abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101026877
Laat dochter maar heel snel stoppen met frusti zijn! Dochter is namelijk heul heul heul mooi O+
(Ik ben een vrouwmensch, geen pubertje dat achter je meisje aan zit ;) )

En dan de foto's.
1. WOW.... Juist dat bleke gezichtje met die grote sprekende ogen.
2. nog meer WOW.... Maar ik hou nou eenmaal van opvallende kleur in een vrijwel kleurloze foto.

Heb zelf niks te posten vandaag... alleen te vertellen :D
pi_101105230
schitterend die blauwe ogen als contrast. Echt mooie foto van een mooie meid.
Die zou zo mee kunnen doen met de Elite Model Look wedstrijd binnenkort gehouden hier.
Moet ze wel minimaal 14 jaar en 1,72 lang zijn.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_101107535
goedenavond ik ben nieuw hier..en mijn naam is jolanda
heb even alle foto's door gekeken..wat zitten er mooie foto's tussen zeg.
ik zelf ben nog niet zo lang bezig met fotografie..maar vind het wel erg leuk.
ken nog lang me camera niet en weet ook niet in alle gevallen van wat en hoe.
maar ik klik en heb plezier..

dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:21:22 #254
147091 janeway
live long and prosper
pi_101108850
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef Hilzillah het volgende:
Laat dochter maar heel snel stoppen met frusti zijn! Dochter is namelijk heul heul heul mooi O+
(Ik ben een vrouwmensch, geen pubertje dat achter je meisje aan zit ;) )

En dan de foto's.
1. WOW.... Juist dat bleke gezichtje met die grote sprekende ogen.
2. nog meer WOW.... Maar ik hou nou eenmaal van opvallende kleur in een vrijwel kleurloze foto.

Heb zelf niks te posten vandaag... alleen te vertellen :D
Hee tnx zal het tegen dr zeggen, wij vinden het ook prachtig maar ja melkfles hoort ze toch al regelmatig (best sneu)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef merry77 het volgende:
schitterend die blauwe ogen als contrast. Echt mooie foto van een mooie meid.
Die zou zo mee kunnen doen met de Elite Model Look wedstrijd binnenkort gehouden hier.
Moet ze wel minimaal 14 jaar en 1,72 lang zijn.
Helaas, te jong, te klein.. Maar ze moet nog groeien dus wie weet en ouder worden gebeurt van zelf
pi_101483610
Afgelopen zondag even een uurtje schieten in kasteel Marquette te Heemskerk om een beginnende visagiste te helpen aan foto's voor haar site. Mocht iemand een bruiloft in Marokkaanse stijl wensen, kan ik haar aanraden.
Wist trouwens niet dat er zo dicht bij huis zo'n tof oud kasteel stond!

pi_101501432
Ik zou wel willen dat ik van die mooie foto's kon maken, of van mezelf zulke foto's had... Jammer dat ik geen mensen ken die voor een vrij lage prijs foto's willen maken van mij en m'n vriendin, en ons apart.

Misschien iemand?
  maandag 12 september 2011 @ 16:24:14 #257
236125 33
the exploding psychology
pi_101860397
Mooie locatie photolex! Fijne belichting ook (vooral de eerste foto).

FOK!fotograaf maandag 12 september 2011 @ 16:33:12 #258
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_101860782
Het portret vind ik erg mooi, maar het meisje dat erop staat en zoals ze opgemaakt is (dikke lippen en wenkbrouwen) spreken mij minder aan.

@ Photolex: De eerste is echt onwijs, heel fijn belicht, de tweede setting vind ik wat minder mooi en ik vind het daar jammer dat de rechterbank overbelicht lijkt te zijn en de linker zo relatief donker is, maar je hebt niet alles voor het uitkiezen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_101862373
@33: Dank! Voor 2x een halfuurtje shooten ben ik ook best tevreden over het resultaat. :)
Jouw shoot spreekt me ook erg aan. Niet per se dit shot, maar op je flickr-pagina staan genoeg versies waar deze make-up erg goed werkt. Tip: kijk eens naar foto's uit de jaren twintig. Daarop zie je deze make-up vaker vóórkomen. Met wat ander haar en houding komt die wellicht nog beter uit de verf (sic!)
@Pizza: Yup, het moest een symmetrisch portret á la begin deze eeuw worden, maar een halfuurtje tijd en slechts één lamp bleken te beperkt. Volgende keer extra lampie d'r bij ;)

dinsdag 13 september 2011 @ 21:30:03 #260
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101915063

Commentaar? Deze heb ik in het wilde weg geschoten. Het is een bekende van mij.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_101920205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]

Commentaar? Deze heb ik in het wilde weg geschoten. Het is een bekende van mij.
Het zonlicht vind ik mooi, precies uit de goede hoek! Ook de gezichtsuitdrukking heb je op een goed moment gepakt. Verder ben ik ook altijd fan van onscherpe achtergronden, de tinten hier zijn lekker rustig en de persoon op de foto springt er zo mooi uit.
De uitsnede vind ik niet zo flatterend voor de meneer op de foto. Zijn hoofd neemt nu bijna een rechthoekige vorm aan. Het is denk ik mooier om een groter gedeelte van zijn hoofd in beeld te hebben en de foto een tikje van bovenaf te nemen (als hij zit en jij staat bijvoorbeeld). En eventueel iets minder gecentreerd.

@Photolex: Jij gaat hard tegenwoordig! Ik vind je portretten steeds mooier worden! De bruiloft foto's zien er mooi uit. Het portret van Nicole spreekt me ook aan. Een mooie belichting, mooie blik, rustige achtergrond en heldere kleuren. Ik zie veel groei in je werk!

@33: De grijstinten vind ik erg mooi, maar ik sluit me ook aan bij de opmerking dat de makeup bij deze foto niet helemaal fijn kijkt. De blik van je model is een klein beetje 'grijs' en in combinatie met de grijstinten maakt dat de foto ietwat 'nietszeggend'. Ik denk dat een sterke blik (gevaarlijk, seksie of verleidelijk) hier veel beter bij zou passen en dat het de foto veel sterker kan maken. Verder vind ik de huid ook iets te glad geworden.
Maar ik heb zeker ook erg gave foto's van je op facebook voorbij zien komen! Dus gewoon lekker door oefenen. Het helpt vaak om je eigen foto's, maar ook die van fotografen die je bewondert, kritisch te bekijken en te bedenken waarom een foto wel of niet werkt. Op deze manier kun je steeds beter op details letten en steeds genuanceerder fotograferen!

[ Bericht 15% gewijzigd door bl0emetjE op 13-09-2011 22:52:30 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 07:37:32 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101927978
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Het zonlicht vind ik mooi, precies uit de goede hoek! Ook de gezichtsuitdrukking heb je op een goed moment gepakt. Verder ben ik ook altijd fan van onscherpe achtergronden, de tinten hier zijn lekker rustig en de persoon op de foto springt er zo mooi uit.
De uitsnede vind ik niet zo flatterend voor de meneer op de foto. Zijn hoofd neemt nu bijna een rechthoekige vorm aan. Het is denk ik mooier om een groter gedeelte van zijn hoofd in beeld te hebben en de foto een tikje van bovenaf te nemen (als hij zit en jij staat bijvoorbeeld). En eventueel iets minder gecentreerd.
Bedankt! Je hebt gelijk over het tweede gedeelte. Helaas is deze al op het grootste formaat mogelijk.
  woensdag 14 september 2011 @ 12:26:19 #263
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101933900

Nog maar 1 dan.
Zit een grappig verhaal achter. Meisje 1 (ik ken ze allebei) wilde niet op de foto en rende constant lachend weg. Reden destemeer om het te proberen. Op een gegeven moment zeg ik, Moet je zien, als ik van meisje 2 op de foto wilt zeggen lukt 't zo. " Hey, meisje 2, mag ik een foto maken?" En dit is het resultaat :)
  woensdag 14 september 2011 @ 14:44:28 #264
236125 33
the exploding psychology
pi_101937986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

@33: De grijstinten vind ik erg mooi, maar ik sluit me ook aan bij de opmerking dat de makeup bij deze foto niet helemaal fijn kijkt. De blik van je model is een klein beetje 'grijs' en in combinatie met de grijstinten maakt dat de foto ietwat 'nietszeggend'. Ik denk dat een sterke blik (gevaarlijk, seksie of verleidelijk) hier veel beter bij zou passen en dat het de foto veel sterker kan maken. Verder vind ik de huid ook iets te glad geworden.
Maar ik heb zeker ook erg gave foto's van je op facebook voorbij zien komen! Dus gewoon lekker door oefenen. Het helpt vaak om je eigen foto's, maar ook die van fotografen die je bewondert, kritisch te bekijken en te bedenken waarom een foto wel of niet werkt. Op deze manier kun je steeds beter op details letten en steeds genuanceerder fotograferen!
Bedankt voor je opbouwende kritiek!!
Over de gladheid van de huid, het erg smoothe is toch echt iets wat mij erg aanspreekt en wat ik ook vaak voorbij zie komen bij wat fotografen waar ik tegen opkijk, maar door de slechte belichting (nog geen geld voor wat goede lampen en/of flitsers) lijkt het nog gladder, wat anders zou zijn bij wat sterkere en vooral juiste belichting. Daar moet ik nog behoorlijk mee oefenen.
Nogmaals bedankt! ;)
pi_101941731
Vind die bruidsjurken foto's van Lex wel cool alleen vraag ik me af..had je mischien niet ietsjes meer kunnen 'croppen'..??
Heb het gevoel net te ver weg..

@ 33

Jouw zwart wit foto vind ik opzicht niet slecht..misschien net iets teveel haar aan de linkerkant van het gezicht bij de ogen en inderdaad een ietwat meer sterkere look..??

2e foto Lex
Nice..heb daar neit veel op aan te merken..

Ben een tijdje met andere stuff bezig geweest maar heb weer wat plaatjes erbij..
Gaat uwer gang..

www.LongJoy.nl
pi_102177693
goeie dag.
ik post ook wat foto's van mij ik maak niet zo heel vaak foto's maar ik vind deze 2 supper mooi en wil ik graag met jullie delen.

deze is met een mobiel gemaakt onder het rijden op de scooter

[ Bericht 4% gewijzigd door nikkwaus op 20-09-2011 14:17:45 ]
pi_102211899
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:34 schreef nikkwaus het volgende:
goeie dag.
ik post ook wat foto's van mij ik maak niet zo heel vaak foto's maar ik vind deze 2 supper mooi en wil ik graag met jullie delen.
[ afbeelding ]
deze is met een mobiel gemaakt onder het rijden op de scooter
[ afbeelding ]
Het zijn grappige foto's, maar vergeleken met de foto's in dit serieuze topic is het eigenlijk niets bijzonders. Het zijn meer huis-, tuin- en keukenfoto's. Alhoewel er over de eerste nog nagedacht lijkt te zijn; alleen de uitvoering vind ik niet bijster geweldig. Bij de eerste foto had ik ook wel iets meer van het hoofd willen zien, daarnaast is de foto scheef.

Ook de bewerking vind ik onrustig, het is een leuk idee om het hoofd in kleur te laten en de tuin zwart-wit te maken alleen bij deze foto vind ik het niet mooi uitpakken.
pi_102211977
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:28 schreef The-Rock het volgende:
Vind die bruidsjurken foto's van Lex wel cool alleen vraag ik me af..had je mischien niet ietsjes meer kunnen 'croppen'..??
Heb het gevoel net te ver weg..

@ 33

Jouw zwart wit foto vind ik opzicht niet slecht..misschien net iets teveel haar aan de linkerkant van het gezicht bij de ogen en inderdaad een ietwat meer sterkere look..??

2e foto Lex
Nice..heb daar neit veel op aan te merken..

Ben een tijdje met andere stuff bezig geweest maar heb weer wat plaatjes erbij..
Gaat uwer gang..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

www.LongJoy.nl
Fijne foto's. Alleen de derde is iets té donker gemaakt, het linkeroog van de vrouw is niet meer zichtbaar. Dat vind ik wel jammer.
  woensdag 21 september 2011 @ 11:51:51 #269
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_102213190
@The-Rock: Ik vind eigenlijk alleen die laatste echt wel sterk, maar toch een beetje jammer dat haar elleboog net afgesneden wordt.
pi_102218500
Mysterie overheerst in mijn shoots..
Niet alles hoeft volgens de ongeschreven regels te zijn.. :-)

Ik hou ervan om er recht tegenin te gaan anders word het te standaard..
pi_102219650
Waar zit het mysterie in de geplaatste foto's?
Ik vind het juist allemaal wat plat, standaard en niet al te best uitgelicht studio. :@
pi_102225158
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef fliert het volgende:
Waar zit het mysterie in de geplaatste foto's?
Ik vind het juist allemaal wat plat, standaard en niet al te best uitgelicht studio. :@
Ik vind de foto's inderdaad ook niet mysterieus. De belichting vind ik ook niet altijd even goed en de bewerking van sommige foto's iets te donker. Toch zijn de foto's wel leuk, alleen niet mijn stijl.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:31:26 #273
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102258380

Zelfportretje :P.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102259664
Ziet er goed uit Erik.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:22:03 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102265683
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef Moffol het volgende:

[..]

Ik vind de foto's inderdaad ook niet mysterieus. De belichting vind ik ook niet altijd even goed en de bewerking van sommige foto's iets te donker. Toch zijn de foto's wel leuk, alleen niet mijn stijl.
Wat is jouw stijl dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')