Fijne kleuren, leuke houding en een mooi model.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:28 schreef xjoyce het volgende:
@Lex spontane foto leuk!!
@ The rock, ben niet weg van alle houdingen vooral de houding van het laatste model vind ik neit echt flatteus. Foto 2 vind ik het mooiste daar heeeft het model een mooie blik!!
[ afbeelding ]
Gaaf zeg. Toffe achtergrond ook. Pas er erg goed bij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef photolex het volgende:
@Rock: Dank je, en jouw eerste foto is schitterend! Ik ga meteen op zoek naar een zwangere
@Joyce: hmm tja, die blik idd... ;-)
[ afbeelding ]
Fijne witbalans bij deze foto. En natuurlijk een geschikte baardquote:Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Fijne kleuren, leuke houding en een mooi model.
[..]
Gaaf zeg. Toffe achtergrond ook. Pas er erg goed bij.
[ afbeelding ]
Wow, die baard, die bril, die hoed, dat houthakkershemd, allesquote:Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Fijne kleuren, leuke houding en een mooi model.
[..]
Gaaf zeg. Toffe achtergrond ook. Pas er erg goed bij.
[ afbeelding ]
Je kunt m toch tweeten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef The-Rock het volgende:
@ Joyce
Zal proberen om een zwangere dame voortaan gewoon naakt te laten staan ok.. ;-) haha
Maarree I like the pic..ben nog steeds benieuwd naar de toning die er bij dat soort pics wodt gebruikt...Een vintage methode..??
@ Lex
Weet niet wat ik over jouw pic moet zeggen...Een joker om snel in mij op...maar voor de rest...
@ Wiebeldak
Hehe..leuk leuk..Pierre Kartner is back..;-) De DOF vind ik ook heel erg geslaagd..!!!
@ 33
Enige wat me een beetje 'stoort' is dat de haren aan de linkerkant niet fijn zijn geborsteld...voor de rest..I like it.
Nu ik weer...beeetje reclame maken maar ja..moet ook wel effe..
Dames en heren...mag ik jullie voorstellen aan miss Ingeilla Moscat.
1 van de deelneemsters van de zomercarnavalqueen verkiezing te Rotterdam dit jaar.
Dit is haar officiele kleurrijke carnavalskostuum and as u all can see....she's going Royal Dutch..!!!
Indien jullie haar als de nieuwe queen zien dan zou ik jullie verzoeken om naar - stemspam - te gaan en op haar te stemmen..!!!
Meer foto's komen eraan..!!
[ afbeelding ]
PS...heeft iemand het mail-adres van ene Geert W. uit Venlo..??
Bokeh +1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef photolex het volgende:
@Xjoyce: moooooooi die spetters!
@Dya: fraai haar zo.
@Row-1: stoeah! Mooie bewerking ook.
@Wiebeldak: guitig koppie!
[ afbeelding ]
Gaaf Joyce! Ik zag je trouwens in de Zoom staan!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:47 schreef xjoyce het volgende:
Reageer straks, moet weg maar wil even snel deze foto posten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:51 schreef Daantke het volgende:
Erg gave foto's. Wel vind ik ze net een tikkeltje aan de donkere kant, zowel bij de witte achtergrond als bij de low key foto's. De laatste is ook wat krap uitgesneden. Verder heel goed!
Dus ja...dat ze donker zijn was ook de bedoeling...en wat betreft de laatste krap uitgesneden...dat was de originele versie..hehehequote:Bedoeling was duister/creepy maar tegelijkertijd toch sexy...
Ik vind die 2e uit de zwart wit serie erg tof. Lekker donker ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:18 schreef The-Rock het volgende:
@ joyce
Lekkere uitstraling heeft de jongedame..Weet alleen niet of die haarpluk boven haar rechteroog wel/niet kan...maar ach..geeft ook wel een 'winderige feeling'..;-)
@ Lex
Groggy look..gelaatsuitdrukking past in mijn opzicht goed bij de toning en verdere achtergrond van je plaat.
@ Doodkapje
Ik hou van de vintagelooks..alleen heb ik het gevoel dat de onderste 2 er een beetje saaitjes bij staan..spreekt niet echt kracht van uit....Was dat je bedoeling..?
Anyway..ik had nog meer foto's van de zomercarnavalqueen beloofd..
Hier heb je ze..
BTW @ Lex...om naar buiten te gaan heb je betrouwbaar Nederlands weer voor nodig...iets waar Nl de afgelopen periode in tekort is geschoten remember..;-) hehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu weer een paar nieuwe foto's van mijn hand.
Dit keer een 3 tal black-white conversies van een koppel fotoshoot.
Bedoeling was duister/creepy maar tegelijkertijd toch sexy...
Enjoy..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep... Daar heb je absoluut gelijk in! Het was ook niet de bedoeling, maar het waaide die dag heel hardquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef ivorijn het volgende:
@Hilzillah
Leuke foto's, alleen op de eerste jammer dat er zoveel haar voor de ogen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |