nee jou binnenkomertje, dat was feest!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Lijkt me interessant babybel,kom over 6 jaar terug
Ja oke, maar deels heb je er zelf ook voor gekozenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stage zit op 12 uur per week. Reguliere studie (MWD) kost mij nu 10 uur per week. Psychologie heb ik even tijdelijk stopgezet zodat ik vlug een papiertje kan halen. Werken doe ik voor 8 uur per week. En dan dus 20 á 25 uur scriptie.
Dat is dus 50 á 55 uur per week dat ik kwijt ben aan werk / studie.
En dan reken ik het voeren van een eenpersoonshuishouden (je moet alles alleen doen, altijd de sjaak) even niet mee.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef babybel het volgende:
[..]
nee jou binnenkomertje, dat was feest!
ja dan kan je daar wel zo op reageren, maar;quote:
Die houden het eeeecht niet allemaal vol hoorquote:
Dat geef ik direct toe! Ik vind het stiekem ook allemaal leuk, dus ik wil niks schrappen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja oke, maar deels heb je er zelf ook voor gekozen
Iets met wilders en kanker of zo...quote:
altijd leuk, nieuw bloedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die houden het eeeecht niet allemaal vol hoor
ben ik even blij dat ik stiekem net-niet-nieuw benquote:
Okee dat kanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik al gelezen geloof ik, en alle andere ook
ik wist het echt niet, je bent van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef babybel het volgende:
[..]
ben ik even blij dat ik stiekem net-niet-nieuw ben
maar dan ben ik (voor jou) wel nieuw!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist het echt niet, je bent van voor mijn tijd
Hij is zo retro dat zijn UI nog met paint gemaakt is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist het echt niet, je bent van voor mijn tijd
jaah, en dat is mijn auto op mijn UI, net zo retro! (Saab, 1984)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij is zo retro dat zijn UI nog met paint gemaakt is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef babybel het volgende:
[..]
maar dan ben ik (voor jou) wel nieuw!
Wasco in Lascaux denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij is zo retro dat zijn UI nog met paint gemaakt is.
lieffiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben echt zooooooooooooooooooo moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |