Maak eens niet zo'n lawaai met die vlaggetjesquote:
Alle dames zijn de hort op, maar ik fluf wel ffquote:
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
Alle dames zijn de hort op, maar ik fluf wel ff
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:25 schreef APK het volgende:
Kreeg een sms'je dat er alleen maar mannelijke masseurs zijn, ik wil ook zo'n job
quote:
Ll is een smaquote:
Een kippetjequote:
Ken uw F&F-ersquote:
quote:
ja hoor, weet niet of je de laatste al gezien had maar dat was een wip voor op een schoolpleinquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe gaat het op de opleiding?
Nog leuke dingen gemaakt?
Niet gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
ja hoor, weet niet of je de laatste al gezien had maar dat was een wip voor op een schoolplein
an sich een eenvoudig product, maar de veiligheidsnormen zijn killing
ik heb steigermeisje al even niet gezien, ze begon er laatst over dat ze me zo weinig sprakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
wipwipwip.
Over wippen gesproken; hoest met steigermeisje en zijn er nog durtie dieteels van het TAL SC Red Room weekendje?
Mooi ding joh!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
beetje een corny render, maar het moest vrolijk zijn voor op de presentatie
alleen wiebelt hij wel de hele tijd danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi ding joh!
Zou ook wel leuk zijn als design bank
Wie met wie, wanneer, hoe vaak?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb steigermeisje al even niet gezien, ze begon er laatst over dat ze me zo weinig sprak
en dirty details waren er niet, het was algeheel dirty
Dat doet een hangmat ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
alleen wiebelt hij wel de hele tijd dan
ik zeg niets, behalve dat we een waarschuwing hebben gekregen en een jaar lang daar niet meer mogen boekenquote:
Wat voor saai familiepark zat je dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zeg niets, behalve dat we een waarschuwing hebben gekregen en een jaar lang daar niet meer mogen boeken
Wat hebben jullie gedaan? Alle meubels gesloopt? Muziek op standje 10?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zeg niets, behalve dat we een waarschuwing hebben gekregen en een jaar lang daar niet meer mogen boeken
Ik gok dat laatstequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? Alle meubels gesloopt? Muziek op standje 10?
Tja dat soort huisjes zijn eigenlijk ook niet voor dat soort 'feestjes'quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok dat laatste
Tis ook echt drama als je zo'n geschakeld huisje hebt en zit je naast buren die net een familiereunie hebben en overdag lekker wandelen en dan om 21u lekker willen slapen... Als bij jou net het feest begint
Meubels gesloopt dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
huisje was vrijstaand, en we hadden geen geluidsinstallatie mee
Nou wat danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
huisje was vrijstaand, en we hadden geen geluidsinstallatie mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |