Mietje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had whatsap een minuut of 10, toen heb ik het weer weggedonderd omdat je niet je online status kunt blocken.
En ik zag allemaal mensen uit mijn telefoonboek die ik helemaal niet wilde zien
Hup, naar boven!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moeten we echt zingen? Kunnen we niet gewoon bellen?
En een gesprek ofzo voeren?
Anders moet ik helemaal naar boven
Dus? Het is niet alsof zoiets bij sms wel kan ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had whatsap een minuut of 10, toen heb ik het weer weggedonderd omdat je niet je online status kunt blocken.
En ik zag allemaal mensen uit mijn telefoonboek die ik helemaal niet wilde zien
Dus ik zag toen ik het installeerde een kerel online die mij nog 3000¤ moest betalen en die ik dus echt niet via whatsap wilde spreken omdat ik net een beleefde reminder had gestuurdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Dus? Het is niet alsof zoiets bij sms wel kan ofzoen jij zag mensen uit JOUW telefoonboek die je niet wilde zien? Is het niet handiger ze dan uit je telefoonboek te verwijderen? Het is niet dat je elkaar 'moet' spreken als je ziet dat een ander ook WA heeft. Het is in weze gewoon precies hetzelfde als SMS, maar dan gratis
Ik had al eerder vandaag een post getypt in je topic, maar toen ben ik vergeten op invoeren te klikken denk ik en ben in een ander tabblad verder gegaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik duik mijn bed in, middenin de nacht vroedvrouw spelen is toch best vermoeiend.![]()
Dat weet je toch niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:34 schreef APK het volgende:
En nog een paar mensen die die app ook hadden waarvan ik dacht 'Okay, we hebben elkaars telefoonnummer, maar waarom moeten wij van elkaar weten dat we online zijn'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet?![]()
Je ziet puur van elkaar dat iemand ook WhatsApp heeft, verder zie je helemaal niet of iemand online is, pas als je écht een gesprek begint. Maar goed, dat jij die mensen ziet wil al niet eens zeggen dat het vice versa is als zij jou niet in hun contacten hebben staan. En ik snap nog steeds niet waarom het ineens 'erg' is WhatsApp te hebben als je iemand niet wil spreken die wél in je contacten staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is WhatsApp dan precies?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet?![]()
Je ziet puur van elkaar dat iemand ook WhatsApp heeft, verder zie je helemaal niet of iemand online is, pas als je écht een gesprek begint. Maar goed, dat jij die mensen ziet wil al niet eens zeggen dat het vice versa is als zij jou niet in hun contacten hebben staan. En ik snap nog steeds niet waarom het ineens 'erg' is WhatsApp te hebben als je iemand niet wil spreken die wél in je contacten staat.
Ik zag wel dat ze whatsapp hadden en online waren, alleen omdat ze in het telefoonboek van mijn foon stonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin in![]()
Welk geld overigens?![]()
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Zonder iets te zeggen zie je of iemand online is, misschien bedoelt APK dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
verder zie je helemaal niet of iemand online is, pas als je écht een gesprek begint.
quote:
quote:Dus ik zag toen ik het installeerde een kerel online die mij nog 3000¤ moest betalen
Ja maar dan snap je het gewoon niet volgens mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag wel dat ze whatsapp hadden en online waren, alleen omdat ze in het telefoonboek van mijn foon stonden.
Geen zin in![]()
App waar je elkaar mee kan mms'en / sms'en. Maar gaat via data-netwerk ipv een normale sms. Dus het in weze 'gratis' voor mensen met een (onbeperkt) data abo.quote:
Die 3000 euro natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag wel dat ze whatsapp hadden en online waren, alleen omdat ze in het telefoonboek van mijn foon stonden.
Geen zin in![]()
Een soort gratis sms'en via telefoon, wel iets voor jou!quote:
Dan moet ik eerst maar aan een nieuwe telefoonquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan snap je het gewoon niet volgens mij
Als je in WhatsApp een zooi mensen ziet betekent alleen dat ze WhatsApp geinstalleerd hebben, al staat hun telefoon op dat moment uit zie je ze daar nog. En tegenwoordig kan je mensen blocken. En groupchats, dat laatste is vooral echt geweldig.
En gratis berichtjes, foto's, video's, etc. etc. etc. sturen.
[..]
App waar je elkaar mee kan mms'en / sms'en. Maar gaat via data-netwerk ipv een normale sms. Dus het in weze 'gratis' voor mensen met een (onbeperkt) data abo.
www.whatsapp.com
Ik snapte hem ook meteen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |