Ik dacht dat ze haar niet zouden vertellen dat haar vriendje haar gedumpt heeft?quote:
laat dat denken maar aan de paarden over....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze haar niet zouden vertellen dat haar vriendje haar gedumpt heeft?
Dat duurt zeven uur en 58 minuten te lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we alleen een spel bedenken dat ze niet kán verliezen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Lijkt me wel wat voor Laura. Wel jammer dat er geen clou meer over haar weg te geven is als ze het verliest.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja ik heb 3 ideeen ingestuurd:
1) het 'raak elkaar niet aan' spel
Binnen 2 minuten? Maik zijn veters laten strikken. Serious challenge!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:25 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
De uitvoering van de opdracht mag niet langer duren dan twee minuten. Alleen attributen die al in het huis zijn, kunnen gebruikt worden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Gert het volgende:
Komt er een huwelijksaanzoek?
Maandag 28 maart is het zover, de kijker beslist. Voor één keer draagt De Stem zijn alleenheerschappij over en zijn de bewoners overgeleverd aan de gratie van de kijker.
Er zijn al ontzettend veel ideeën binnengekomen via Hyves, Facebook en Twitter. De leukste en best verzonnen opdrachten moeten door de bewoners direct worden uitgevoerd. Naast deze opdrachten is het op maandag ook tijd voor de keuzemissie.
Op Hyves hebben jullie ervoor gekozen dat Alex, binnen een minuut, Laura ten huwelijk moet vragen. Zal de ridder voor deze missie slagen? Kijk maandag om 19:30 uur naar Net5.
bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |