"gekrakt"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik doe ze soms van de buren lenen... die zijn ook super...
ze doen zelfs de afwas... omdat mijn been "gekrakt" is volgens de kleinste
ja, ze kunnen af en toe erg leuke opmerkingen maken. De jongste is helemaal gek van de film Mama Mia, zingt ze op haar eigen Engels al die Abba liedjes mee, hilaaarischquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is beter, als je ze beu bent kun je ze gewoon naar huis sturenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
Aaaah! das wel lief van die kindertjes...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
ahhhhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ze kunnen af en toe erg leuke opmerkingen maken. De jongste is helemaal gek van de film Mama Mia, zingt ze op haar eigen Engels al die Abba liedjes mee, hilaaarisch
jup!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is beter, als je ze beu bent kun je ze gewoon naar huis sturen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:45 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb nog een hele leuke anekdote over mijn jongste, horen? Ik heb met het schaamrood op m'n kaken gestaan toen
Vertel...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:45 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb nog een hele leuke anekdote over mijn jongste, horen? Ik heb met het schaamrood op m'n kaken gestaan toen
de kleinste is 2 en vroeg waar ik vandaan kwam ik zeg Nederland. geeft hij als antwoord, ik kom uit mijn mamaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ze kunnen af en toe erg leuke opmerkingen maken. De jongste is helemaal gek van de film Mama Mia, zingt ze op haar eigen Engels al die Abba liedjes mee, hilaaarisch
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
de kleinste is 2 en vroeg waar ik vandaan kwam ik zeg Nederland. geeft hij als antwoord, ik kom uit mijn mama
ze hebben me een half uur later van de grond geveegt
Daar heb ik nog wat te leren..... mijn nichtjes worden naar mij gebracht als pa en ma ze even beu zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is beter, als je ze beu bent kun je ze gewoon naar huis sturen
[..]
de kleinste is 2 en vroeg waar ik vandaan kwam ik zeg Nederland. geeft hij als antwoord, ik kom uit mijn mama
doe je toch iets foutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wat te leren..... mijn nichtjes worden naar mij gebracht als pa en ma ze even beu zijn
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wat te leren..... mijn nichtjes worden naar mij gebracht als pa en ma ze even beu zijn
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef Ceetje.. het volgende:
Tess (zo heet de jongste) was een jaar of 4 en had op school uitgebreid gehoord dat jongens piemels hadden. De hele dag door vroeg ze aan alle jongens: heb jij ook een piemel.
Op een gegeven moment hield ze daar gelukkig mee op.
Sta ik op een kwade dag in de supermarkt, zij zit in het karretje. Supermarkt puilde uit (de drukke zaterdagmorgen, je kent dat wel). Ik sta de boodschappen op de band te laden, Tess kletst met een wat oudere man achter haar. Zegt ze: heb jij ook een piemel. Ja zegt die man, want ik ben ook een jongen. Zegt ze: mijn papa is ook een jongen, die heeft ook een piemel, en die is wel zoooooooo groot (houd haar armpjes zo ver als ze kan uit elkaar). Zegt die man, dan zal jou mama wel heeeel blij zijn met jouw papa, de hele rij bij de kassa lag onder de karretjes van het lachen, ik stond echt met m'n mond vol tanden, voor lul joh
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |