abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98610309
@Xjoyce: moooooooi die spetters!
@Dya: fraai haar zo.
@Row-1: stoeah! Mooie bewerking ook.
@Wiebeldak: guitig koppie!

pi_98612946
Op zich een hele mooie foto, alleen stoort de 'hangerige' houding van het model me een beetje. Als de pose wat strakker (bij gebrek aan een beter woord) was geweest, zou ik hem echt mooi vinden. Licht, scherpte en kleuren enzo zijn namelijk helemaal top :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:50:47 #203
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_98617962
Het zijn glitters Lex maar dankje;d

Mooie bewerking!
Joyce
19jaar.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 00:05:08 #204
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_98632079
@photolex: Ik begrijp niet helemaal waar het door komt maar door de bewerking doet het geheel me een beetje 'vaag' aan. Het is niet onscherp maar toch klopt er iets niet. Wat heb je er precies mee gedaan, als ik vragen mag? De aankleding vind ik daarentegen wel helemaal leuk.

Vandaag weer een heel veelzijdige shoot gedaan met een vriendin van me waarvan ik echt vind dat ze zich moet inschrijven bij een bureau! Ze is een natuurtalent. Hier alvast 2 foto's die af zijn.

Wasted youth by metzfotografie.nl, on Flickr

Demon soul by metzfotografie.nl, on Flickr
pi_98639987
Mooi die 2e Alerion!
  maandag 27 juni 2011 @ 21:50:11 #206
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_98738432
De 2e is inderdaad heeel mooi!
Joyce
19jaar.
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:00:19 #207
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_98808702
Gisteren snel een halfuurtje wat foto's kunnen maken voor het noodweer uitbrak ;p

Joyce
19jaar.
pi_98906919
Oeh, Alerion, mooi!!!! ^O^
Joyce, ik kijk uit naar het koren als het rijp is :)

Ikke schilderijtje gemaakt :+

(ow shit, vandaag is zeker comic sans dag?)
pi_98913218
@ photolex : Cool...ik dig dr hangende houding wel

@ Alerion : Double Cool...heerlijk om zulk 'extreem' werk te zien..Visagie en ogen komen sterk naar voren.

@ Xjoyce : hehe..ben afgelopen periode ook bezig geweest in een grasveldje...I like those kind of stuff...

Ben ook weer eventjes bezig geweest afgelopen tijd.

vrijdag 1 juli 2011 @ 18:28:51 #210
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_98919003
@Lex spontane foto leuk!!

@ The rock, ben niet weg van alle houdingen vooral de houding van het laatste model vind ik neit echt flatteus. Foto 2 vind ik het mooiste daar heeeft het model een mooie blik!!

Joyce
19jaar.
pi_98919593
Wat kijkt ze ontzettend moeilijk..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:17:58 #212
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_98920902
haha ik wist t dat mensen dat zouden zeggen, ik vind het zelf wel bij de houding en foto passen.

[ Bericht 43% gewijzigd door xjoyce op 01-07-2011 19:38:18 ]
Joyce
19jaar.
pi_98951303
@Rock: Dank je, en jouw eerste foto is schitterend! Ik ga meteen op zoek naar een zwangere :)
@Joyce: hmm tja, die blik idd... ;-)

FOK!fotograaf zondag 3 juli 2011 @ 12:50:46 #214
287763 SP22
pi_98977727
@xjoyce Ik vind de foto op zich erg mooi, maar de blik op haar gezicht toch iets minder. Hoewel ik jouw insteek ook wel weer snap.
@ Photolex Leuk die ondeugende blik in haar ogen. Zo van kijk eens wat ik heb gedaan! :D

Ik heb volgende week mn 1e portretsessie met een vriendin van me. Ik heb geen studio oid dus we gaan lekker naar buiten. Ik heb natuurlijk een maar een beperkte gear. (550D, 18-55, 55-250 en 50mm f/1.8, statief en een reflectiescherm)

Wat voor een tips hebben jullie voor deze beginner? :D (ook qua poses, omgang met model etc.)
pi_98982450
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:28 schreef xjoyce het volgende:
@Lex spontane foto leuk!!

@ The rock, ben niet weg van alle houdingen vooral de houding van het laatste model vind ik neit echt flatteus. Foto 2 vind ik het mooiste daar heeeft het model een mooie blik!!

[ afbeelding ]
Fijne kleuren, leuke houding en een mooi model.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef photolex het volgende:
@Rock: Dank je, en jouw eerste foto is schitterend! Ik ga meteen op zoek naar een zwangere :)
@Joyce: hmm tja, die blik idd... ;-)

[ afbeelding ]
Gaaf zeg. Toffe achtergrond ook. Pas er erg goed bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 15:29:58 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 13:27:20 #216
236125 33
the exploding psychology
pi_99018872
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Fijne witbalans bij deze foto. En natuurlijk een geschikte baard :D.

pi_99054546
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Wow, die baard, die bril, die hoed, dat houthakkershemd, alles _O_ Wat gaaf.

Joyce, heb je er wel eeens over gedacht om je achtergronden wat donkerder te maken (knikker gewoon je sluitertijd omlaag)?
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_99089018
hmm, Ziet er allemaal tof uit.. :)
Zoiets wil ik ook wel eens proberen, is eens wat anders als gebouwen of auto's :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_99107574
@ Joyce

Zal proberen om een zwangere dame voortaan gewoon naakt te laten staan ok.. ;-) haha
Maarree I like the pic..ben nog steeds benieuwd naar de toning die er bij dat soort pics wodt gebruikt...Een vintage methode..??

@ Lex

Weet niet wat ik over jouw pic moet zeggen...Een joker om snel in mij op...maar voor de rest...

@ Wiebeldak

Hehe..leuk leuk..Pierre Kartner is back..;-) De DOF vind ik ook heel erg geslaagd..!!!

@ 33

Enige wat me een beetje 'stoort' is dat de haren aan de linkerkant niet fijn zijn geborsteld...voor de rest..I like it.

Nu ik weer...beeetje reclame maken maar ja..moet ook wel effe..

Dames en heren...mag ik jullie voorstellen aan miss Ingeilla Moscat.
1 van de deelneemsters van de zomercarnavalqueen verkiezing te Rotterdam dit jaar.
Dit is haar officiele kleurrijke carnavalskostuum and as u all can see....she's going Royal Dutch..!!!
Indien jullie haar als de nieuwe queen zien dan zou ik jullie verzoeken om naar - stemspam - te gaan en op haar te stemmen..!!!

Meer foto's komen eraan..!!

PS...heeft iemand het mail-adres van ene Geert W. uit Venlo..??

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 06-07-2011 14:51:09 ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:39:04 #220
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_99111090
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef The-Rock het volgende:
@ Joyce

Zal proberen om een zwangere dame voortaan gewoon naakt te laten staan ok.. ;-) haha
Maarree I like the pic..ben nog steeds benieuwd naar de toning die er bij dat soort pics wodt gebruikt...Een vintage methode..??

@ Lex

Weet niet wat ik over jouw pic moet zeggen...Een joker om snel in mij op...maar voor de rest...

@ Wiebeldak

Hehe..leuk leuk..Pierre Kartner is back..;-) De DOF vind ik ook heel erg geslaagd..!!!

@ 33

Enige wat me een beetje 'stoort' is dat de haren aan de linkerkant niet fijn zijn geborsteld...voor de rest..I like it.

Nu ik weer...beeetje reclame maken maar ja..moet ook wel effe..

Dames en heren...mag ik jullie voorstellen aan miss Ingeilla Moscat.
1 van de deelneemsters van de zomercarnavalqueen verkiezing te Rotterdam dit jaar.
Dit is haar officiele kleurrijke carnavalskostuum and as u all can see....she's going Royal Dutch..!!!
Indien jullie haar als de nieuwe queen zien dan zou ik jullie verzoeken om naar - stemspam - te gaan en op haar te stemmen..!!!

Meer foto's komen eraan..!!

[ afbeelding ]

PS...heeft iemand het mail-adres van ene Geert W. uit Venlo..??
Je kunt m toch tweeten?

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 06-07-2011 14:51:45 ]
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:47:56 #221
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_99454451
Reageer straks, moet weg maar wil even snel deze foto posten :D

Joyce
19jaar.
pi_99493981
@wiebeldak: goed gevangen! _O-
@Rock: Zowheeej! Over da top! :D Hmm, tja, was lekker met haar naar buiten gegaan!
@Joyce: de foto lijkt wat vervormd? Alsof de bovenkant van de foto naar links is getrokken. Is dit een crop uit een hoekje?

pi_99555453
Belangrijkste is dat er op haar gestemd wordt.. ;-)
pi_99563112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef photolex het volgende:
@Xjoyce: moooooooi die spetters!
@Dya: fraai haar zo.
@Row-1: stoeah! Mooie bewerking ook.
@Wiebeldak: guitig koppie!

[ afbeelding ]
Bokeh +1
  zondag 17 juli 2011 @ 21:51:32 #225
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_99593473
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:47 schreef xjoyce het volgende:
Reageer straks, moet weg maar wil even snel deze foto posten :D

[ afbeelding ]
Gaaf Joyce! Ik zag je trouwens in de Zoom staan!

Druk bezig geweest gister. 3 Artiesten geportretteerd:

Eefje de Visser

Eins, Zwei Orchestra
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_99662331
@ joyce

Lekkere uitstraling heeft de jongedame..Weet alleen niet of die haarpluk boven haar rechteroog wel/niet kan...maar ach..geeft ook wel een 'winderige feeling'..;-)

@ Lex

Groggy look..gelaatsuitdrukking past in mijn opzicht goed bij de toning en verdere achtergrond van je plaat.

@ Doodkapje

Ik hou van de vintagelooks..alleen heb ik het gevoel dat de onderste 2 er een beetje saaitjes bij staan..spreekt niet echt kracht van uit....Was dat je bedoeling..?

Anyway..ik had nog meer foto's van de zomercarnavalqueen beloofd..
Hier heb je ze..

BTW @ Lex...om naar buiten te gaan heb je betrouwbaar Nederlands weer voor nodig...iets waar Nl de afgelopen periode in tekort is geschoten remember..;-) hehe

Nu weer een paar nieuwe foto's van mijn hand.

Dit keer een 3 tal black-white conversies van een koppel fotoshoot.
Bedoeling was duister/creepy maar tegelijkertijd toch sexy...
Enjoy..

[ Bericht 9% gewijzigd door Mirjam op 19-07-2011 15:33:08 (niet meer spammen aub) ]
pi_99772673
Erg gave foto's. Wel vind ik ze net een tikkeltje aan de donkere kant, zowel bij de witte achtergrond als bij de low key foto's. De laatste is ook wat krap uitgesneden. Verder heel goed!
Doodkapje: fijne toning! Verder niet bijzonder, wel gewoon toffe foto's.
photolex; De foto zelf zit gewoon goed in elkaar. De schaduw van zijn neus is wel een beetje storend.
xjoyce: ben er niet weg van, maar ik weet niet precies waarom. Ik denk de kleuren.

fotoshoot met een visagiste van fok:

bruiloft, in portrettopic omdat het me om de gezichtsuitdrukking gaat:
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:41:09 #228
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_99778601
Ik vind de 2e foto van 'The Rock' erg mooi! Donkere meneer, blanke handen O+
En ik ben nog steeds helemaal 'Felieft' op de foto's van Photolex O+ :*

En dan ga ik zelf ook nog even spammen :D

Vriendinnetje Sammy wilde graag foto's

Bevriende DJ Malcolm Borg wilde promotie foto's

Een per ongelukje... Mooie foto van dochter vriendin
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2011 @ 08:44:03 #229
245494 Peter_Aragorn
pi_99784061
Hele mooie foto van die baby van je vriendin zeg! Zo'n prachtig lachje, heerlijk :)

Hier een paar van mijn foto's. Doe dit pas een maand of twee, so be nice ;)

Happy? I guess not... by Peter vd Ham, on Flickr

The right moment by Peter vd Ham, on Flickr
pi_99797228
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:51 schreef Daantke het volgende:
Erg gave foto's. Wel vind ik ze net een tikkeltje aan de donkere kant, zowel bij de witte achtergrond als bij de low key foto's. De laatste is ook wat krap uitgesneden. Verder heel goed!
quote:
Dus ja...dat ze donker zijn was ook de bedoeling...en wat betreft de laatste krap uitgesneden...dat was de originele versie..hehehe
De 1 zal moeilijk doen over die hand die je links net niet ziet maar ik ben juist iemand die zich daar niet al te druk om maakt...
pi_99872501
@Doodkapje: Nice. De laatste vooral. Mooi stilleven :)
@Rock: Thanks! Ik vind van jou de laatste twee Z/W errug goed geslaagd. Kunnen zo op posterformaat aan de muur ^O^
@Hilzillah: Jeutje, je maakt me flegen :@
@Peter: goed dat je voor kinderen op de knieën gaat. Zo toon je beter hun wereld.

Woensdag. Accu van de bolide was om halfzeven 's avonds als verrassing leeg. De garagist die zo vriendelijk was om zijn avondeten te laten staan voor mij, vond dat ik toch minstens een halfuur moest rondrijden om hem weer te vullen. Tja, es kijken of er iemand op die afstand woont en een happie voor mij overheeft. Spontaan shootje tussen twee regenbuien door leek mij een goed bedankje. Daar stond ik dan, in een kletsnat veld, nog in kostuum en in geleende regenlaarzen. Gelukkig zijn er van mij geen foto's gemaakt... ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door photolex op 24-07-2011 15:34:26 ]
pi_99940141
Ik ben helemaal nieuw in portretfotografie en ik hoop hiervandaan wat tips te krijgen om het eea te verbeteren.

Hier in elk geval een zelfportret:
  maandag 25 juli 2011 @ 22:42:18 #233
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_99940335
Erg fijne belichting, maar hij mag wel wat lichter.
pi_99958501
@Pollewoppie:
Stoere foto, maar idd wel aan de donkere kant

@Photolex:
Heerlijke foto, mooi met die dreigende lucht er achter!

@Hilzillah
Leuke foto's, alleen op de eerste jammer dat er zoveel haar voor de ogen zit.
pi_100130726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:18 schreef The-Rock het volgende:
@ joyce

Lekkere uitstraling heeft de jongedame..Weet alleen niet of die haarpluk boven haar rechteroog wel/niet kan...maar ach..geeft ook wel een 'winderige feeling'..;-)

@ Lex

Groggy look..gelaatsuitdrukking past in mijn opzicht goed bij de toning en verdere achtergrond van je plaat.

@ Doodkapje

Ik hou van de vintagelooks..alleen heb ik het gevoel dat de onderste 2 er een beetje saaitjes bij staan..spreekt niet echt kracht van uit....Was dat je bedoeling..?

Anyway..ik had nog meer foto's van de zomercarnavalqueen beloofd..
Hier heb je ze..

BTW @ Lex...om naar buiten te gaan heb je betrouwbaar Nederlands weer voor nodig...iets waar Nl de afgelopen periode in tekort is geschoten remember..;-) hehe

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu weer een paar nieuwe foto's van mijn hand.

Dit keer een 3 tal black-white conversies van een koppel fotoshoot.
Enjoy..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind die 2e uit de zwart wit serie erg tof. Lekker donker ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2011 18:24:04 ]
  zondag 31 juli 2011 @ 00:36:27 #236
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_100144726
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef ivorijn het volgende:

@Hilzillah
Leuke foto's, alleen op de eerste jammer dat er zoveel haar voor de ogen zit.
Jep... Daar heb je absoluut gelijk in! Het was ook niet de bedoeling, maar het waaide die dag heel hard :(
pi_100201120
Aaah senor Wiebeldak...
U was afgelopen zaterdag ook wezen shooten te Rotterdam..hehe
Het weer was niet zo geslaagd en het was frisjes maarrrr bewolking is wel goed voor de witbalans..haha..
Heb ontzettend veel geschoten..mijn serie komt er nog wel aan maarrrr in de tussentijdd..

Dit keer de foto's van een goede vriendin van me die op bezoek kwam.
Enjoy en brand maar los.. ;-)

pi_100390896
@Pollewop: lekker, maar mag idd wat lichter
@Ivorijn: Thanks!
@Wiebel: Kleurrijk! Maar of het onder portretten valt..?
@Rock: Vrolijke dame, leuke settings, maar van je bewerking ben ik niet zo kapot. Met name bij foto 3 valt dat op. Foto vier vind ik daarentegen erg geslaagd.

pi_100412526
@ Lex

Ik ben ook een kleurrijk persoon..
Nooit dezelfde aanpassing op een pic achterlaten.
Altijd iets anders afhankelijk van de foto om het een andere 'feel' uit te laten stralen.. ;-)
De verschillende tinten zijn dus ook met opzet gedaan.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:00:24 #240
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100438891
Wauw wat zitten hier een prachtige foto's tussen..
Ben nog op zoek naar een goed boek over portretfotografie, en dan vooral bij kinderen... Iemand tips??? Cadeautje voor mijn vader.. dit zijn een paar van zijn foto's van mijn dochter.

We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:39:27 #241
352746 jdlxx
www.JDL-fotografie.tk
pi_100462091
Wat een mooi kindje heb je!
Super leuke foto's

pi_100511322
Prima foto's, weinig op aan te merken. Ik zou ze zelf wel wat ruimer gekaderd hebben.

Vandaag even twee zelfportretjes gedaan, met 6 km hardlopen tussendoor... :P

pi_100560790
@jdlxx | Vind ze mooi, ik ben wel te spreken over de bewerking! Let alleen op: op foto numero 3 vallen hun kinnen een beetje weg, het lijkt alsof hun hoofd overloopt in hun nek.
@Daantke | De foto's zijn vrij simpel, maar het idee is leuk!

--- by Floor van den Berg, on Flickr
pi_100898120
En dit keer miss Demi die mijn studio onlangs met haar bezoek vereerde.
Een kleine pittige die, dankzij haar vuurrode haarkleur, wel van aanpakken wist.
Enjoy en geeft uwer mening maar. :-)
Oh ja ennee ik ben en blijf kleurrijk persoon....just in case.. ;-)

http://www.LongJoy.nl
http://www.Facebook.com/LongJoy

pi_100902945
@ the rock:

Ik vind het erg fijn belichte foto's, ook haar blik en poses zijn erg mooi! Nadeel vind ik dat aan de "randen" van de belichting het minder zacht word en er daardoor bijvoorbeeld op de eerste foto erg vlekkige benen te zien zijn. Bij foto twee zie je dit onder haar mond en op foto 3 op haar linkerarm (voor de kijker rechts)

Dit zou je weg kunnen shoppen maar het mooiste is natuurlijk dat dit egaler uitgelicht word
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:03:16 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_100903772
Bij die eerste foto dacht ik inderdaad ook, die benen :o
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:52:26 #247
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_100947527
@Photolex, mooi haar houding vind ik alleen net wat minder. Beetje onhandig ofzo.
@jdl wat een mooi model wauwww :P whaha!;p

Joyce
19jaar.
pi_100974602
@TheRock | Vind vooral de derde mooi, gave kleuren en leuke pose.
@xjoyce | De ogen springen er lekker uit! Mooie, rustige foto. Alleen op de een of andere manier vind ik het niet zo fijn kijken dat de foto op z'n zij ligt.

Mijn foto nog een keertje, want hij werd overgeslagen ;)

--- by Floor van den Berg, on Flickr
pi_101002760
@ Ditlsfloor

Excuses dat ik niet aan jouw pic de nodige aandacht heb besteed...
Maarreee komt de Gothic in je naar boven..??
Veel mensen zullen wellicht 'klagen' over het feit dat je haartjes voor dr linkeroog ziet...maar ik kan er wel mee leven..
Wellicht ook een beetje donkere lippen met 'uitgelopen' lippenstift over dr linkermondhoek om het ook nog iets dramatischer/darker over te laten komen..??

@ reacties over mijn foto 1 en de donkere benen etc etc.

Dat is met opzet gedaan. Heel veel, op andere sites, brengen ook dat naar boven maar ik ben simpel...ik heb het gewoon zo gelaten.
1. Model zag er ook wel het fijne van in.
2. We zijn allemaal onbewust 'gemanipuleerd' om altijd de huid egaal te shoppen etc etc en al het andere als 'niet goed' af te doen. Ik ben iemand die er gewoon keihard tegenin gaat door te stellen dat afhankelijk van de foto zulk soort aanpassingen ook gewoonweg moeten kunnen.

Niet altijd the same fashion-insteek aanpassingen er doorheen jagen...is saai..ook gewoon een andere benadering en gedachteninsteek eraan vast durven te hangen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:10:16 #250
147091 janeway
live long and prosper
pi_101019208
DitIsFloor
Ik ben niet zo van het uitgesmeerde make up fotografie. Maar dat maakt verder niet uit voor de foto, haar gezicht komt er mooi uit, juist door haar donkere haar, het lijkt dan wel een soort lijstje..

HIer een 2 tal foto's van mijn oudste ze is 12 jaar en wilde wat profiel foto's voor hyves. Aangezien ze van haar moeder niet van die walgelijke spiegelfoto's daarop mag zetten poseert ze graag voor een mooie foto.
En ja dochter is heel heel bleek. Daar krijg ik veel commentaar op maar ze heeft geen blos en geen bruine teintje.. (groot frustipuntje van haar)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')