Helaas gedwongen protesten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
In de OP aub!
[ afbeelding ]
In het geval van Syri geloof ik eerder dat er mensen zijn die echt voor de dictatuur zijn dan in andere landen. De Syrische dictatuur onderdrukt iedereen, maar beschermt tegelijk ook minderheden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom moeten er altijd van die pro-dictatordemonstraties komen daar?
0:45quote:
Dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
In het geval van Syri geloof ik eerder dat er mensen zijn die echt voor de dictatuur zijn dan in andere landen. De Syrische dictatuur onderdrukt iedereen, maar beschermt tegelijk ook minderheden.
Lol, als je dat denkt ben je ziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Al die borden hebben ze zelf gemaakt, niet gekregen van een of andere regeringsfunctionaris hoor, heel spontaan
Smell the sarcasm, retard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Lol, als je dat denkt ben je ziek.
Die mensen weten niet eens wat een printer is
Ja typisch. Is altijd zo. Het laat zien wie werkelijk de macht heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
Nu op NOS Journaal: De Syrische regering is afgetreden.
Maar Assad blijft wel zitten
"The media wants to see protests in Syria? Here are the protests of Syria."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef remlof het volgende:
ZIe ook AFP via Google: Syria cabinet resigns, Assad to address nation
Dit hebben we gezien in Tunesi en Egypte, waarom moet altijd het voltallige kabinet aftreden, maar de man waar alles omdraaid, altijd blijft zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
Nu op NOS Journaal: De Syrische regering is afgetreden.
Maar Assad blijft wel zitten
Vind je het niet verassend dat Koerden niet in opstand kwamen? Blijkbaar zijn ze toch tevreden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef jamesstewart het volgende:
Hahaha, achterlijke Arabieren. Gaan ze nu aftreden om het volk voor de gek te houden, als de Syrirs dit geloven zijn zij de meest achterlijke, domme, egostische, verziekte mensen op aarde en Assad net zo hard. Weg met die mongool en daar moeten de Syrirs zelf maar eens voor zorgen!
Eigenlijk is dit niet zo bijzonder, de papa van Bashar heeft ooit een stad plat gebombardeerd om een opstand te stoppen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:56 schreef truepositive het volgende:
http://www.youtube.com/ve(...)re%3Dplayer_embedded
Schokkend materiaal dus sign in nodig.
Om terroristen te stoppenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef waht het volgende:
Eigenlijk is dit niet zo bijzonder, de papa van Bashar heeft ooit een stad plat gebombardeerd om een opstand te stoppen.
Dat het terroristen waartegen geweld mag gebruikt worden ben ik met je eens. Maar het geweld kan je nooit goedkeuren. Het was excessief en heeft gezorgd voor een hoop onnodige burgerslachtoffers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:23 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Om terroristen te stoppen
80.000 terroristen in 1 keer, nicequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:23 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Om terroristen te stoppen
Zij weten hoe het regime werkt, als de Koerden actief in opstand komen, worden zij het hardst aangepakt en tuurlijk zijn ze niet te vreden. De Koerden daar zijn ze slim, ze laten de Arabieren het vuile werk opknappen en kijken lekker toe hoe de Arabieren elkaar afslachten en wanneer Assad verjaagt is, grijpen ze hun kans. Zo niet, dan boeit het ze toch niets want het was toch tussen de Arabiertjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Vind je het niet verassend dat Koerden niet in opstand kwamen? Blijkbaar zijn ze toch tevreden.
Dus eigenlijk zijn ze gewoon grote pussy's? Of toch tevreden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:33 schreef jamesstewart het volgende:
Zij weten hoe het regime werkt, als de Koerden actief in opstand komen, worden zij het hardst aangepakt
Lees je in. De overheid had geen keus. Na een reeks van aanslagen werden militairen naar Hama gestuurd. Die waren helaas niet opgewassen tegen de terroristen die zich in huizen, scholen en ziekenhuizen ophielden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef Ulpianus het volgende:
Dat het terroristen waartegen geweld mag gebruikt worden ben ik met je eens. Maar het geweld kan je nooit goedkeuren. Het was excessief en heeft gezorgd voor een hoop onnodige burgerslachtoffers.
Hahaha je begint hem te trippen. Nogmaals: de Arabieren slachten elkaar af, de Koerden kijken lachend toe, als de Arabieren Assad verjagen profiteren de Koerden ervan zonder zelf te lijden, als Assad blijft maakt het ze toch niets uit want ze hebben geen moeite gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn ze gewoon grote pussy's? Of toch tevreden?
Het volk ziet Assad graag aanblijven, zoals je gister zag tijdens de massaprotesten. De Koerden ook, anders waren ze wel in opstand gekomen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef jamesstewart het volgende:
Hahaha je begint hem te trippen. Nogmaals: de Arabieren slachten elkaar af, de Koerden kijken lachend toe, als de Arabieren Assad verjagen profiteren de Koerden ervan zonder zelf te lijden, als
Assad blijft maakt het ze toch niets uit want ze hebben geen moeite gedaan.
O ja, Arabieren - Slachten elkaar af.
Koerden: kijken lachend toe.
Zo gaat het er daar aan toe, zie dat ook liever niet gebeuren. Als Assad gewoon zijn verstand gebruikt en luistert naar het volk die hem al lang niet meer willen hebben, stapt hij op en gaat hij weg zonder ZIJN EIGEN VOLK af te slachten. Maar ja, dat zit in hem.
De overheid had zeker wel keus. Ze konden zich zwakker opstellen in plaats van allesvernietigend. Ze konden met veel minder bombardementen de stad overnemen. Ze kozen voor de snelle inhumane manier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Lees je in. De overheid had geen keus. Na een reeks van aanslagen werden militairen naar Hama gestuurd. Die waren helaas niet opgewassen tegen de terroristen die zich in huizen, scholen en ziekenhuizen ophielden.
Toen werd dus voor een andere oplossing gekozen
Fokkers weten nu eenmaal beter wat Syrirs willen dan de Syrirs zelf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:12 schreef sanakthe het volgende:
Wat een karakter heeft die Bashar toch. Als ik al die support rally's zie op de Arabische zenders (niet Orient) wil ik het liefst in mijn geboortestad Damascus staan. Allemaal opgezet? Ja tuurlijk, want al die miljoenen mensen horen natuurlijk bij de regering of geheime dienst. Tieners en de ouderen die op tv huilen dat ze niks anders willen dan dat Bashar blijft.
Ik zei het eerder al. Al die bejaarden, kinderen en vrouwen zijn allemaal van de geheime dienst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:12 schreef sanakthe het volgende:
Wat een karakter heeft die Bashar toch. Als ik al die support rally's zie op de Arabische zenders (niet Orient) wil ik het liefst in mijn geboortestad Damascus staan. Allemaal opgezet? Ja tuurlijk, want al die miljoenen mensen horen natuurlijk bij de regering of geheime dienst. Tieners en de ouderen die op tv huilen dat ze niks anders willen dan dat Bashar blijft.
Assad=BAAS!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
noodtoestand nog steeds van kracht ...... ( ziet er ook niet uit dat ie daadwerkelijk binnenkort word opgeheven )
Dan nu een andere poster die pro-Assad is. Syrie is een totaal ander verhaal dan Tunesie en bijvoorbeeld Jemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Het was niet anders in Tunesie/egypte/libie, waar precies dezelfde stappen werden gezet door de regering, inclusief het sniperen van de internet-generatie.
Alleen wel leuk om dezelfde poster nu de dictator te zien beschermen.
Held is een groot woord, al moet ik toegeven dat Assad op veel fronten zo slecht nog niet is op dit moment voor Syri. Dit ook te meer omdat ik geen echt goed alternatief zie op dit moment, zonder dat het land in chaos vervalt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dan nu een andere poster die pro-Assad is. Syrie is een totaal ander verhaal dan Tunesie en bijvoorbeeld Jemen.
Ja Assad heeft wat trekjes waarvan je denkt dat zou ik anders doen maar voor de rest is een held vergeleken met de andere Arabische landen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Lees je in. De overheid had geen keus.
Dat zie ik ook wel, dat de toestand in Syrie niet zo repressief is als in de andere landen zo was, en dat het relatief welvaardender is. Echter blijft het principe van een rechtsloze dictoriaat iets waar ik alleen tegen kan zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dan nu een andere poster die pro-Assad is. Syrie is een totaal ander verhaal dan Tunesie en bijvoorbeeld Jemen.
Ja Assad heeft wat trekjes waarvan je denkt dat zou ik anders doen maar voor de rest is een held vergeleken met de andere Arabische landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |