abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 13:25:13 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94636977

Ben jij maandag De Stem?

Heb jij er altijd al van gedroomd om een reality show te regisseren? Dan is dit je kans. Bedenk een beknopte opdracht voor één of meerdere bewoners en plaats deze op Hyves, Facebook of Twitter. De uitvoering van de opdracht mag niet langer duren dan twee minuten. Alleen attributen die al in het huis zijn, kunnen gebruikt worden. Tijdens de uitzending van maandag moeten de bewoners een selectie van de opdrachten live uitvoeren. Zo bepaal jij de inhoud van het programma!

bron
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:01:06 #2
180174 Diemux
People vs Me
pi_94638049
Start een 8 uur durende orgie.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:02:42 #3
283085 TWP
kassalade
pi_94638100
Niet dat ik weet.
:)
pi_94639928
Niet langer dan 2 minuten, daar kun je echt wat mee ja :{
pi_94640136
Kortom het mag niets kosten.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:19:18 #6
180174 Diemux
People vs Me
pi_94640528
Wat een flut show, ze hebben nu al geen ideeën meer.
pi_94640650
'maak joanna aan het huilen'
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:41:18 #8
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_94641137
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:24 schreef muzas het volgende:
'maak joanna aan het huilen'
Ik dacht dat ze haar niet zouden vertellen dat haar vriendje haar gedumpt heeft?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_94642746
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze haar niet zouden vertellen dat haar vriendje haar gedumpt heeft?
laat dat denken maar aan de paarden over....
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:10:09 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94645719
maden en meelwormen, zijn die aanwezig in het huis?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:11:54 #11
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94645783
Maak monique aan het huilen. Of is die te makkelijk?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:17:46 #12
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94646031
Simon says, maar dan met een houten spatel op de blote billen van de medebewoners in de juiste volgorde
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94648006
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:01 schreef Diemux het volgende:
Start een 8 uur durende orgie.
Dat duurt zeven uur en 58 minuten te lang.

Goed, verzin een spelletje, laat de bewoners bepalen wie het moet spelen, zodat Joanne weer met haar Pavlov-reactie aan komt zetten ("Ikke"*10³)

Dan mag ze het spelletje doen, winnen en dan mag ze haar prijs ophalen in de Kamer van de Waarheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we alleen een spel bedenken dat ze niet kán verliezen. O-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94650755
Wie als langst onder water blijft als clue over Sharon.

Diegene daarna belonen met een gouden medaille als clue over Philip

De overige bewoners mogen de hele nacht niet slapen als clue over Joanna

In die nacht gaan ze een bollywood film kijken als clue over Karim

Bij die film krijgen ze SMARTies als clue over monique
pi_94657020
Iedereen een dagje geblindoekt rondlopen (hint: slaapwandelen)
pi_94671503
Ja ik heb 3 ideeen ingestuurd:
1) het 'raak elkaar niet aan' spel
2) het 'zeg 1 woord omstebeurt' spel
3) laat Joanna geblinddoekt het huis rondlopen
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_94674225
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja ik heb 3 ideeen ingestuurd:
1) het 'raak elkaar niet aan' spel
Lijkt me wel wat voor Laura. Wel jammer dat er geen clou meer over haar weg te geven is als ze het verliest.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 27 maart 2011 @ 16:07:38 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94676072
Twee minuten, alleen attributen die al in/om het huis te vinden zijn. Dat wordt vast en zeker vuurwerk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 27 maart 2011 @ 16:50:00 #19
301699 Lauzer
me gusta el fuego me gustas tu
pi_94677310
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:25 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]

De uitvoering van de opdracht mag niet langer duren dan twee minuten. Alleen attributen die al in het huis zijn, kunnen gebruikt worden.
Binnen 2 minuten? Maik zijn veters laten strikken. Serious challenge!!!!!!!
This too shall pass
pi_94683201
Iedere bewoners twee nummers geven en die avonds af laten draaien. Laten ze die gewoon aan mon geven en kijken of zij ze gaat onthouden. Kunnen we de muziekkeuze af gaan kraken van de bewoners :') Horen we een avondje muziek en hoe ze kicken op hun eigen nummer. Saai? Ja, maar ik begin de saaiheid die ik nu zie helemaal zat te worden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94702307
Ik vind het wel jammer dat het maar 2 minuten is -O-
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 10:10:39 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94704364
Komt er een huwelijksaanzoek?

Maandag 28 maart is het zover, de kijker beslist. Voor één keer draagt De Stem zijn alleenheerschappij over en zijn de bewoners overgeleverd aan de gratie van de kijker.
Er zijn al ontzettend veel ideeën binnengekomen via Hyves, Facebook en Twitter. De leukste en best verzonnen opdrachten moeten door de bewoners direct worden uitgevoerd. Naast deze opdrachten is het op maandag ook tijd voor de keuzemissie.

Op Hyves hebben jullie ervoor gekozen dat Alex, binnen een minuut, Laura ten huwelijk moet vragen. Zal de ridder voor deze missie slagen? Kijk maandag om 19:30 uur naar Net5.

bron
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 28 maart 2011 @ 10:17:30 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94704550
Ik snap echt niet wat er spannend, hilarisch of anderszins spraakmakend aan die missie moet zijn.
pi_94706540
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Gert het volgende:
Komt er een huwelijksaanzoek?

Maandag 28 maart is het zover, de kijker beslist. Voor één keer draagt De Stem zijn alleenheerschappij over en zijn de bewoners overgeleverd aan de gratie van de kijker.
Er zijn al ontzettend veel ideeën binnengekomen via Hyves, Facebook en Twitter. De leukste en best verzonnen opdrachten moeten door de bewoners direct worden uitgevoerd. Naast deze opdrachten is het op maandag ook tijd voor de keuzemissie.

Op Hyves hebben jullie ervoor gekozen dat Alex, binnen een minuut, Laura ten huwelijk moet vragen. Zal de ridder voor deze missie slagen? Kijk maandag om 19:30 uur naar Net5.

bron
-O-
pi_94706591
Dit heb ik ingestuurd (is het niet voor maandagavond dan gewoon ideeen voor de komende week)

NIEUWS-QUIZ - De bewoners krijgen een of meerdere vragen met multiple choice over het nieuws dat zij niet kunnen weten. Voorbeeld: Wat is er gebeurd? a) Andre van Duin overleden b) Tsunami in Japan c) Feyenoord failliet. Hiermee is geld te ...verdienen voor wie het goed heeft. Voor antwoord A zit op de linker rode bank, B rechter rode bank, antwoord C ga staan (zo gaat het lekker snel. Een paar vragen stellen over dingen die gebeurd zijn is leuk omdat ze van niks weten en het grappig is dat zij niet weten wat er gebeurd is en dit moeten raden!

MONOPOLY - De bewoners gaan een avondje ouderwets oergezellig monopoly spelen aan de grote tafel. De winnaar mag een gratis poging doen een geheim te raden.

JOANNA-SLAAPWANDEL-OPDRACHT- Joanna moet geblindoekt binnen 2minuten een toiletrol (wc) appel (fruitmand) en een damsteen pakken. (Geblindoekt is meteen een knippoog naar haar geheim!)

ORANJE-FEEST-korte opdracht... bewoners moeten omstebeurt een voetballer van Oranje opnoemen die mee was op het afgelopen WK. Noemen ze er 12 of meer dan volgt een beloning: Ze mogen woensdag LIVE naar Nederland-Hongarije kijken op de plasma tv met chips en lekkernijen uitgedost in Oranje kleding.

SCHILDER-VOOR-WARCHILD - Ook de bewoners van Secret Story dragen hun steentje bij aan de grote War Child actie op dit moment. Elke bewoner krijgt een groot schildersdoek en verf. Elke bewoner maakt een mooi schilderij. Deze wordt geveild op de Secret Story website (via Ebay). De hoogste bieder krijgt het schilderij en wint een meet & greet met de bewoner.

RAAK-ME-NIET-AAN - De bewoners mogen elkaar (bijvoorbeeld een dag lang) niet aanraken. Wie elkaar aanraakt krijgt een boete: 500 euro uit je kluis. Voor elk uur dat je iemand niet aanraakt krijg je er 100 euro bij.

BEWONERS OPDRACHTEN - Laat elke bewoner een leuke opdracht verzinnen voor een andere bewoner en dit opschrijven op een papiertje (men mag er niet over praten / overleggen). Al gniffelend zie je de bewoners hun idee opschrijven. Wat de bewoners niet weten....de papiertjes gaan in een hoge hoed. Iedereen moet een opdracht trekken (misschien wel je eigen verzonnen opdracht).
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  maandag 28 maart 2011 @ 11:54:41 #26
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_94707646
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit heb ik ingestuurd (is het niet voor maandagavond dan gewoon ideeen voor de komende week)

NIEUWS-QUIZ - De bewoners krijgen een of meerdere vragen met multiple choice over het nieuws dat zij niet kunnen weten. Voorbeeld: Wat is er gebeurd? a) Andre van Duin overleden b) Tsunami in Japan c) Feyenoord failliet. Hiermee is geld te ...verdienen voor wie het goed heeft. Voor antwoord A zit op de linker rode bank, B rechter rode bank, antwoord C ga staan (zo gaat het lekker snel. Een paar vragen stellen over dingen die gebeurd zijn is leuk omdat ze van niks weten en het grappig is dat zij niet weten wat er gebeurd is en dit moeten raden!

MONOPOLY - De bewoners gaan een avondje ouderwets oergezellig monopoly spelen aan de grote tafel. De winnaar mag een gratis poging doen een geheim te raden.

JOANNA-SLAAPWANDEL-OPDRACHT- Joanna moet geblindoekt binnen 2minuten een toiletrol (wc) appel (fruitmand) en een damsteen pakken. (Geblindoekt is meteen een knippoog naar haar geheim!)

ORANJE-FEEST-korte opdracht... bewoners moeten omstebeurt een voetballer van Oranje opnoemen die mee was op het afgelopen WK. Noemen ze er 12 of meer dan volgt een beloning: Ze mogen woensdag LIVE naar Nederland-Hongarije kijken op de plasma tv met chips en lekkernijen uitgedost in Oranje kleding.

SCHILDER-VOOR-WARCHILD - Ook de bewoners van Secret Story dragen hun steentje bij aan de grote War Child actie op dit moment. Elke bewoner krijgt een groot schildersdoek en verf. Elke bewoner maakt een mooi schilderij. Deze wordt geveild op de Secret Story website (via Ebay). De hoogste bieder krijgt het schilderij en wint een meet & greet met de bewoner.

RAAK-ME-NIET-AAN - De bewoners mogen elkaar (bijvoorbeeld een dag lang) niet aanraken. Wie elkaar aanraakt krijgt een boete: 500 euro uit je kluis. Voor elk uur dat je iemand niet aanraakt krijg je er 100 euro bij.

BEWONERS OPDRACHTEN - Laat elke bewoner een leuke opdracht verzinnen voor een andere bewoner en dit opschrijven op een papiertje (men mag er niet over praten / overleggen). Al gniffelend zie je de bewoners hun idee opschrijven. Wat de bewoners niet weten....de papiertjes gaan in een hoge hoed. Iedereen moet een opdracht trekken (misschien wel je eigen verzonnen opdracht).
Dat van Warchild doen ze toch niet, omdat: Radio 538 werkt samen met RTL
+ dat doen ze niet vanwege Qmusic
Dit is gewoon raar :l
  maandag 28 maart 2011 @ 11:55:41 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94707690
De uitvoering van de opdracht mag niet langer duren dan twee minuten. Alleen attributen die al in het huis zijn, kunnen gebruikt worden
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 12:15:23 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94708312
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap echt niet wat er spannend, hilarisch of anderszins spraakmakend aan die missie moet zijn.
De eerste kwart seconde, dus voordat Laura beseft dat haar ridder aan een missie bezig is, is natuurlijk hilarisch!
pi_94708317
quote:

die is leuk ^O^
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 12:17:54 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94708385
quote:
17s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

die is leuk ^O^
Simpel maar leuk c.q. goed voor twee aardige TV-minuten.
pi_94708517
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Simpel maar leuk c.q. goed voor twee aardige TV-minuten.
ja en dan tijdens de wedstrijd ook veel bier en wijn en pasoa voor Laura :P
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 13:12:12 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94710262
quote:
17s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja en dan tijdens de wedstrijd ook veel bier en wijn en pasoa voor Laura :P
Die nog nooit dronken is geweest in d'r leven. ;)
pi_94712022
quote:

NIEUWS-QUIZ

MONOPOLY

JOANNA-SLAAPWANDEL-OPDRACHT

ORANJE-FEEST

SCHILDER-VOOR-WARCHILD

RAAK-ME-NIET-AAN

BEWONERS OPDRACHTEN
Goed verzonnen zeg! Ik hoop dat er één of meerdere van je opdrachten op televisie komen. Ze zijn in ieder geval al van hoger niveau als sommige van de opdrachten van de programma-makers zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')