Waarom zou dat moetenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:44 schreef Stuurver het volgende:
Als ik met mijn huidige studie ga stoppen maar gelijk begin met een andere studie, moet ik dan alsnog mijn stufi en OV stopzetten?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vergeet altijd wel te bellen.
Maargoed, bijna 1 schooljaar geleden niveau 3 met succes afgerond. En begonnen aan mijn niveau 4 opleiding. Volgend jaar hoef ik alleen maar op stage tot februari.
Mijn vraag is: Krijg ik in de zomervakantie nog studiefinanciering, zo ja.. tot wanneer dan precies?
Waarom zou je stufi stoppen in de zomer?quote:
Je moet in ieder geval je OV-reisrecht stopzetten.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:04 schreef consio het volgende:
Ik ontvang in juli mijn hbo diploma
Nu las ik op de site:
''Diploma behaald
Schuld
Als je stopt met je studie geeft je school of universiteit aan DUO door of je je diploma hebt behaald. Dit kan belangrijk zijn voor de hoogte van je schuld.
''
Ik hoef dus verder niets te doen? Of moet ik nog mijn stufi zelf stopzetten?
Zal er morgen eens achteraan gaan dacht vraag het eerst hier even (luiheidquote:Op maandag 23 mei 2011 00:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval je OV-reisrecht stopzetten.
Stufi ookquote:Op maandag 23 mei 2011 00:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval je OV-reisrecht stopzetten.
Is het niet zo dat.. als je maar een half jaar naar school gaat, geen stufi krijgt?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zou je stufi stoppen in de zomer?
Zodra je ingeschreven staat kun je stufi aanvragen krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat.. als je maar een half jaar naar school gaat, geen stufi krijgt?
Oke. Nee dat is helder. Zo'n achterlijke leraar vertelde iets over stufi terugbetalen blabla. maar ik begreep 'm niet echt.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zodra je ingeschreven staat kun je stufi aanvragen.
Heb hem vandaag binnen gekregen, heeft 2 weken geduurdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Fenomeno het volgende:
Moet ook een nieuwe aanvragen, zit een scheur in de mijne en de scanner van de bus leest hem niet meer. Hoe lang duurde dat bij jullie?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heb hem vandaag binnen gekregen, heeft 2 weken geduurd
Is er een mogelijkheid om de reiskosten van de afgelopen 2 weken te declareren?
Wat Ladylicious zegt, neequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heb hem vandaag binnen gekregen, heeft 2 weken geduurd
Is er een mogelijkheid om de reiskosten van de afgelopen 2 weken te declareren?
Je moet sowieso doorgeven dat je je master gaat doen vanaf 1 september. Je kunt dan meteen aangeven dat je in de tussenliggende periode je overbrugging wilt.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:25 schreef verregentmeisje het volgende:
Het is me nog niet helemaal duidelijk, misschien kan iemand mij hier helpen?
Ik haal 30 juni mijn bachelor diploma.
Vanaf september begint mijn master studie aan een andere universiteit.
t/m september heb ik nog recht op studiefinanciering.
Krijg ik automatisch in juli & augustus ook stufi, krijg ik het niet, of moet ik een overbruggingsperiode aanvragen?
De stufi loopt toch gewoon door tot het einde van het schooljaar (t/m augustus)?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:31 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je moet sowieso doorgeven dat je je master gaat doen vanaf 1 september. Je kunt dan meteen aangeven dat je in de tussenliggende periode je overbrugging wilt.
@ Gitaarmat:Als je geen recht hebt op de aanvullende beurs komt ie gewoon op 0 te staan, je hoeft het niet apart te cancellen.
Het loopt sowieso door als je het niet stop zet..quote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De stufi loopt toch gewoon door tot het einde van het schooljaar (t/m augustus)?
Waarom zou ze dan een overbrugging moeten aanvragen?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:38 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Het loopt sowieso door als je het niet stop zet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |