Oke dan maar, ts begintquote:ja maar TS, ik ben zo enorm onzeker en ben bang om uitgelachen te worden voor wat ik spaar![]()
hoeveel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Haha een vriendin van mij ookEcht die heeft er ziek veel.
In de 100 ofzo ?quote:
Ziek!quote:
ja, als je even zoekt op fok, is dat wel te vindenquote:
voor mezelf, nagellakquote:
welnee, ze drogen niet op. en ik heb er ook verdunner voor, mocht dat wel zo zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ziek!Drogen ze dan niet op? Heb je er rekjes voor? Lak je je nagels wel? Koop je ze voor de lol? Wat is dit!
Zoveel, echt ziek
terwijl het niet eens mooi isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef PiRANiA het volgende:
Er is zelfs een topicreeks over[SHJN] Nagellak ruiltopic #10
.
Plaatjes op imageshack posten werkt niet op FOK! Probeer www.imgur.com .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef AcerOne het volgende:
ik verzamel van alles, games, schaalmodel auto's, gadgets en de laatste tijd wat meer figuurtjes voor in de vitrine.
[ afbeelding ]
Action figures,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef AcerOne het volgende:
ik verzamel van alles, games, schaalmodel auto's, gadgets en de laatste tijd wat meer figuurtjes voor in de vitrine.
[ afbeelding ]
ja die ook iddquote:
Wauw, daar zitten echt mooie bij. Mijn opa en oma spaarden ook edelstenenquote:
Oh ben jij dr zo een!hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef Agentperry het volgende:
alles wat ik uit de kroeg weet te jatten
Dit ook trouwens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef Agentperry het volgende:
alles wat ik uit de kroeg weet te jatten
Seh swaquote:
Met name glazen van speciaalbier, moet me wel inhouden want kast is vol. heb m'n normale glazen al weggedaanquote:
Ik dacht een vriend te irriteren door ze alledrie te verneuken, was even weg, kwam terug en ze waren weer 'opgelost'quote:Op zondag 27 maart 2011 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Een soort van sparen, maar dan wel functioneel (het staat niet op een plank niks te doen):
draaipuzzels. Dat zijn dus dingen zoals de Rubik's Cube. Maar dan zijn er nog vele andere soorten, in allerlei vormen. Van makkelijk tot enorm moeilijk.
in mijn studentenhuis staat een hele kast vol gejatte glazen, denk dat het er een stuk of 200-300 zijn. thuis heb ik er ook nog 50 ofzo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Met name glazen van speciaalbier, moet me wel inhouden want kast is vol. heb m'n normale glazen al weggedaan
Ik ken het ja, heb zelf een half keukenkastje ruimte voor glazen dus uitbreiden komt wel na een verhuizingquote:Op zondag 27 maart 2011 14:26 schreef Agentperry het volgende:
[..]
in mijn studentenhuis staat een hele kast vol gejatte glazen, denk dat het er een stuk of 200-300 zijn. thuis heb ik er ook nog 50 ofzo.
Geen tassen?quote:
Jeugdsentimentquote:
Van alle kranten kies je uitgerekent de Telegraaf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Sylvana het volgende:
de jaaroverzichten van de Telegraaf
souvenirs van dingen die ik gedaan heb en/of waar ik ben geweest (ook concert/theater/bioscoopkaartjes etc)
heb je die van ons misschien?quote:
De eerste uitgave van het jaarboek (dus niet gewoon uit de krant) heb ik voor mijn 11e verjaardag gekregen (ben op 3 januari jarig) Dat is een traditie geworden en ben dit jaar 24 geworden en heb ook alle uitgaves. Weet dat de Telegraaf geen kwaliteitskrant is, maar vind dat jaarboek wel leuk om door te bladerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Van alle kranten kies je uitgerekent de Telegraaf.
Wat voor verzorging hebben sleutelhangers nodig dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef kwiwi het volgende:
Schildpadden(houten) beeldjes, knuffels, sleutelhangers.. En echte vroeger ook
Nu ben ik te weinig thuis om ze te verzorgen
Ik denk dat ze het over die schildpadden heeftquote:Op zondag 3 april 2011 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat voor verzorging hebben sleutelhangers nodig dan?
nou als het een tamagotchi was..quote:Op zondag 3 april 2011 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat voor verzorging hebben sleutelhangers nodig dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |