In dr uppie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
En karn is aan het slow chatten in dat vragensteltopic
Ja maar ik vind het op zich wel fijn om dan weer een kraakfris ondergoedje voor na al dat gebubbel mee te hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ondergoed doe je in eerste instantie toch ook al aan?![]()
Ik heb ook geen badslippers. Ik heb van die rieten H&M slippertjes die er niet meer uit zienquote:En ik heb niet van die échte badslippers. Wel iets wat er voor door kan gaan, maar weet niet of dat mag?
True, true!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het op zich wel fijn om dan weer een kraakfris ondergoedje voor na al dat gebubbel mee te hebben
[..]
Ik heb ook geen badslippers. Ik heb van die rieten H&M slippertjes die er niet meer uit zien
Nou, je wilt niet weten wat ik allemaal heb moeten doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar voor PR zijn toch nooit echt "sollicitaties"?
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat valt er in godesnaam nog meer over te zeggen dan?
What happens at the WWW stays at the WWW.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je wilt niet weten wat ik allemaal heb moeten doen
Ik heb nu al ruzie met Fietsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik veel.Maar je verwees er zo duidelijk naar dat ik dacht dat je niet die hele post hier nog eens wilde typen. Maar eigk stond er niks nieuws in. Wel leuk zeg! Gaat Tombo vast heel goed doen en geeft de rest van het PR team wat meer lucht.
En ik wilde je net feliciteren!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je wilt niet weten wat ik allemaal heb moeten doen
Ja!quote:
Ja ik huur ook wel zo'n pakketquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, true!
Nou, ik neem die slipperts wel gewoon mee en dan zie ik het daar welGa in ieder geval geen handdoeken en zooi meenemen, maar doe daar gewoon zo'n pakket. Moet ook nog met het OV natuurlijk
Ja, daaromquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik huur ook wel zo'n pakket
We gaan nu toch al geld uitgeven, kan dat er ook nog wel bij
Het mag van mij wel vast morgen zijn!
Was het eten leuk en lekker? En Co en Merel nog de groeten gedaan?
Moeten we echt zingen? Kunnen we niet gewoon bellen?quote:
Ik had whatsap een minuut of 10, toen heb ik het weer weggedonderd omdat je niet je online status kunt blocken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef CarOnline het volgende:
Ja!
Slaat echt nergens op.
Neem ook ff whats app. Goedkoperderder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |