abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:11:31 #1
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94622510
Kinderkleertjes deel 58

Poep, ik sloot hem.

De laatste posts
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Joehoe, DML, iets voor jouw Puck? Zomerbroekje van Puk Design:

[ afbeelding ]

En ik kwam deze hotpants nog tegen van Blond & Blond in maat 86 (11,95 euro):

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef Orea het volgende:
Toch maar alvast wat zomerdingetjes besteld voor Leia O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat mij betreft mag ze zomer wel doorzetten!
En mijn eigen post
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Sugarsnap het volgende:
Orea, die lieveheersbeestjes pakjes, vallen ze een beetje groot? En anders, als iemand ze in 62 heeft houd ik me aanbevolen. Mijn mini zal ze straks wel aankunnen als pyjama, als het warmer wordt 's nachts.
pi_94622624
ik las met zomerse sletjes :')

Ach ja. waar het hart van vol is loopt de mond van over :P

oh. shit. dit is geen onz. sorryy
  zaterdag 26 maart 2011 @ 07:49:51 #3
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94630002
SS de pakjes vallen gewoon normaal :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94630025
Inderdaad SS, 56 is ook wel 56 :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 08:36:55 #5
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94630316
hmmm, dat red ze dan niet. Nu nog wel, maar dat is nog te koud. Als iemand dus daar 62 van heeft, houd ik me aanbevolen. Ik vind die ze nu hebben niet zo leuk, ben niet zo'n fan van hello kitty
pi_94630427
Ik heb die met lieveheersbeestjes in maat 74. Ik heb ook een roze-met-witte-stippeltjes pyjamajumpsuit met lange mouwen en pijpen in mt 80 en een Hello Kitty in mt 86, maar die valt echt kleiner, want die zit bij Senna echt te krap. allemaal van de H&M. Van Hema heb ik nog een schattige roze pyjama met lange mouwen en broek met lange pijpen in mt 62/68.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94634078
Claudia, dat H&M-setje heb ik in 74 :)
Lotte!
Noah!
pi_94634899
Wij hebben net nieuwe zomerschoenen gekocht voor Senna:

Maat 21 nog steeds, niet veel gegroeid sinds september, haar eerste schoentjes waren maat 20.

Ze hadden ook hele leuke schoentjes met sterren (zoals al die leuke vestjes enzo), maar die waren in 21 net te krap en in 22 echt te breed en groot.

[ Bericht 29% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:58:20 ]
pi_94634994
Leuke schoenen! Niet te veel tierelantijntjes, dus ik zou ze ook uitgekozen kunnen hebben ;)

Wat een kleine voetjes nog, schattig :D
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 12:28:14 #10
5428 crew  miss_sly
pi_94635063
Inderdaad niet te veel tierelantijntjes, maar wel echt meisjesschoenen en ook echt voor de zomer. Er kan een maillot of sokken in, maar het kan ook met blote voeten. En ze zijn stevig, dat vind ik toch ook wel erg fijn. Ze zijn van Bo-bell.

Kopen we er een wat minder verantwoord stel sandaaltjes ofzo bij, maar ze heeft ook crocs en havaianas en waterschoentjes, dus ze kan een tijdje vooruit :D
pi_94635160
Leuke schoenen Miss! Lotte heeft vandaag ook nieuwe schoenen gekregen, maar er waren alleen maar stomme. Dus dan maar de minst-stomme meegenomen. Haar eerste schoentjes waren te klein ondertussen. Ze heeft nu schoentjes maat 20
Lotte!
Noah!
pi_94635400
Leuke schoenen Miss_Sly, en ze zien er ook heerlijk comfortabel uit

Wolf krijgt maandag zn eerste echte paar schoenen, van oma. Hopelijk zien we wat leuks en kan hij er lekker op rondlopen buiten.
tzt wil ik er ook nog een paar sandaaltjes bij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:33:14 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94639137
leuke schoentjes Miss :Y

Evie heeft momenteel ook maar 1 paar schoenen, dus komt vast nog een 2e paar bij, heb al wat leuke gezien, ongeveer zelfde model als je van senna nu showt. Leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94639187
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef Poppejans het volgende:
Wolf krijgt maandag zn eerste echte paar schoenen, van oma. Hopelijk zien we wat leuks en kan hij er lekker op rondlopen buiten.
tzt wil ik er ook nog een paar sandaaltjes bij
Toch niet de sandaaltjes van de Zara? ;)
Heeft hij nog helemaal niet op schoentjes gelopen? Ik dacht dat Wolf gelijk met Dyon was gaan lopen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:35:40 #15
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_94640983
Leuke schoentjes Miss! Zien er zomers en comfortabel uit! :)

Tirza heeft 2 weken geleden haar eerste loopschoentjes gekregen, maatje 20. O+

En ja, ze is nu al overduidelijk een vrouw ;) ze heeft gelijk haar 2de paar erachteraan gekregen, maatje 21! Ze zat gelijk "die! die! die!" om ze vervolgens niet meer los te laten!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_94641241
Ik vind dat Tirza een hele goede smaak heeft! Die laatste zijn erg leuk! :)
pi_94643892
Leuke schoenen komen hier langs :)

Bij de Lief! webwinkel zijn de oranje en lime shirtjes en broekjes met opdruk 'lief!' of 'stoer' vandaag en morgen allemaal voor ¤5. Ik ben dol op oranje, maar vind 5 euro verzendkosten wel een beetje belachelijk voor een shirtje en een broekje...
pi_94652608
Dat bovenste paar is echt leuk Elmo, ik vind die sterretjes heel geinig!
Ryan heeft deze gehad

Zoë heeft van de week ook haar eerste loopschoentjes gehad

Ze besloot gister echter tijdens het buiten spelen dat kruipen ook wel weer de bomb was dus
het metallic roze is nu zilver gevlekt.. :X
  zondag 27 maart 2011 @ 08:29:08 #19
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94666359
Noortje heeft van mijn schoonmama een broekje/legging gekregen: deze maar ipv grijs in het wit (kan geen goed plaatje van de witte vinden). Vind het echt een minder leuk broekje (er zitten ook van die ruches op d'r kont) en dat is nog zachtjes uitgedrukt, maar ja ze gaat vanavond bij oma logeren dus we doen hem maar aan,.....
  zondag 27 maart 2011 @ 08:30:38 #20
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94666367
ooh al die schoentjes <3 nog even en dan mag ik ook voor Noortje schoenen shoppen.
pi_94675170
Linda, ik zie je berichtje nu pas. Bedankt voor het kijken! Ik heb al afgesproken met miss_sly dat ik ze van haar overneem en die zijn ook maat 74.

Ik ben zo blij met het broekje! Het zit als gegoten. Dit is een maat 92 terwijl Ivan nog maar net goed in 86 past qua broekjes (en veel broekjes zitten te groot):

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94679541
Waah die foto van Ivan :D

Voor de mama's die SKR schoentjes hebben gekocht voor de kinders: hoe vallen ze? Ik lees op een paar webshops dat ze zo groot vallen dat je een maat kleiner moet bestellen dan de huidige maat van je kind. Hannah zit nu in maat 19, maar gaat hard richting 20 volgens mij. Welke maat adviseren jullie?

Oh, en ik wil het liefst open schoentjes (mary janes of sandaaltjes met teenstuk).
pi_94682859
Oooh Ivan O+ en ik ben vet jaloers op het ontzettend leuke (en goedkope) broekje! Maar die is er ook in mt 92 al niet meer.
Nog wel bedankt voor de Blond&Blond hotpants tip, dat scheelt tocj wel weer tov die broekjes van 24,95. Dus daar denk ik nog even over na. Die Ivan heeft vind ik wel veel leuker trouwens

Leuk die bovenste schoentjes Spewey!
Misschien ga ik morgen ook wel voor zoiets. Ik was altijd klitteband-tegenstander maar bij het schoentjes passen vond ik het maar moelijk zn voet goed in een veterschoen te krijgen, zweet brak me uit in de schoenenwinkel

Meimeltje, Wolf liep idd tegelijk met Dyon, maar Wolf bleef echt maandenlang veel meer kruipen dan lopen. Hij was heel voorzichtig met lopen, vooral op andere/vreemde vloeren en wou buiten al helemaal niet lopen, leek hij eng te vinden. Maar nu loopt hij dus buiten ook *O* en binnen ook stabiel, dus op voor de allereerste schoenen *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94683500
Poppejans, ik heb hem besteld in maat 80. Durf je dat niet aan? Mijn dochter kan die korte strechbroekjes van haar allereerste zomer nogsteeds aan. Juist bij korte broekjes lijkt me het wel meevallen kwa te klein enzo. :P
pi_94683717
Voor Poppedein:

Hij mocht niet meer uit en de sjoemmm (sjaal) moest ook per sé om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')