abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:04:32 #51
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_94641835
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Omdat het een aardige gozer is.
Maar heb nu meer info gevonden en hij is het niet:
De auto, een donkerkleurige Golf, is na de aanrijding geparkeerd in de Eastonstraat in West.

Hij heeft een witte Golf.
Huh, voor je edit stond er nog dat je hem een klootzak vond...
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:11:10 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94642005
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Omdat het een aardige gozer is.
Maar heb nu meer info gevonden en hij is het niet:
De auto, een donkerkleurige Golf, is na de aanrijding geparkeerd in de Eastonstraat in West.

Hij heeft een witte Golf.
Ah oké. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_94644043
Dat doorrijden achteraf is een van de ergste dingen die je kunt doen maar wellicht deden haar fietslampjes het niet. Misschien krijgen de nabestaanden dan nog even te horen dat het haar eigen schuld was vanwege verwijtbaar gedrag.
pi_94645070
Misschien een beetje kut-reactie... Maar heel veel fietsers in Amsterdam fietsen als debielen :N.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_94645191
Ik vind vrouwelijke cabaretiers ook niet grappig, maar dit is niet de manier. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:59:34 #56
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_94645369
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien een beetje kut-reactie... Maar heel veel fietsers in Amsterdam fietsen als debielen :N.
Heel makkelijk weer om grappen over gehandicapten te maken.
Hier een interview met haar:
http://player.omroep.nl/?aflID=5327541
Toch best een lief meisje :@
pi_94646531
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:04 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Huh, voor je edit stond er nog dat je hem een klootzak vond...
Nee joh een eikel als hij het zou zijn geweest ;)
MOKUM XXX RATED
pi_94646755
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:56 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Doe eens normaal joh, een asociale rijstijl hebben staat nog niet gelijk aan moordenaar. Het lijkt me niet dat deze jongeman uit was op moorden maar door pech een fietser voor z'n wagen heeft gekregen en als schrikreactie meteen is doorgereden. Dat zou mij ook kunnen overkomen en ik denk dat ik dan ook niet zo dapper zou zijn om als dader uit te stappen om de schade op te nemen midden tussen de laaiende omstanders. Wat schiet je ermee op buiten dat je een hoop shit over je heen krijgt en een trauma van het dode meisje wat daar ligt?
De hufter heeft bewust door zijn asociale rijstijl het risico genomen om iemand dood of zwaargewond te rijden en is daarna ook nog eens doorgereden, het zwaargewonde slachtoffer aan haar lot overlatende. Hij kan niet hard genoeg gestraft worden. Helaas komen deze figuren in Nederland veel te gemakkelijk weg als het om straffen gaat. Dat soort tuig dat het aan verkeersinzicht en beheersing ontbreekt moet ook veel eerder en sneller permanent van de weg worden gehaald.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_94648354
Belachelijk, fietspaden
pi_94652886
Ik zag haar voor het eerst in een promo op tv, en toen dacht ik al wat n mooi lief meiske :@

Eeuwig zonde dat ze zo van het leven weggerukt is, zo zie je maar dat iedere dag je laatste dag kan zijn en hoe betrekkelijk eigenlijk alles maar is in het leven.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_94653714
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:13 schreef Microtubuli het volgende:
Zo moet het inderdaad gegaan zijn.

streetview

Zelf heb ik daar ook wel een handje van, om hier nog snel rechts er langs te schieten als de voorganger op de rem trapt bij het minste beetje oranje. Voortaan dus maar niet meer doen dan :{
En natuurlijk gebeurt dat dan met hoge snelheid, je trekt hem er even vlot langs om niet door rood te rijden. De dader had hier gewoon domme pech mee en is waarschijnlijk al genoeg gestraft met het dodelijke ongeluk dat nu op z'n cv staat.
Ach toch, de dader had pech. :')
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 maart 2011 @ 22:39:26 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_94656836
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:05 schreef TLC het volgende:
Ik zag haar voor het eerst in een promo op tv, en toen dacht ik al wat n mooi lief meiske :@

Eeuwig zonde dat ze zo van het leven weggerukt is, zo zie je maar dat iedere dag je laatste dag kan zijn en hoe betrekkelijk eigenlijk alles maar is in het leven.
:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 maart 2011 @ 23:07:20 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_94657835
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:05 schreef TLC het volgende:

Dit dus

:{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_94769055
Heeft er iemand hier een adres waar evt een rouwkaart naar toe kan. Niet voor mij maar voor een goede vriend van haar broer. PM graag !!!
Google helpt niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_94784854
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Soury het volgende:
Heeft er iemand hier een adres waar evt een rouwkaart naar toe kan. Niet voor mij maar voor een goede vriend van haar broer. PM graag !!!
Google helpt niet
En die kerel is ook weer niet zó 'n goede vriend van haar broer dat hij niet weet waar ie woont?
5 Ferrari's op videoband!
pi_94824813
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:52 schreef Microtubuli het volgende:
Ik vermoed dat bij dat 'rechts inhalen bij een stoplicht' de voorganger al in een reflex op de rem trapte bij het zien van oranje (zulke mensen heb je) om te stoppen, maar dat de 'dader' hier achter reed met nog genoeg vaart om door oranje te rijden en dus besloot om over de vrije rechter rijbaan (voor afslaand verkeer?) er alsnog voorbij te gaan om niet noodgedwongen te hoeven wachten.
pi_94825160
Hmm, ik ken haar niet maar ze was vast niet grappig. Tenminste, als de bekende vrouwelijke comedians de beste zijn.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:15:05 #69
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94832342
Kende 'r niet, maar maakt het niet minder sneu natuurlijk.

Gaat weer lekker in de Jan Evertsenstraat trouwens. Ik had amper iets gehoord :')
AFC AJAX
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:32:22 #70
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_94833441
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Asociaal door het verkeer beuken gaat in 99 van de 100 keren gewoon goed, het risico met het machinegeweer is veel groter en ook een volstrekt nutteloze bezigheid.
Een machinegeweer zul je hier op straat niet vaak tegenkomen. Aso's helaas maar al te vaak.
Het * domme pech voor de dader * noemen... :N

Zo iemand mag van mij worden aangeklaagd voor dood door schuld en nooit meer de weg op met een motorvoertuig.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  FOK!Fotograaf woensdag 30 maart 2011 @ 22:37:56 #71
13368 NiGeLaToR
pi_94833777
Gadver.. er zal bij je aangebeld worden en dan staat er een agent voor de deur die je verteld dat je dochter/vriendin/vul-maar-in niet meer is omdat een ontzettende bosmongool geen geduld bij een stoplicht had en besloot er extra hard langs te rijden. En dan nog doorrijden ook...

Zo zie je maar dat 7 miljoen bonnetjes schrijven hier nog immer geen ene reet tegen helpt.
pi_94834276
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef deedeetee het volgende:

Zo iemand mag van mij worden aangeklaagd voor dood door schuld en nooit meer de weg op met een motorvoertuig.
Ook niet als passagier? :o Das vrij streng, de strengste straf wat er is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')