abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94277132
Ik vond het wel sympathiek dat ze bij de bloopers zelf ook een blooper maakte en de voice-over monique laura noemde (bij het uit het tuinbed duwen).

En ook de verkeerde percentages was natuurlijk een giller ;)

Maar deze vind ik persoonlijk nog veel sappiger :9

bron

Wat volgt? c_/
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_94277197
oh ik dacht ff dat het over de fok redactie ging, dan had ik er wel een paar
pi_94297746
De nominatie filmpjes waren online voordat in de live de genomineerden bekend waren.
pi_94511701
Tijden de DINDSDAG uitzending midden in het item wie wie genomineerd heeft (met een spannend muziekje eronder gemonteerd) staat er doodleuk boven in beeld de tekst.
quote:
Servio en Gerard zijn genomineerd!
Wie verlaat het huis?
Secret Story Live Show Morgen 20:30
:')
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:00:07 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94511853
De eliminatie oplichting van Guido was wel de meest opzichtige fout/gerommel van de redaktie in een RLS ever.
pi_94511986
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
De eliminatie oplichting van Guido was wel de meest opzichtige fout/gerommel van de redaktie in een RLS ever.
Persoonlijk vond ik die notaris die in een Live finale de stemming zat te controleren vanachter een onaangesloten computer sterker :+
pi_94512166
Ze lieten ook niet alle nominaties zien op TV, persoonlijk vond ik dat ook een fail als je al 3 dagen reclame loopt te maken dat dinsdag live de nominaties te zien zijn in de daily
pi_94512421
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:08 schreef Angela78 het volgende:
Ze lieten ook niet alle nominaties zien op TV, persoonlijk vond ik dat ook een fail als je al 3 dagen reclame loopt te maken dat dinsdag live de nominaties te zien zijn in de daily
De nominaties zelf zijn nooit live te zien, ze kijken wel uit ;)
Het is wel eens voorgekomen, maar ga er gerust vanuit dat de redactie dan van tevoren alles al goed heeft doorgesproken, want verrassingen daar houden ze niet zo van ;)
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:29:40 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94512996
hoe is het afgelopen met die notaris eigenlijk? Ik volg hetr allemaal niet meer zo.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94513299
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef Maanvis het volgende:
hoe is het afgelopen met die notaris eigenlijk? Ik volg hetr allemaal niet meer zo.
bij sstnl is geen notaris
als die er wel was dan hadden ze allang inzage willen hebben van de stemmen van bijvoorbeeld guido
dat is juist de reden dat ze bij sst zonder notaris werken zodat ze dus zelf alles in de hand hebben.
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:50:21 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94513925
Er was een fok user die een mailtje had gekregen waarin stond dat er een notaris was.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2011 @ 15:54:34 #12
137949 Disana
pi_94514089
Bij BB was er ook een notaris. Maar die zag niet toe op wie er hoeveel stemmen kreeg. Die zag slechts toe op het correct doorgeven van de stemmen zoals opgeteld door de zender.
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:42:50 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94516039
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef Maanvis het volgende:
Er was een fok user die een mailtje had gekregen waarin stond dat er een notaris was.
Jep that was me

Er is wel een notaris zegt men maar willen niet de naam geven.
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:52:30 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94516436
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef marky het volgende:

[..]

Jep that was me

Er is wel een notaris zegt men maar willen niet de naam geven.
Heb je al gereplyd dat ze dat wegens de wet openbaar bestuur wel moeten doen?
Een gedicht over Maanvis
pi_94516647
Vanmiddag (23-03): Laura en Karim kwamen na overleg tot de conclusie dat het geheim van de Olympische Spelen op een vrouw moet slaan omdat er een badpak hing in de glazen kast (die alleen Laura en Karim tijdens de live uitzending vorige week mochten zien.

Direct nadat Laura en Karim dit overleg hadden afgerond en hadden besloten hier voor te gaan drukken werd Laura naar de kamer van de waarheid geroepen. Dat deed sommige COS en stream fans vreemd doen opkijken. En dat was niet voor niks...

Wat er daar gesproken is weten we niet, maar toen Laura de kamer uitkwam vingen we op dat ze zei: Dan klopt onze theorie niet.. Daarna ging ze de spelregels inzien.

We zijn bezig de beelden op te vragen (@ flasbbox)
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_94518387
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef Disana het volgende:
Bij BB was er ook een notaris. Maar die zag niet toe op wie er hoeveel stemmen kreeg. Die zag slechts toe op het correct doorgeven van de stemmen zoals opgeteld door de zender.
Waar haal je die info vandaan :?
Als er een notaris bij zit is dat vaak om toe te zien of de verloting van de prijzen die sms'ers kunnen winnen rechtmatig verloopt omdat dit onder speciale wetgeving valt.

Paul Romer zei over Gert Jan die dacht, nav van telecomgegevens die hij in handen had, smsfraude aan de kaak te kunnen stellen.
quote:
Paul Römer zegt dat er in 2001 toen klokkenluider Gert-Jan de Boer de serie voortijdig moest verlaten, wel notarieel toezicht op de stemming was. "Wij hebben een acte waarin het toenmalige rechtmatig verlopen van de stemming wordt bevestigd." De Telegraaf heeft dat stuk overigens ingezien. " Daarmee is de grond onder de beschuldigingen van Gert-Jan weg. Ik hoop dat hij is gerustgesteld.
pi_94518524
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanmiddag (23-03): Laura en Karim kwamen na overleg tot de conclusie dat het geheim van de Olympische Spelen op een vrouw moet slaan omdat er een badpak hing in de glazen kast (die alleen Laura en Karim tijdens de live uitzending vorige week mochten zien.

Direct nadat Laura en Karim dit overleg hadden afgerond en hadden besloten hier voor te gaan drukken werd Laura naar de kamer van de waarheid geroepen. Dat deed sommige COS en stream fans vreemd doen opkijken. En dat was niet voor niks...

Wat er daar gesproken is weten we niet, maar toen Laura de kamer uitkwam vingen we op dat ze zei: Dan klopt onze theorie niet.. Daarna ging ze de spelregels inzien.

We zijn bezig de beelden op te vragen (@ flasbbox)
Welke blunder je denkt hierin te zien is me nog niet helemaal duidelijk :?
pi_94518612
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Welke blunder je denkt hierin te zien is me nog niet helemaal duidelijk :?
Het is een complot, ze heeft info van DE STEM gekregen!

* mootie doet oehoehoe spookgeluidje
pi_94518857
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is een complot, ze heeft info van DE STEM gekregen!

* mootie doet oehoehoe spookgeluidje

:9
pi_94519805
Ook een grote blunder was, dat Maik weer terug in het huis kwam.
Dat was niet de opzet en regel.
Misleiding voor de SMSers en bellers.
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:07:17 #21
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_94521881
sowieso, mensen die gaan sms'en voor een televisie programma :')
pi_94522945
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef Darklight het volgende:
sowieso, mensen die gaan sms'en voor een televisie programma :')
Je zou ze de kost moeten geven ;)

quote:
Wel wilde directeur De Man van Endemol kwijt dat men na de invoering van de 'Gedragscode Promotionele Kansspelen' een omzetdaling heeft gehad van ongeveer vijftig procent.
:o
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:23:02 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94525830
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waar haal je die info vandaan :?
Als er een notaris bij zit is dat vaak om toe te zien of de verloting van de prijzen die sms'ers kunnen winnen rechtmatig verloopt omdat dit onder speciale wetgeving valt.

Paul Romer zei over Gert Jan die dacht, nav van telecomgegevens die hij in handen had, smsfraude aan de kaak te kunnen stellen.

[..]

Dat is alleen bij de finale het geval geweest. Ik neem aan dat ze de finale wel eerlijk laten verlopen. Dan hebben ze er niet zo veel meer aan om daarin te sturen. Tijdens het programma hebben ze dat wel. Zeker als de kijkcijfers ver beneden maat blijven.
pi_94536770
Jezus zit ik de hele tijd te wachten tot 23:30 zenden ze ineens iets anders uit. Terwijl op teletext en in de gids staat dat er gewoon herhaling sst komt. Hier kan ik zoo chagarijnig om worden
pi_94536976
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef Lesterr het volgende:
Jezus zit ik de hele tijd te wachten tot 23:30 zenden ze ineens iets anders uit. Terwijl op teletext en in de gids staat dat er gewoon herhaling sst komt. Hier kan ik zoo chagarijnig om worden
Kuch :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')