quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:51 schreef Daantke het volgende:
Erg gave foto's. Wel vind ik ze net een tikkeltje aan de donkere kant, zowel bij de witte achtergrond als bij de low key foto's. De laatste is ook wat krap uitgesneden. Verder heel goed!
Dus ja...dat ze donker zijn was ook de bedoeling...en wat betreft de laatste krap uitgesneden...dat was de originele versie..hehehequote:Bedoeling was duister/creepy maar tegelijkertijd toch sexy...
Ik vind die 2e uit de zwart wit serie erg tof. Lekker donker ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:18 schreef The-Rock het volgende:
@ joyce
Lekkere uitstraling heeft de jongedame..Weet alleen niet of die haarpluk boven haar rechteroog wel/niet kan...maar ach..geeft ook wel een 'winderige feeling'..;-)
@ Lex
Groggy look..gelaatsuitdrukking past in mijn opzicht goed bij de toning en verdere achtergrond van je plaat.
@ Doodkapje
Ik hou van de vintagelooks..alleen heb ik het gevoel dat de onderste 2 er een beetje saaitjes bij staan..spreekt niet echt kracht van uit....Was dat je bedoeling..?
Anyway..ik had nog meer foto's van de zomercarnavalqueen beloofd..
Hier heb je ze..
BTW @ Lex...om naar buiten te gaan heb je betrouwbaar Nederlands weer voor nodig...iets waar Nl de afgelopen periode in tekort is geschoten remember..;-) hehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu weer een paar nieuwe foto's van mijn hand.
Dit keer een 3 tal black-white conversies van een koppel fotoshoot.
Bedoeling was duister/creepy maar tegelijkertijd toch sexy...
Enjoy..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep... Daar heb je absoluut gelijk in! Het was ook niet de bedoeling, maar het waaide die dag heel hardquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef ivorijn het volgende:
@Hilzillah
Leuke foto's, alleen op de eerste jammer dat er zoveel haar voor de ogen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |