Unfinished stories by Zwabber, Part IIquote:
Bugger iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Unfinished stories by Zwabber, Part II
Ll kan toch vertellen over die van afgelopen jaar, van de ESF-huisjesmeet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef APK het volgende:
[..]
Bugger idd![]()
Wij zoeken namelijk een vrijstaand huisje voor het ESF omdat we in onze eigen huizen echt grote problemen met de buren krijgen als we weer los gaan
Ik denk dat wij véél meer lawaai makenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ll kan toch vertellen over die van afgelopen jaar, van de ESF-huisjesmeet?
Wie zijn 'wij' dan? Niet hetzelfde groepje van vorig jaar?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Unfinished stories by Zwabber, Part II
Kijk jij ESF in z'n geheel dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maak meestal vrij weinig herrie rond ESF. Maar APK houdt schijnbaar een hele gangbang met z'n homo-buurtjes?
Ik heb vorig jaar voor het eerst 2x een stukje gezien, geloof uitslag finale en stukje van een van de halve finalesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk jij ESF in z'n geheel dan?![]()
Ik denk dat APK lekker borrelt en zingt
Dan kun je ook geen herrie maken als je niet kijktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor het eerst 2x een stukje gezien, geloof uitslag finale en stukje van een van de halve finales
Eigen vrienden idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn 'wij' dan? Niet hetzelfde groepje van vorig jaar?
Oh wacht, jij bedoelt in je prive kring, niet van Fok! zeker?
Het geluid van een gangbang is niets in vergelijking met een ESF-partyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maak meestal vrij weinig herrie rond ESF. Maar APK houdt schijnbaar een hele gangbang met z'n homo-buurtjes?
Oh dat is dus karn, die gister voorbij kwam.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:38 schreef APK het volgende:
Eigen vrienden idd.
Vorig jaar stond een vrouw beneden in een tuin te krijsen dat die kutmuziek uit moest.
Om 04.45u![]()
Dat was bij karn (die hier ook wel eens post) en dat was het laatste adres waar we nog lawaai konden maken
Dat is niet die zeiksnor van de duifies toch? Of was dat een vrouw?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:38 schreef APK het volgende:
Vorig jaar stond een vrouw beneden in een tuin te krijsen dat die kutmuziek uit moest.
Om 04.45u![]()
Het is toch ook kutmuziek, of het nou 20:00 of 04:45 isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Eigen vrienden idd.
Om 04.45u![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat is dus karn, die gister voorbij kwam.
Nee, het was bij karn thuis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is niet die zeiksnor van de duifies toch? Of was dat een vrouw?
Er zijn in de loop der jaren best leuke liedjes gemaakt hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het is toch ook kutmuziek, of het nou 20:00 of 04:45 is
De politie komt al vrij snel als de buren ff een belletje plegen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef APK het volgende:
Bij mij kunnen we al een jaar of tien niet meer nadat de politie op bezoek kwam
Och, zodra er een spastisch grietje van 18 met gele tanden op het podium met vreselijke muziek staat klaagt hij ineens niet meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn in de loop der jaren best leuke liedjes gemaakt hoor![]()
Ik ben heel braaf joh, was de eerste keerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
De politie komt al vrij snel als de buren ff een belletje plegen.
Of was het de 20e keer of woon je in een boerengat?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |