erg blij mee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:10 schreef portie het volgende:
Naast Cage the elephant ook Eliza Doolittle en VersaEmerge op pinkpop
Heb ook een fullcolour kaart gekregen door online te bestellen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig fullcolour kaartje, online besteld. Na pinkpop gaat ie bij de rest van de originele kaartjes, ook online besteld, of in winkel gehaald. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om naar winkel te gaan.
Heb je 't dan voornamelijk over de campings of wat? Dat valt nog wel mee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef rubje het volgende:
iets anders: Als ik naar de foto's kijk in de OP dan valt mij op hoe gestructureerd alles tegenwoordig is en hoe netjes.In de jaren 80/90 was het nog een lekker los zooitje en dat maakte het zo leuk als Festival
,niet dat gestructureerde zoals nu.
![]()
Wow, jij bent nog een van die fossielen die durft te roepen: vroegah was alles beturrrquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef rubje het volgende:
iets anders: Als ik naar de foto's kijk in de OP dan valt mij op hoe gestructureerd alles tegenwoordig is en hoe netjes.In de jaren 80/90 was het nog een lekker los zooitje en dat maakte het zo leuk als Festival
,niet dat gestructureerde zoals nu.
![]()
met 14 man is wel tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef Bartisik het volgende:
Was ik deze reeks toch bijna vergeten...![]()
Maar ook mijn kaartjes zijn weer binnen!![]()
DIt jaar met een groep van ongeveer 14 mensen op de camping. Camping B natuurlijk
![]()
En met die obstakels heb je toch wel, zeker als je met je vanuit je tentje nog langs 20 andere tenten moet voordat je op het pad loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |