quote:Servio en Gerard zijn genomineerd!
Wie verlaat het huis?
Secret Story Live Show Morgen 20:30
Persoonlijk vond ik die notaris die in een Live finale de stemming zat te controleren vanachter een onaangesloten computer sterkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
De eliminatie oplichting van Guido was wel de meest opzichtige fout/gerommel van de redaktie in een RLS ever.
De nominaties zelf zijn nooit live te zien, ze kijken wel uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:08 schreef Angela78 het volgende:
Ze lieten ook niet alle nominaties zien op TV, persoonlijk vond ik dat ook een fail als je al 3 dagen reclame loopt te maken dat dinsdag live de nominaties te zien zijn in de daily
bij sstnl is geen notarisquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef Maanvis het volgende:
hoe is het afgelopen met die notaris eigenlijk? Ik volg hetr allemaal niet meer zo.
Jep that was mequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef Maanvis het volgende:
Er was een fok user die een mailtje had gekregen waarin stond dat er een notaris was.
Heb je al gereplyd dat ze dat wegens de wet openbaar bestuur wel moeten doen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef marky het volgende:
[..]
Jep that was me
Er is wel een notaris zegt men maar willen niet de naam geven.
Waar haal je die info vandaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef Disana het volgende:
Bij BB was er ook een notaris. Maar die zag niet toe op wie er hoeveel stemmen kreeg. Die zag slechts toe op het correct doorgeven van de stemmen zoals opgeteld door de zender.
quote:Paul Römer zegt dat er in 2001 toen klokkenluider Gert-Jan de Boer de serie voortijdig moest verlaten, wel notarieel toezicht op de stemming was. "Wij hebben een acte waarin het toenmalige rechtmatig verlopen van de stemming wordt bevestigd." De Telegraaf heeft dat stuk overigens ingezien. " Daarmee is de grond onder de beschuldigingen van Gert-Jan weg. Ik hoop dat hij is gerustgesteld.
Welke blunder je denkt hierin te zien is me nog niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanmiddag (23-03): Laura en Karim kwamen na overleg tot de conclusie dat het geheim van de Olympische Spelen op een vrouw moet slaan omdat er een badpak hing in de glazen kast (die alleen Laura en Karim tijdens de live uitzending vorige week mochten zien.
Direct nadat Laura en Karim dit overleg hadden afgerond en hadden besloten hier voor te gaan drukken werd Laura naar de kamer van de waarheid geroepen. Dat deed sommige COS en stream fans vreemd doen opkijken. En dat was niet voor niks...
Wat er daar gesproken is weten we niet, maar toen Laura de kamer uitkwam vingen we op dat ze zei: Dan klopt onze theorie niet.. Daarna ging ze de spelregels inzien.
We zijn bezig de beelden op te vragen (@ flasbbox)
Het is een complot, ze heeft info van DE STEM gekregen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welke blunder je denkt hierin te zien is me nog niet helemaal duidelijk
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een complot, ze heeft info van DE STEM gekregen!
* mootie doet oehoehoe spookgeluidje
Je zou ze de kost moeten gevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef Darklight het volgende:
sowieso, mensen die gaan sms'en voor een televisie programma
quote:Wel wilde directeur De Man van Endemol kwijt dat men na de invoering van de 'Gedragscode Promotionele Kansspelen' een omzetdaling heeft gehad van ongeveer vijftig procent.
Dat is alleen bij de finale het geval geweest. Ik neem aan dat ze de finale wel eerlijk laten verlopen. Dan hebben ze er niet zo veel meer aan om daarin te sturen. Tijdens het programma hebben ze dat wel. Zeker als de kijkcijfers ver beneden maat blijven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan
Als er een notaris bij zit is dat vaak om toe te zien of de verloting van de prijzen die sms'ers kunnen winnen rechtmatig verloopt omdat dit onder speciale wetgeving valt.
Paul Romer zei over Gert Jan die dacht, nav van telecomgegevens die hij in handen had, smsfraude aan de kaak te kunnen stellen.
[..]
Kuchquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef Lesterr het volgende:
Jezus zit ik de hele tijd te wachten tot 23:30 zenden ze ineens iets anders uit. Terwijl op teletext en in de gids staat dat er gewoon herhaling sst komt. Hier kan ik zoo chagarijnig om worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |