Okequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
We weten er al één, Cage the Elephant. De Jeugd zit vast tussen de andere vier. Tussen de andere drie verwacht ik nog een dance-achtig iets.
Laten we hopen op Daft Punk...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
We weten er al één, Cage the Elephant. De Jeugd zit vast tussen de andere vier. Tussen de andere drie verwacht ik nog een dance-achtig iets.
Op die camping hoop ik sowieso ook te belanden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Nog maar 2,5 maand![]()
allemaal bier komen tanken op camping B na afloop
I Like..quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Veel te duur.Maar qua budget misschien nog net ... Justice?
verwacht ik ook niet.. ook te duur ik denk eerder onbekende namen van bands/dj's die niet zijn doorgebroken bij het grote publiekquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Veel te duur.Maar qua budget misschien nog net ... Justice?
Ach ja, van de andere kant gaan wij ieder jaar in de rij staan terwijl je de week daarop nog "gewoon" 3 dagen kaarten kon kopen zónder in de rij te staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het inderdaad zaterdag meteen gedaan omdat ik niet wist hoe hard het zou gaan met de kaarten.
Ik heb een prachtig fullcolour kaartje, online besteld. Na pinkpop gaat ie bij de rest van de originele kaartjes, ook online besteld, of in winkel gehaald. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om naar winkel te gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Veadige het volgende:
Rare vraag misschien, maar waarom hebben zoveel mensen online besteld?
Dacht men dat het binnen één dag uitverkocht zou zijn?
Wilden ze niet in de rij staan? (Wat ná de zaterdag van de voorverkoop niet meer nodig was)
En dan in de spanning zitten "of het kaartje wel toegezonden wordt".
En online krijg je een uitgeprint kaartje, zo'n standaard concertkaartje.
In de winkel krijg je een mooi full color kaartje (die ik ieder jaar bewaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |