ik hoop het niet voor haar!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop voor Tess alleen dat ze dat over 30 jaar niet voor de zoveelste keer op een familiefeestje te horen krijgt... zo'n anecdote achtervolgt mij al jaren
doet mee met zoveelste laatste peukiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:00 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..vind het weer eens tijd voor een van de laatste peukies
Nee, ik niet. Ik had vanmorgen een gesprek met een collega over sstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, nee, sorry, maar ik denk nog steeds als ik hem zie: pisnicht
ja komt u maar met die anoctotequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop voor Tess alleen dat ze dat over 30 jaar niet voor de zoveelste keer op een familiefeestje te horen krijgt... zo'n anecdote achtervolgt mij al jaren
ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doet mee met zoveelste laatste peukie
ben het nu ook aan het kijken en het valt niet tegen neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar in de studio vind ik hem ook veel prettiger dan op de streams
misschien wel, misschien als ik 'm over 4 weken op TV zie, het moet eerst zakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik had vanmorgen een gesprek met een collega over sst
die jongen is ook homo, en die kent S.
schijnt een hele leuke vent te zijn, maar daar in het huis zo zn slechte kant laten zien
nou ja die bingo schijnt ie in ieder geval heel leuk te doen
dat laatste geloof ik ook wel dat ie dat heel leuk kanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
schijnt een hele leuke vent te zijn, maar daar in het huis zo zn slechte kant laten zien
Jij kan gesprekken voeren met je collega's over SSTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
* Hetzelfdequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doet mee met zoveelste laatste peukie
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien wel, misschien als ik 'm over 4 weken op TV zie, het moet eerst zakken![]()
het voordeel is dat ss hier in frankrijk wel een succes wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij kan gesprekken voeren met je collega's over SSTEen van mijn collega's zei van de week "nee je moet een stelletje vastbinden met boeien en dan sex laten hebben".... Ik meteen "Oh, jij kijkt ook SST".... Ik had beter moeten weten......
bij ons op het werk is SST ook totaal "not done" (plat programma, publiciteitsgeil) achja, m'n buurvrouw is wel om, die kijkt ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij kan gesprekken voeren met je collega's over SSTEen van mijn collega's zei van de week "nee je moet een stelletje vastbinden met boeien en dan sex laten hebben".... Ik meteen "Oh, jij kijkt ook SST".... Ik had beter moeten weten......
nou hullie begonnen erover! ik was er nooit uit mezelf over begonnenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, wilde het doen maar toen zag ik 'm al in een quotequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezellig B.F.J.... Heb je je capje gepost in Blunders van de redactie. ?
heb net maar een eitje gebakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:00 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..vind het weer eens tijd voor een van de laatste peukies
Sjips... ga je met kokkie mee?quote:
oooowwwww bol, lekkahquote:
nee is niet goed voor je cholesterdingesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooowwwww bol, lekkah
zal ik ook .............................
[/quote] hij is ook echt lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooowwwww bol, lekkah
zal ik ook ............................. ik wil een echt gebakken ei, en ik ga het maken ook
[quote]Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef jesje1982 het volgende:
de boom in ermee
[..]
nee is niet goed voor je cholesterdinges
Was ik niet... MarkvanRinsum heeft hem opgepakt... leest hier ook meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:04 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Ja, wilde het zelf doen maar toen zag ik jouw post, thanks
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ik niet... MarkvanRinsum heeft hem opgepakt... leest hier ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |