Ik dacht dat ze haar niet zouden vertellen dat haar vriendje haar gedumpt heeft?quote:
laat dat denken maar aan de paarden over....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze haar niet zouden vertellen dat haar vriendje haar gedumpt heeft?
Dat duurt zeven uur en 58 minuten te lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we alleen een spel bedenken dat ze niet kán verliezen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Lijkt me wel wat voor Laura. Wel jammer dat er geen clou meer over haar weg te geven is als ze het verliest.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja ik heb 3 ideeen ingestuurd:
1) het 'raak elkaar niet aan' spel
Binnen 2 minuten? Maik zijn veters laten strikken. Serious challenge!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:25 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
De uitvoering van de opdracht mag niet langer duren dan twee minuten. Alleen attributen die al in het huis zijn, kunnen gebruikt worden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef Gert het volgende:
Komt er een huwelijksaanzoek?
Maandag 28 maart is het zover, de kijker beslist. Voor één keer draagt De Stem zijn alleenheerschappij over en zijn de bewoners overgeleverd aan de gratie van de kijker.
Er zijn al ontzettend veel ideeën binnengekomen via Hyves, Facebook en Twitter. De leukste en best verzonnen opdrachten moeten door de bewoners direct worden uitgevoerd. Naast deze opdrachten is het op maandag ook tijd voor de keuzemissie.
Op Hyves hebben jullie ervoor gekozen dat Alex, binnen een minuut, Laura ten huwelijk moet vragen. Zal de ridder voor deze missie slagen? Kijk maandag om 19:30 uur naar Net5.
bron
Dat van Warchild doen ze toch niet, omdat: Radio 538 werkt samen met RTLquote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit heb ik ingestuurd (is het niet voor maandagavond dan gewoon ideeen voor de komende week)
NIEUWS-QUIZ - De bewoners krijgen een of meerdere vragen met multiple choice over het nieuws dat zij niet kunnen weten. Voorbeeld: Wat is er gebeurd? a) Andre van Duin overleden b) Tsunami in Japan c) Feyenoord failliet. Hiermee is geld te ...verdienen voor wie het goed heeft. Voor antwoord A zit op de linker rode bank, B rechter rode bank, antwoord C ga staan (zo gaat het lekker snel. Een paar vragen stellen over dingen die gebeurd zijn is leuk omdat ze van niks weten en het grappig is dat zij niet weten wat er gebeurd is en dit moeten raden!
MONOPOLY - De bewoners gaan een avondje ouderwets oergezellig monopoly spelen aan de grote tafel. De winnaar mag een gratis poging doen een geheim te raden.
JOANNA-SLAAPWANDEL-OPDRACHT- Joanna moet geblindoekt binnen 2minuten een toiletrol (wc) appel (fruitmand) en een damsteen pakken. (Geblindoekt is meteen een knippoog naar haar geheim!)
ORANJE-FEEST-korte opdracht... bewoners moeten omstebeurt een voetballer van Oranje opnoemen die mee was op het afgelopen WK. Noemen ze er 12 of meer dan volgt een beloning: Ze mogen woensdag LIVE naar Nederland-Hongarije kijken op de plasma tv met chips en lekkernijen uitgedost in Oranje kleding.
SCHILDER-VOOR-WARCHILD - Ook de bewoners van Secret Story dragen hun steentje bij aan de grote War Child actie op dit moment. Elke bewoner krijgt een groot schildersdoek en verf. Elke bewoner maakt een mooi schilderij. Deze wordt geveild op de Secret Story website (via Ebay). De hoogste bieder krijgt het schilderij en wint een meet & greet met de bewoner.
RAAK-ME-NIET-AAN - De bewoners mogen elkaar (bijvoorbeeld een dag lang) niet aanraken. Wie elkaar aanraakt krijgt een boete: 500 euro uit je kluis. Voor elk uur dat je iemand niet aanraakt krijg je er 100 euro bij.
BEWONERS OPDRACHTEN - Laat elke bewoner een leuke opdracht verzinnen voor een andere bewoner en dit opschrijven op een papiertje (men mag er niet over praten / overleggen). Al gniffelend zie je de bewoners hun idee opschrijven. Wat de bewoners niet weten....de papiertjes gaan in een hoge hoed. Iedereen moet een opdracht trekken (misschien wel je eigen verzonnen opdracht).
De eerste kwart seconde, dus voordat Laura beseft dat haar ridder aan een missie bezig is, is natuurlijk hilarisch!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap echt niet wat er spannend, hilarisch of anderszins spraakmakend aan die missie moet zijn.
die is leukquote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit heb ik ingestuurd (is het niet voor maandagavond dan gewoon ideeen voor de komende week)
ORANJE-FEEST-korte opdracht... bewoners moeten omstebeurt een voetballer van Oranje opnoemen die mee was op het afgelopen WK. Noemen ze er 12 of meer dan volgt een beloning: Ze mogen woensdag LIVE naar Nederland-Hongarije kijken op de plasma tv met chips en lekkernijen uitgedost in Oranje kleding.
Simpel maar leuk c.q. goed voor twee aardige TV-minuten.quote:
ja en dan tijdens de wedstrijd ook veel bier en wijn en pasoa voor Lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Simpel maar leuk c.q. goed voor twee aardige TV-minuten.
Die nog nooit dronken is geweest in d'r leven.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dan tijdens de wedstrijd ook veel bier en wijn en pasoa voor Laura
Goed verzonnen zeg! Ik hoop dat er één of meerdere van je opdrachten op televisie komen. Ze zijn in ieder geval al van hoger niveau als sommige van de opdrachten van de programma-makers zelf.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef meneertje1972 het volgende:
NIEUWS-QUIZ
MONOPOLY
JOANNA-SLAAPWANDEL-OPDRACHT
ORANJE-FEEST
SCHILDER-VOOR-WARCHILD
RAAK-ME-NIET-AAN
BEWONERS OPDRACHTEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |