quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen zo ver gezakt dat ik Oh Oh tirol op rtl-gemist aan het kijken bent...
dat zat ik vanmiddag al uit verveling te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen zo ver gezakt dat ik Oh Oh tirol op rtl-gemist aan het kijken bent...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is creepy.... ik wil mij registreren maar bij al mijn aliasen zegt ie "We're sorry, that username is taken. If that's you, please login" er lopen klonen van mij rondquote:
die heb ik al gekeken, nu herhaling van tobchef/flopchefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:49 schreef jesje1982 het volgende:
ik geef het op bij 19 nog meer irri spelletjes in de aanbieding?
quote:
O twee MaryMouseen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is creepy.... ik wil mij registreren maar bij al mijn aliasen zegt ie "We're sorry, that username is taken. If that's you, please login" er lopen klonen van mij rond
het is wel een super programma! ik gebruik het mega veel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is creepy.... ik wil mij registreren maar bij al mijn aliasen zegt ie "We're sorry, that username is taken. If that's you, please login" er lopen klonen van mij rond
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk
http://www.bassfiles.net/parachute.swf
laat ik het zo zeggen, ik ben zoooooo goed in computerspelletjes: the duck has died (al wel 1000 keer)quote:
hey jij vroeg er om!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
bij de buren hebben ze last van kapotte scrollwieltjes en pijltjestoetsen
ow dus ik hoef niet te gaan teruglezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
en geeneens foto's van huisdieren hè (of baby's)
inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is wel een super programma! ik gebruik het mega veel!
Nee, ik had het wel verwacht na woensdag..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
en geeneens foto's van huisdieren hè (of baby's)
Wow een COS vol tijdens SLquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
bij de buren hebben ze last van kapotte scrollwieltjes en pijltjestoetsen
meer de moeite waard als gisteren hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ow dus ik hoef niet te gaan teruglezen
heb jij nog mooie playlijsten ???quote:
heb je wel goed gekeken dan. Die nieuwe heeft wel een bikini van ¤ 250 speciaal gekocht voor dat programma hoor, dan eiste ik ook dat ik in bikini op TV mochtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
Waarom doen ze bij Oh Oh Tirol al die interviews in hun bikini's ze zitten in de sneeuw!!
maar die mensen zijn al moeilijk om naar te kijken, als ze dan ook nog eens als een michelin-mannetje aangekleed in beeld gebracht worden is het helemaal hopeloosquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
Waarom doen ze bij Oh Oh Tirol al die interviews in hun bikini's ze zitten in de sneeuw!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |