Ja Bolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk dat je het daar bij het goeden eind hebt en al er een mee begint doet de rest mee. including me
En als ik er iets van zeg is de boot weer aan. Teruglezers hebben nu pagina's vol meuk om door te werken. En zeker de mensen die de verslagen maken, die moeten door al die onzin heen om wat zinvolle info te krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk dat je het daar bij het goeden eind hebt en al er een mee begint doet de rest mee. including me
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja Bolwou je net zeggen dat je wel lekker aan het mee voeren bent daar, de einde SL was je redding
ze kunnen de vorige cos wel overslaan die staat helemaal vol met offtopic geneuzelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En als ik er iets van zeg is de boot weer aan. Teruglezers hebben nu pagina's vol meuk om door te werken. En zeker de mensen die de verslagen maken, die moeten door al die onzin heen om wat zinvolle info te krijgen.
dat klopt, maar een mod kan nu ook gewoon erbij zetten vanaf post ... of zo snap je...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En als ik er iets van zeg is de boot weer aan. Teruglezers hebben nu pagina's vol meuk om door te werken. En zeker de mensen die de verslagen maken, die moeten door al die onzin heen om wat zinvolle info te krijgen.
tja.... uik kan het gewoon niet latenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja Bolwou je net zeggen dat je wel lekker aan het mee voeren bent daar, de einde SL was je redding
Klopt helemaal.... daarom zijn er ook mensen die inmiddels vragen of het zin heeft de COS terug te lezen. Ik doe het meestal wel, want ik wil de CAPjes niet missen die er vaak tussen door zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zit te kijken hoe je vijfsterrenprut kunt maken (koken)
Met een mod die er vrolijk aan meedoet, schiet mij maar lek.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze kunnen de vorige cos wel overslaan die staat helemaal vol met offtopic geneuzel
tja, het ziet er een beetje SST-achtig uit, dus waarschijnlijk is het best op niveau wat ze daar kokenquote:
neuh is zo'n zooitje een lekke kikkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een mod die er vrolijk aan meedoet, schiet mij maar lek.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, het ziet er een beetje SST-achtig uit, dus waarschijnlijk is het best op niveau wat ze daar koken
neuh hoor, niet met deze vrolijke avaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen, maar gelukkig komt Piet of Gert af en toe langs en geven een subtiele hint. Helaas snappen de meesten die niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh hoor, niet met deze vrolijke ava
Dan word jij mod en kicked iedereen weg hier....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
mij werd gevraagd of ik een kloontje van je benquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Wel grappig, toen ik zo zat te jengelen over al dat off topic gezwaai was ik de lul, maar nu vinden jullie eigenlijk al dat off topic ook wel heeeeeel irri.
Ik wil heul geen mod zijn. Ik wil de COS fatsoenlijk kunnen lezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan word jij mod en kicked iedereen weg hier....
Kun je in je eentje doorneuzelen en jezelf waarschuwen dat je oftopic gaat....
ja, ik kan me er nog steeds niet druk over maken. ik bedoel je kunt het gewoon niet vermijden als er niks op de stream is en iedereen loopt in "spanning" af te wachtenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Wel grappig, toen ik zo zat te jengelen over al dat off topic gezwaai was ik de lul, maar nu vinden jullie eigenlijk al dat off topic ook wel heeeeeel irri.
wouw.... is het weekend??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe nog een blokje kaas, vandaag met mosterd-dillesaus en ook nog oude kaas met vijgendip
[ afbeelding ]
Dat snap ik dus niet, als er niks te zien is kun je er toch gewoon voor kiezen om niks te posten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, ik kan me er nog steeds niet druk over maken. ik bedoel je kunt het gewoon niet vermijden als er niks op de stream is en iedereen loopt in "spanning" af te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |