Hee tnx zal het tegen dr zeggen, wij vinden het ook prachtig maar ja melkfles hoort ze toch al regelmatig (best sneu)quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef Hilzillah het volgende:
Laat dochter maar heel snel stoppen met frusti zijn! Dochter is namelijk heul heul heul mooi
(Ik ben een vrouwmensch, geen pubertje dat achter je meisje aan zit)
En dan de foto's.
1. WOW.... Juist dat bleke gezichtje met die grote sprekende ogen.
2. nog meer WOW.... Maar ik hou nou eenmaal van opvallende kleur in een vrijwel kleurloze foto.
Heb zelf niks te posten vandaag... alleen te vertellen
Helaas, te jong, te klein.. Maar ze moet nog groeien dus wie weet en ouder worden gebeurt van zelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef merry77 het volgende:
schitterend die blauwe ogen als contrast. Echt mooie foto van een mooie meid.
Die zou zo mee kunnen doen met de Elite Model Look wedstrijd binnenkort gehouden hier.
Moet ze wel minimaal 14 jaar en 1,72 lang zijn.
Het zonlicht vind ik mooi, precies uit de goede hoek! Ook de gezichtsuitdrukking heb je op een goed moment gepakt. Verder ben ik ook altijd fan van onscherpe achtergronden, de tinten hier zijn lekker rustig en de persoon op de foto springt er zo mooi uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar? Deze heb ik in het wilde weg geschoten. Het is een bekende van mij.
Bedankt! Je hebt gelijk over het tweede gedeelte. Helaas is deze al op het grootste formaat mogelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Het zonlicht vind ik mooi, precies uit de goede hoek! Ook de gezichtsuitdrukking heb je op een goed moment gepakt. Verder ben ik ook altijd fan van onscherpe achtergronden, de tinten hier zijn lekker rustig en de persoon op de foto springt er zo mooi uit.
De uitsnede vind ik niet zo flatterend voor de meneer op de foto. Zijn hoofd neemt nu bijna een rechthoekige vorm aan. Het is denk ik mooier om een groter gedeelte van zijn hoofd in beeld te hebben en de foto een tikje van bovenaf te nemen (als hij zit en jij staat bijvoorbeeld). En eventueel iets minder gecentreerd.
Bedankt voor je opbouwende kritiek!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
@33: De grijstinten vind ik erg mooi, maar ik sluit me ook aan bij de opmerking dat de makeup bij deze foto niet helemaal fijn kijkt. De blik van je model is een klein beetje 'grijs' en in combinatie met de grijstinten maakt dat de foto ietwat 'nietszeggend'. Ik denk dat een sterke blik (gevaarlijk, seksie of verleidelijk) hier veel beter bij zou passen en dat het de foto veel sterker kan maken. Verder vind ik de huid ook iets te glad geworden.
Maar ik heb zeker ook erg gave foto's van je op facebook voorbij zien komen! Dus gewoon lekker door oefenen. Het helpt vaak om je eigen foto's, maar ook die van fotografen die je bewondert, kritisch te bekijken en te bedenken waarom een foto wel of niet werkt. Op deze manier kun je steeds beter op details letten en steeds genuanceerder fotograferen!
Het zijn grappige foto's, maar vergeleken met de foto's in dit serieuze topic is het eigenlijk niets bijzonders. Het zijn meer huis-, tuin- en keukenfoto's. Alhoewel er over de eerste nog nagedacht lijkt te zijn; alleen de uitvoering vind ik niet bijster geweldig. Bij de eerste foto had ik ook wel iets meer van het hoofd willen zien, daarnaast is de foto scheef.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:34 schreef nikkwaus het volgende:
goeie dag.
ik post ook wat foto's van mij ik maak niet zo heel vaak foto's maar ik vind deze 2 supper mooi en wil ik graag met jullie delen.
[ afbeelding ]
deze is met een mobiel gemaakt onder het rijden op de scooter
[ afbeelding ]
Fijne foto's. Alleen de derde is iets té donker gemaakt, het linkeroog van de vrouw is niet meer zichtbaar. Dat vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:28 schreef The-Rock het volgende:
Vind die bruidsjurken foto's van Lex wel cool alleen vraag ik me af..had je mischien niet ietsjes meer kunnen 'croppen'..??
Heb het gevoel net te ver weg..
@ 33
Jouw zwart wit foto vind ik opzicht niet slecht..misschien net iets teveel haar aan de linkerkant van het gezicht bij de ogen en inderdaad een ietwat meer sterkere look..??
2e foto Lex
Nice..heb daar neit veel op aan te merken..
Ben een tijdje met andere stuff bezig geweest maar heb weer wat plaatjes erbij..
Gaat uwer gang..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.LongJoy.nl
Ik vind de foto's inderdaad ook niet mysterieus. De belichting vind ik ook niet altijd even goed en de bewerking van sommige foto's iets te donker. Toch zijn de foto's wel leuk, alleen niet mijn stijl.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef fliert het volgende:
Waar zit het mysterie in de geplaatste foto's?
Ik vind het juist allemaal wat plat, standaard en niet al te best uitgelicht studio.
Wat is jouw stijl dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik vind de foto's inderdaad ook niet mysterieus. De belichting vind ik ook niet altijd even goed en de bewerking van sommige foto's iets te donker. Toch zijn de foto's wel leuk, alleen niet mijn stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |